Haittaako jos kaveri vastaa tosi nopea viesteihin?
Tutustumisvaihe menossa yhden kaverin kanssa jonka tapasin harrastuksen kautta. Kiva tyyppi ja halutaan kumpikin selkeästi tutustua kavereina. Ollaan kumpikin aikuisia. Minulla kestää vastata helposti muutama päivä viestiin, mutta hän vastaa parissa tunnissa. Tuleeko tästä ongelma vielä? Ripustautuva?
Kommentit (4)
Vastaat muutaman päivän viiveellä?! Itse vastaan aina heti, kun näen viestin. Pari tuntiakin on aika pitkä vastausaika.
Vierailija kirjoitti:
Vastaat muutaman päivän viiveellä?! Itse vastaan aina heti, kun näen viestin. Pari tuntiakin on aika pitkä vastausaika.
Mä mietin kans, että tuo kaveri vastailisi suunnilleen samalla minuutilla kun viestin saa, mutta että parin tunnin viiveellä? Sellainen viive on lähempänä normaalia kuin nopeaa vastaisaikaa.
Hyi, mikä "kaveri", jos menee monta päivää vastata viestiin! En olisi missään tekemisissä.
Se toinen osapuoli sen sijaan hoitaa asiat vastuullisesti. Päästä hänet hankkimaan parempia kavereita.
En tajua miksei vois vastata heti viestiin, jos vastaus ei vaadi useamman päivän harkintaa. Se vastaaminen ei kauaa vie.