Kysy mitä vain ennustajalta!
Olen ennustaja. Minulla on kyky nähdä tulevaisuudessa eteenpäin. Kykyni ohjaa ja auttaa teitä elämänne päätöksissä. Kysykää mitä vain!
Kommentit (19)
Tällä hetkellä on ollut jo pidemmän aikaa hieman vaikeaa, milloin olisi parempia päiviä näköpiirissä?
Pääsenkö koulutukseen ja onko kyseessä edes oikea ala minulle?
Tapahtuuko työelämässäni muutoksia?
Sairastuin. Yritänkö jatkaa nykyisellä koulutuksella vai pitäisikö minun opiskella uusi ammatti?
Kiitos ❤ .
N40
Koska/mistä löydän elämääni sulostuttamaan ihanan ja kunnollisen miehen?
Montako kertaa aiot tehdä tämän aloituksen?
Kerran täällä oli selvänäkijä paikalla, joka todella näki.
Miten äitini sairaus etenee? Kuinka kauan hän on keskuudessamme? Joutuuko hän kärsimään? Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:23"]Koska/mistä löydän elämääni sulostuttamaan ihanan ja kunnollisen miehen?
[/quote] En mä nyt jaksa vastata sun kysymyksen
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:23"]Montako kertaa aiot tehdä tämän aloituksen?
[/quote] Riippuu siitä kuinka monta kertaa ihmiset vastaa mun ketjuihin ;)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:20"]
Olen ennustaja. Minulla on kyky nähdä tulevaisuudessa eteenpäin. Kykyni ohjaa ja auttaa teitä elämänne päätöksissä. Kysykää mitä vain!
[/quote]
Mitä vaan? perinteistähän on kysyä aina omasta elämäntilanteesta, joten:
Näetkö mitään siitä, miten syksyni tulee menemään?
Entä millainen työ- ja ihmissuhdetilanne minulla on n. 6kk kuluttua?
Kiitos :)
Löydänkö pian elämäni rakkauden? Olen pitkään ollut yksin ja toivoisin hyvää, kestävää suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:25"]Kerran täällä oli selvänäkijä paikalla, joka todella näki.
[/quote]
Näki mutta ei vastannu ja kommentitki katos
Mitä näet minulle vuoden aikana tapahtuvan?
En usko näihin, mutta... kumpi minun tulisi valita kyllä vai ei -vaihtoehdoista?
Kysyn miessuhteista näin sinkkuna. Mielessä pyörii tumma mies menneisyydestä. Silloin roihusi... Näen uniakin hänestä. Tapaammeko?
Onko kaikki naiset huoria?