Miksi mies ei kerro, että hänellä on perhe?
Tuli nyt vastaan sellainen tapaus. Asialla ei onneksi ollut minulle merkitystä, kun en ollut miestä iskemässä. Mutta miksi mies jättää tuollaisen oleellisen seikan tietoisesto kertomatta? Kuitenkin mun perheestä puhuttiin, joten siinä olisi ollut luontevaa kertoa omastaan. Mutta hän selvästi tietoisesti halusi esiintyä poikamiehenä. Miksi joku toimii noin?
Kommentit (25)
Miehillä ei ole tapana levitellä asioitaan kaikille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:22"]
Miehillä ei ole tapana levitellä asioitaan kaikille.
[/quote]
Mitä asioiden levittämistä se on, että kertoo olevansa naimisissa eli varsttu ja isä? Muuhan on valehtelua.
Ovat tyytymättömiä elmäntilanteeseen ja kiinnostuneita siitä naisesta jolle esittävät vapaata. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä...
No eihän se raukka saanu suunvuoroa.
Ilmeisen hyviä vastauksia, sillä joka ikinen teidän antama vaihtoehto on käynyt mielessä ja tuntunut jonain hetkenä juuri siltä oikealta! Ap
Miehet elää työnsä kautta, naiset perheensä kautta.
Unohda tuollainen mies kokonaan. Jos hän ei voi avautua sinulle edes tuon vertaa niin miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta.
Ainakin tuette sataprosenttisesti mun käsityksiä. Jee! Av ei ole mennyt aivan turhaksi! Ap
Mä en välttämättä kovin nopeasti kerro esimerkiksi bileissä uudelle tuttavuudelle (nainen tai mies juttuseurana, ihan sama) olevani äiti. Olen viihteellä, haluan puhua jostain muustakin kuin perheestäni. En puhu töissäkään juuri koskaan lapsistani, vaikka se tuntuu olevankin tärkein kahvipöytäaihe. Minä en usko, että lasteni asiat kiinnostavat työkavereitani. Tämä siis voi olla myös syy, ei salailu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"]Miehet elää työnsä kautta, naiset perheensä kautta.
[/quote]
Perseensä piti sanos
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Unohda tuollainen mies kokonaan. Jos hän ei voi avautua sinulle edes tuon vertaa niin miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
[/quote]
Oot niin oikeassa. Hyvin nopeaan mulle alkoi tulla sellainen olo, että tuo kun suunsa avaa, niin siitä ei tuu ikinä ulos totuus. Vastaili jotenkin kierrellen tai kiinnitti mun huomion muualle lohkaisullaan. Mutta pahimpana se sinkkuna esiintyminen, vaikka hyvin siis tiesi mun perheestä ja etten siis ollut seuraa etsimässä. No toivottavasti ei ihan pian nähdä. Ap
Tutkimattomat ovat miehen aatokset.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta.
[/quote]
Hassua, miehen serkku nimenomaan aina naureskelee, että kun lähtee pokaamaan naisia niin jättää vihkisormuksen sormeen. Sormus toimii kuulemma kuin magneetti tietyntyyppisiin naisiin... Ja kyllä, serkku on todellinen kusipää enkä ymmärrä miten vaimonsa häntä sietää. Lasten takia kai.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"]Mies tietää, että isyys ja avioliitto on epäseksikästä ja siksi jättää kertomatta. [/quote] Hassua, miehen serkku nimenomaan aina naureskelee, että kun lähtee pokaamaan naisia niin jättää vihkisormuksen sormeen. Sormus toimii kuulemma kuin magneetti tietyntyyppisiin naisiin... Ja kyllä, serkku on todellinen kusipää enkä ymmärrä miten vaimonsa häntä sietää. Lasten takia kai.
[/quote]
No se sormus kerää seksiä hakevia varattuja ja moraalittomia naisia puoleensa. Kyllä epätoivoiset ja ikävät ihmiset toisensa löytävät.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:25"]
Ovat tyytymättömiä elmäntilanteeseen ja kiinnostuneita siitä naisesta jolle esittävät vapaata. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä...
[/quote]
Tämä.
Koska perhe ei merkitse miehelle mitään.
Erittäin tuttua, valitettavasti. Jotkut eivät kerro edes silloin kun olen sitä suoraan kysynyt.
Kiinnostaisi kuulla miesten näkemyksiä tähän.