annatko 5 vuotiaan katsoa k7 ohjelmia/elokuvia
Kommentit (7)
En anna. En halua esimerkiksi muiden lastenkaan kuulla tuommoisesta. Tarhassa - ja varmaan eskarissa ja koulussa - on tarpeeksi niitä läl-läl-lällittelijöitä jotka muille kehuvat että minäpä sain katsoa. Ihan typerää vanhemmilta!
Minulla ei ole lapsia, mutta itse katsoin kyllä tuossa iässä K7-ohjelmia. Iso osa lastenelokuvista on K7.
Vierailija kirjoitti:
En anna. En halua esimerkiksi muiden lastenkaan kuulla tuommoisesta. Tarhassa - ja varmaan eskarissa ja koulussa - on tarpeeksi niitä läl-läl-lällittelijöitä jotka muille kehuvat että minäpä sain katsoa. Ihan typerää vanhemmilta!
Ihan ohjeidenkin mukaan k7-elokuvia saa katsoa kaksi vuotta nuoremmat vanhemman seurassa.
En, kuten en 14-vuotiaankaan antaisi katsoa k-16.
Olen päiväkodissa työskennellyt ja siellä sai rautalangasta vääntää näitä ikärajoja.
Mikä on kun Jessejuulia itkee yöt ja Mannacatharina parkuu koko ajan. Ekana tietysti,mitä saa katsoa telkkarista ja joo,olipa tarinat joopajoo! Peleistä,isän kanssa sai pelata K-18 pelejä! Ei isä uskonut kun sanoin että vaikuttaa psyykeen,ei ne ihan turhaa ole ne ikärajat!
Ennen annoin, mutta tämä 8vee ei uskalla mennä nukkumaan katsottuaan edes k7-ohjelmia. Joten tämän lapsen kohdalla en anna vieläkään. Riippuu niin lapsesta.
Annan.