Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkä 10-vuotias poika. Lapsen isä pelottelee lasta jatkuvasti. Poika pelkäsi jo pienenä joulupukkia. Kasvaako pojasta

Vierailija
27.02.2022 |

tasapainoinen vai sairastuuko henkisesti. Harvitsen eroa. t. pojan äiti

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja äiti oli samanlaisia. Äitini vieläpä huostaanotettu. Niin huonot vanhemmat sain.

Vierailija
2/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy, miksi olet tuollaisen "miehen" kanssa on mikä?

En voi ymmärtää äitiä, joka katsoo vierestä kun omaa lasta kiusataan. Mikä sinua vaivaa, vasta "harkitset" eroa katsottuasi 10 vuotta miehen pilaavan poikasi elämää. Todella noloa toimintaa äidiltä. Mikä sinua vaivaa, miksi annat kaiken tapahtua? Ryhdistäydy heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/9-12-v/9-12-vuot…

Käy ensin yksin lapsen kanssa perheneuvolassa ja sitte isä mukaan!

Kaikenlainen haukkuminen,nälviminen ja muu mollaaminen vaikuttaa henkiseen kehitykseen. Plus lapsi alkaa vihaamaan sitä miestä!

(mua ei koskaan esim kannustettu mihinkään...en usko itseeni enkä kykyihini,isäni ei noteerannut mua mitenkään!)

Vierailija
4/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä johonkin lasten kasvatuskoulutukseen ja heti!

Vierailija
5/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut hyväksymään miehesi toiminnan? Miksi et puolusta omaa lastasi? Ihan oikeasti. Kukaan normaali äiti ei anna kenenkään pelotella lastaan, kaikkein vähiten isän. Miksi et ole eronnut aikoja sitten?

Vierailija
6/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole valinnut herkkyyttään. Lapsi ei osaa vielä kunnolla hallita tunteitaan ja tarvitsee paljon ohjeistusta ja neuvoja.

Herkkä Lapsi tarvitsee erityistä tukea ja opetusta kylmää maailmaa varten.

Herkkyys tulee käyttää vahvuutena, mutta mikäli siitä aina nuhdellaan ja tuomitaan se muuttuu tuhoavaksi voimaksi.

Miettikää miten herkkyyttä voi hyödyntää.

Vierailija
7/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkia 😂🎅🏻

Vierailija
8/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut hyväksymään miehesi toiminnan? Miksi et puolusta omaa lastasi? Ihan oikeasti. Kukaan normaali äiti ei anna kenenkään pelotella lastaan, kaikkein vähiten isän. Miksi et ole eronnut aikoja sitten?

Jos eroaa, lapsi saattaa joutua olemaan joka toisen viikon isällä— ilman että on ketään tukena. Muistakaa miettiä vaihtoehdot.

Vierailija
9/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huostaanotettu ja käynyt mielenterveyspalveluissa juttelemassa vuosia. Mieheni vetoaa mun henkiseen tasapainoon. Olen heikoilla poikani auttamisessa. t.ap

Vierailija
10/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi raukan ei pitäisi edes lisääntyä, et kykene tekemään päätöksiä vaan roikut menneessä.

Vierailija
11/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non Ducor,Duco 🤗

Vierailija
12/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 😤

Vierailija
13/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuilua sunnuntaina.

Vierailija
14/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta tulee ehkä h0 m 0. Kannattaa olla huolissaan

Vierailija
15/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaa, lapsi saattaa joutua olemaan joka toisen viikon isällä— ilman että on ketään tukena. Muistakaa miettiä vaihtoehdot.

Tämän takia itse pitkitin eroa. Lopulta mies itse halusi eron. Kaksi lasta joista toinen herkempi. Isä myöskin pelottelee kaikella ihan turhalla. Lisäksi on hyvin kontrolli friikki. Yhdessä ollessa sain puolustettua lapsia. Nyt he on siellä joka toisen viikon keskenään. Ja koska isä on paperilla oikein hyvä isä, niin en voi mitään. Onneksi lapset ei ihan pieniä enää ole, samaa ikää kuin apn lapsi. Joten osaavat nykyään jo suodattaa osan isän jutuista. Ja ihan suoraan olen sanonut että kaikkea ei tarvitse uskoa, totella toki pitää. Ja en tietenkään isää hauku, vaikka hän haukkui minua eron jälkeen. Eivät enää kovin mielellään isälle mene ja jos parin vuoden päästä ei enää ollenkaan halua mennä, en pakota. Nytkään en tietenkään väkisin veisi. Paljon ovat kavereillaan siellä ollessa.

Vierailija
16/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huostaanotettu ja käynyt mielenterveyspalveluissa juttelemassa vuosia. Mieheni vetoaa mun henkiseen tasapainoon. Olen heikoilla poikani auttamisessa. t.ap

Et ole heikoilla! Soita perheneuvolaan, pääset puhumaan asiasta. Miehesi yrittää horjuttaa sinua, jotta et puuttuisi asiaan. Jos mies vetoaa sinun mielenterveyteesi ja pelottelee tahallaan lastanne, niin mieshän on aivan sekaisin! Hae apua.

Vierailija
17/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei saa pelotella poikaa. Päivänselvää. Miten pelottelu lopetetaan, miten isä tulee järkiinsä? Ulkopuolista apua tilanteeseen. Ja ole itse koko ajan poikasi puolella.

Vierailija
18/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
19/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole niin heikoilla kuin luulet, olet kuitenkin perillä mielenterveysasioista ja olet niiden parissa viettänyt paljon aikaa ja selvittänyt asioita.

Joten käytä tietotaitosi hyväksesi, voit miettiä mitä tekisit toisin, ettei oma kohtalosi toistuisi.

Onko lähipiirissä ihmistä, josta saisitte positiivista energiaa ja hyvää mallia elämiseen ? Vierailkaa usein hänen/heidän luonaan.

Vierailija
20/30 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta, on mulla ystäviä mutta hekin ovat mieheni ystäviä eli yhteisiä. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi