Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäkursseja graafiseen suunnitteluun yms, osaatko vinkata?

Vierailija
20.07.2015 |

Olen penkonut nettiä. Etsin suomesta graafisen suunnittelun verkkokurssia, mutta ei ole osunut kohdalle. Pitkää, lyhyttä, mitä vain. Osaako joku auttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tutoriaalit on lynda.comissa. Ei kylläkään suomeksi, mutta niissä havainnollistetaan kaikki tosi selkeästi. Suosittelen lämpimästi niiden kaikkia kursseja, erittäin laaja tarjonta.

Vierailija
2/9 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"]

Lynda.com näytti olevan maksullinen. Ei minulla muuten mitään niitä vastaan ole, mutta koen luotettavammaksi suomalaisen oppilaitoksen sivut yms. Ap

[/quote]

Miksi kukaan tarjoaisi oppimateriaaleja ilmaiseksi netissä? 

Siis tokihan netistä varmasti löytyy englanninkielisiä tutoriaaleja ja opetussivustoja, mutta miksi mikään graafisia suunnittelijoita kouluttava oppilaitos laittaisi opetusmateriaalinsa nettiin kaikkien ulottuville?

Vierailija
4/9 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"]

Lynda.com näytti olevan maksullinen. Ei minulla muuten mitään niitä vastaan ole, mutta koen luotettavammaksi suomalaisen oppilaitoksen sivut yms. Ap

[/quote]

Siis tokihan netistä varmasti löytyy englanninkielisiä tutoriaaleja ja opetussivustoja, mutta miksi mikään graafisia suunnittelijoita kouluttava oppilaitos laittaisi opetusmateriaalinsa nettiin kaikkien ulottuville?

Vierailija
5/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:37"]

[/quote]
Siksi sanoinkin ettei minulla muuten mitään niitä vastaan ole. Jotenkin tuntuu turvallisemmalta laittaa rahansa suomalaiseen kouluun esim avoin amk kurssi tai muu.
Tällaisia etsin. Nykyään verkkokursseja on hyvin saatavilla, joten kuvittelin että näitä löytyisi. Ap

Vierailija
6/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kursseja ei löydy, eiköhän jostain kirjastosta sentään heru alan oppikirjoja. Onnea matkaan!

Vierailija
7/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löytyykö ihan kursseja? Oppilaitosten sivuilta?
Ap

Vierailija
8/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynda.com näytti olevan maksullinen. Ei minulla muuten mitään niitä vastaan ole, mutta koen luotettavammaksi suomalaisen oppilaitoksen sivut yms.
Ap

Vierailija
9/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:08"]Jos kursseja ei löydy, eiköhän jostain kirjastosta sentään heru alan oppikirjoja. Onnea matkaan!
[/quote]
Luultavasti löytyy. Kurssi näyttää cv:ssä paremmalta ja luultavasti oppii tehokkaammin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi