Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei kerro, että hänellä on perhe?

Vierailija
20.07.2015 |

Tuli nyt vastaan sellainen tapaus. Asialla ei onneksi ollut minulle merkitystä, kun en ollut miestä iskemässä. Mutta miksi mies jättää tuollaisen oleellisen seikan tietoisesto kertomatta? Kuitenkin mun perheestä puhuttiin, joten siinä olisi ollut luontevaa kertoa omastaan. Mutta hän selvästi tietoisesti halusi esiintyä poikamiehenä. Miksi joku toimii noin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttua, valitettavasti. Jotkut eivät kerro edes silloin kun olen sitä suoraan kysynyt. 

Kiinnostaisi kuulla miesten näkemyksiä tähän.

Vierailija
2/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se haistaa pillun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole tapana levitellä asioitaan kaikille. 

Vierailija
4/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:22"]

Miehillä ei ole tapana levitellä asioitaan kaikille. 

[/quote]

Mitä asioiden levittämistä se on, että kertoo olevansa naimisissa eli varsttu ja isä? Muuhan on valehtelua.

Vierailija
5/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tyytymättömiä elmäntilanteeseen ja kiinnostuneita siitä naisesta jolle esittävät vapaata. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä...

Vierailija
6/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se raukka saanu suunvuoroa.

Vierailija
7/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyviä vastauksia, sillä joka ikinen teidän antama vaihtoehto on käynyt mielessä ja tuntunut jonain hetkenä juuri siltä oikealta! Ap

Vierailija
8/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet elää työnsä kautta, naiset perheensä kautta.

Vierailija
9/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen mies kokonaan. Jos hän ei voi avautua sinulle edes tuon vertaa niin miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
10/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta.

Vierailija
11/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuette sataprosenttisesti mun käsityksiä. Jee! Av ei ole mennyt aivan turhaksi! Ap

Vierailija
12/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoop

Vierailija
13/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä kovin nopeasti kerro esimerkiksi bileissä uudelle tuttavuudelle (nainen tai mies juttuseurana, ihan sama) olevani äiti. Olen viihteellä, haluan puhua jostain muustakin kuin perheestäni. En puhu töissäkään juuri koskaan lapsistani, vaikka se tuntuu olevankin tärkein kahvipöytäaihe. Minä en usko, että lasteni asiat kiinnostavat työkavereitani. Tämä siis voi olla myös syy, ei salailu.

Vierailija
14/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"]Miehet elää työnsä kautta, naiset perheensä kautta.
[/quote]
Perseensä piti sanos

Vierailija
15/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Unohda tuollainen mies kokonaan. Jos hän ei voi avautua sinulle edes tuon vertaa niin miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
[/quote]
Oot niin oikeassa. Hyvin nopeaan mulle alkoi tulla sellainen olo, että tuo kun suunsa avaa, niin siitä ei tuu ikinä ulos totuus. Vastaili jotenkin kierrellen tai kiinnitti mun huomion muualle lohkaisullaan. Mutta pahimpana se sinkkuna esiintyminen, vaikka hyvin siis tiesi mun perheestä ja etten siis ollut seuraa etsimässä. No toivottavasti ei ihan pian nähdä. Ap

Vierailija
16/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimattomat ovat miehen aatokset.

Vierailija
17/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta.
[/quote]

Hassua, miehen serkku nimenomaan aina naureskelee, että kun lähtee pokaamaan naisia niin jättää vihkisormuksen sormeen. Sormus toimii kuulemma kuin magneetti tietyntyyppisiin naisiin... Ja kyllä, serkku on todellinen kusipää enkä ymmärrä miten vaimonsa häntä sietää. Lasten takia kai.

Vierailija
18/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta. [/quote] Hassua, miehen serkku nimenomaan aina naureskelee, että kun lähtee pokaamaan naisia niin jättää vihkisormuksen sormeen. Sormus toimii kuulemma kuin magneetti tietyntyyppisiin naisiin... Ja kyllä, serkku on todellinen kusipää enkä ymmärrä miten vaimonsa häntä sietää. Lasten takia kai.

[/quote]

No se sormus kerää seksiä hakevia varattuja ja moraalittomia naisia puoleensa. Kyllä epätoivoiset ja ikävät ihmiset toisensa löytävät.

Vierailija
19/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:25"]

Ovat tyytymättömiä elmäntilanteeseen ja kiinnostuneita siitä naisesta jolle esittävät vapaata. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä...

[/quote]

Tämä.

Vierailija
20/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perhe ei merkitse miehelle mitään.