Teetkö kasvojumppaa?
Oletko huomannut hyötyjä? Kuinka pian muutokset alkoi näkyä?
Kommentit (17)
Ne opettajat näyttää aina liian kireiltä itse. Voiko se olla terveellistäkään?
Joskus, koska korvia alkaa särkeä, jos kasvolihakset ovat kireät. Esimerkiksi hammashoitokäynnin jälkeen aina sama juttu.
Tottakai siitä on hyötyä.
Jos tuijotat kännykkää 10 tuntia ilmeettömänä päivän aikana, niin kasvojen lihakset surkastuvat.
Jumppa tekee hyvää ja kohottaa kasvoja.
Kohoaahan pyllykin jos sitä treenaa.
Yllättävän nopeasti lihakset kehittyvät mikäli niitä treenaa säännöllisesti.
Voit vaikka kokeilla millaisia ilmeitä pystyt tekemään ja mitä et. Pystytkö vaikka kohottamaan vain toista kulmakarvaasi? Kokeile harjoitella tätä ja huomaat miten se kehittyy
Vierailija kirjoitti:
Aika? Viikkoja? Kuukausia?
Instassa seuraan paria #faceyoga tyyppiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sulla on kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sulla on kiire?
En ole ap mutta kesällä ois omat nelikymppiset. On paljon ihmisiä joita en ole nähnyt pariin vuoteen ja oma rupsahtaminen ahdistaa. Ehtiikö 3 kuukaudessa?
Jumppaan ja mielestäni poskilihakset ovat kehittyneet. Leukaperille ei varmaan hirveästi voi mitään, jos ne roikkuvat, mutta poskilihaksia voi. Ainakin omissa poskissani olen huomannut jo edistystä, vaikken kuvia ole ottanutkaan ennen - jälkeen. En muista ihan joka viikko jumpata enkä tee koko ohjelmaa. Se kestää noin puoli tuntia. Jos sen tekee on kasvot kipeät pari päivää, on sen verran rankka.
En, mutta harrastelijateatterissa ilmeilen muuten paljon.
Kyllä teen kasvojumppaa.Irvistelen naapurille.
Melkein joka ilta enkä edes kauaa. Huomasin eroa jo viikossa. Paljon fresshimpi lookki.
Teen aina kun palstalla mainitaan holvikaari -> nostan suupieleni ylöspäin.
Kannattaa ottaa meikitön aamuselfie ennen aloittamista ja ajan myötä. Muutoksia ei itse huomaa kun omaa naamaa katselee joka päivä.