Tinder-deittimiehen pukeutumimen, tarviin mielipiteitä mikä juttu tää on?!?!
Oltiin iltapäivällä töiden jälkeen kahvilla. Mies on 26-vuotias opiskelija ja käy töissä osa-aikaisesti.
Hänen vaatetus ja tyyli ihmetytti. En tajua mistä kysymys. Osaako joku selittää?
Siis oikein hyvin hoidetun näköinen nuori mies. Tukka kammattu taakse jollain geelillä tms niskaan asti mutta pysyy hyvin tän geelin kanssa. Ei lippistä!!! Vaatteet tummansininen pellava tms kauluspaita, kolme nappia ylhäältä auki, pitkät hihat kääritty vähän ylös. Paidan kauluksesta näkyi kolme ohutta metalliketjua, joissa ehkä joku koru tms mutta ne jäi paidan alle. Paita oli housujen päällä osittain, mutta edestä vähän oli housujen sisällä toiselta puolelta (tosi outoa?!?!). Housut oli jotain vaaleeta kangasta, aika pehmeän näköiset. Korkea vyötärö, ja isot taskut takana. Ei sukkia!!!! Jalassa ruskeat ihan mokkasiinin näköiset kengät, joissa jotkut rimosut edessä.
Onko tää normaalia????
Kommentit (40)
Ap tässä on todella outo. Mitä erikoista tuossa on.
Perus hipsteri. Ovat yleensä ihan rentoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Perus hipsteri. Ovat yleensä ihan rentoa porukkaa.
Ei ollut hipsteri, sellaisen tunnen kyllä. Kaikki mun frendit on hipstereita tai hiphoppareita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer
Sitä mietin kanssa et oisko se joku wannabe boomer. Vähän sellaiset keke-vibat tuli.
Ap
Ap kaiketi odotti lasten vaatteisiin pukeutunutta printtipaita-lippalakki-lenkkitossu-shortsijantteria, jonka kanssa aikuinen nainen häpeäisi silmät päästään esimerkiksi ruokaravintolassa.
Todella tarkasti katsoi vaatteensa, mutta et muista sanaakaan siitä, mistä juttelitte?
Sinullahan oli valkoiset legginsit (ne polvimittaiset) ja trikoinen avokaulainen vaalenpunainen paita, joka ulottui puolireiteen, korvissa isot roikkuvat korut, lyhyet violettipinkkiturkoosit hiukset ja jalassa tennissukat ja rantasandaalit.
Ap taitaa olla aika pimeä tyyppi. "Tarviin mielipiteiä, mitä tää on?!?!"
Huh huh.
Yritä löytää muuta sisältöä elämääsi kun pukeutuminen koska vaikutat muuten pöljältä.
Ap mitä sulla oli? Lippis tietysti, oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Marimekon huppari, vekkihame UFF:ilta ja schollin sandaalit. Ei lippistä, vaan huivi päässä.
Mun yks frendi sanoi et ihana mummotwisti sulla. Sit vielä marimekko kassi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon huppari, vekkihame UFF:ilta ja schollin sandaalit. Ei lippistä, vaan huivi päässä.
Mun yks frendi sanoi et ihana mummotwisti sulla. Sit vielä marimekko kassi
Ap
Hahaaa aito kallio-look. Ei stana!!!!!
Kaverillahan on ollut juuri oikeanlaiset varusteet. Luulen että hauskan näköinen asu. Poikani on melkein samaa ikäluokkaa ja vastaanvanlaisia komboja olen nähnyt hänen yllään.
Sukkia kyllä saisi käyttää nahkakengissä. Muuten haju on kauhea, kun hikeä ja ihoa imeytyy nahkaan ja siinä alkaa sitten bakteerimiljardi elää. Hyi kamala.
Ai niinku tähän tyyliin? https://i.pinimg.com/736x/5d/3f/c2/5d3fc25a93d354a4e6bb85f34da89100.jpg
Sukattomuus kengissä on etelä-Eurooppalaista. http://thewowstyle.com/wp-content/uploads/2014/10/fitted-tee-joggers-po…
Miksi 51 alapeukkua?!?! Ihmettelen vaan kuka pukeutuu tolleen? Ihan kummajaisen olonen mutta ihan hauskan näkönen muuten ja hyvät jutut. Mut ei jatkoon.
Se vielä että ne kaulakorut oli tosi pitkiä varmaan kun näkyi pelkät ketjut. Ja oikeessa ranteessa oli kello, vasemmassa oli kolme metallista rannerengasta, yksi paksu kultainen ja yksi vissiin joku itämainen hopeaa. Ja oikeessa ranteessa oli kellon lisäksi jotain nahkahihnoja pari kappaletta. Siis täh?!?!?