Illanistujaistarjoilut (olen vähän tumpelo)
Mulle on tulossa kylään kaksi ystävää. Tulevat suoraan töistä ja jäävät yöksi. Ikää 40-50. Itse olen hyvin yksinkertaisen ruuan ystävä, eli en osaa mitään hienoja piperryksiä tehdä. Kävisköhän nämä (näitä en ehkä pysty mokaamaan)
kanatortillat uunissa
salaatti
jälkkäriksi mutakakku jäätelöllä
Kauhea stressi!
Kommentit (16)
Hyvältä kuullostaa, mutta voisiko lisänä olla vielä napostelulautanen esim. erilaisia juustoja, viinirypäleitä ja suolakeksejä? Ollaan koettu hyväksi etenkin viinien kanssa nautittavaksi.
No joo, eipä tarvii stressata kun peruuttivat sitten NYT, edellisenä iltana! Onneks jätin kaupassakäynnin huomiselle. Kyllä vituttaa...
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:14"]
No joo, eipä tarvii stressata kun peruuttivat sitten NYT, edellisenä iltana! Onneks jätin kaupassakäynnin huomiselle. Kyllä vituttaa...
-ap
[/quote]
Voi ei! Olit niin symppis. Voisin tulla teille syömään kanatortilloja :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:14"]No joo, eipä tarvii stressata kun peruuttivat sitten NYT, edellisenä iltana! Onneks jätin kaupassakäynnin huomiselle. Kyllä vituttaa...
-ap
[/quote]
Tee ihmeessä itsellesi!
-ap
[/quote]
Ikävä juttu, onneksi oli kaupat käymättä. Miksi peruivat?
Joo, vedetään kahteen naiseen toi 3 litran viinipönikkä ja provoillaan palstalla :). Kiitti, sait mut vähän paremmalle mielelle. Toi huominen sovittiin ja laitettiin kalentereihin KAKSI KUUKAUTTA sitten. No, eipä mun takia kai sitten kannata vaivautua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:19"]
-ap
[/quote]
Ikävä juttu, onneksi oli kaupat käymättä. Miksi peruivat?
[/quote]
Kolmen naisen porukka, yksi perui jo eilen lapsen ratsastustunnun takia kun kyselin että kai ovat tulossa. Toinen perui tänään syy oli jotain "mieskin iltavuorossa eikä viittis koiraa pitää koko iltaa ja yötä yksin" eli ihan diipadaapaa. Enpä viitsi vastata että voi sen koiran kyllä ottaa mukaankin. Tukalaa kun sitten joutuis keksimään toisen tekosyyn. Kolmas ei oo varsinaisesti perunut, mutta koska matkaa on yli sata kilsaa suuntaansa niin tuskinpa sekään tulee.
-ap
No ni, nyt perui se kolmaskin, väsymykseen vedoten.
-ap
kuulostaa namilta... mutta tortillat uunissa? what?
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/35761/KANATORTILLA/
esim tuolla ohjeella (joo mä tarviin ohjeen :D )
-ap
Mun mielestä hyvät tarjoilut, pitäkää hauskaa!
Kuulostaa mielettömän ihanalta! Miten niin muka tumpelo?! :D
Mä kyllä tekisin tortilloiden suhteen niin, että iskisin tortillalätyt pöytään ja sit erillisiin kulhoihin paistettua kanaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, juustoa, kastikkeita jne. mitä täytettä nyt keksiikään, ja siitä kaikki sais itse koota mieluisensa. Mutta noi kanatortillat kuulostaa kyllä tosi hyviltä myös. :)
Tee makaronilaatikko? Kinkkukiusaus? Kaalilaatikko? Kanapastaa uunissa? Hernekeitto? Lasagne!!!!?!?!? Uunikalaa? Uunimakkarat? Leivo pellillinen pizzaa? Osta valmiit lihapiirakat? Sano että tuovat omat eväät mukanaan? Kanasalaattia iso kulhollinen?