Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citalopram ja paniikkihäiriö

Vierailija
27.09.2006 |

Kauanko kannattaa odottaa että lääke alkaa vaikuttaa ennen kun kannattaa kokeilla jotain toista merkkiä? Olen syönyt reilun kaksi viikkoa kyseistä lääkettä (10mg kerran päivässä) ja varsinaiset paniikkioireet on helpottanu mutta tillalle on tullut välillä aivan hirveenä vellova ahdistuneisuus! Todella kauhea käydä töissä kun ei voi oikeen keskittyä mihinkään...=( Alkaa jo pelottaa ettei nää lääkkkeetkään tehoa mulla ollenkaan! Vuosi sitten olin vielä ihan kunnossa ei tietoakaan paniikista eikä ahdistuksesta... =( kertokaa kauanko teillä on kestänyt parantua että saan edes jotain toivoa kun sellaista toivottavasti on ?! Elämäni on muuten ihan kunnossa eli ei ole mitään murehdittavaa sen suhteen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aakseni helpottaa siinä reilun kuukauden käytön jälkeen. reilun vuoden söin lääkkettä, sitten lopetin vähitellen annosta pienentämällä. Ja sen jälkeen ovat paniikki- ja ahdistusoireet pysyneet poissa. Tästä on nyt pari vuotta. Tärkeintä on saada kiere katkaistua ja siihen lääkkeet kyllä auttavat. Anna niille nyt vähän aikaa; parissa viikossa ne ovat ehtineet vasta sekoittaa serotoniini-tasoasi, odota että kroppa tottuu niihin. Eikö lääkärisi selittänyt asioita sinulle tarpeeksi? Ihan kai pakkausselosteessakin sanotaan, että 4-8 viikkoa on normaali aika lääkkeen alkaa vaikuttaa...

Vierailija
2/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itekin oon pari viikkoa lääkkeitä syöny ja vähän on ruvennu paniikki helpottaa, välillä vielä vaan sattuu rintaan ihan törkeesti... Mutta tommosta ahdistusta on tullu nyt paljon enempi. Että itekin vaan oottelen ja oottelen. Onneks ei sentään tarvi töissä käydä, kun on lapsen kanssa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt viikon verran. 1-2 ekalla viikolla tulee todennäköisesti tuollaisia sivuvaikutuksia. Vasta kk käytön jälkeen alkaa lääke auttamaan. Näin sanoi mulle lääkäri ja terapeutti.

Vierailija
4/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet silmissä luen taas... on vaan niin surkea olo kun on kaksi pientä lasta jotka ovat jo selvästi huomanneet ettei äiti ole kunnossa ja se todella stressaa, en jaksais odottaa enää päivääkään... ja sairaslomaakaan ei tunnu saavan kun 2 päivää kerrallaan vaikka mulla on raskas vuorotyö( 3 yövuoroa joka toinen viikko) en jaksa sitä käydä koko ajan rutisemassa vaikka välillä töissä olo on aivan todella kauheaa... =(

Vierailija
5/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen ottaminen on aamu ja yövuoroissa mahdotonta kun sinne muutenkin nukkuu aina pystyyn...ap

Vierailija
6/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin jo todella vaipua epätoivoon... todella kiva muuten lukea tuolta et " keskustelun taso on alhaista kun kaikki puhuvat päivittäisistä lääke annoksistaa" kyseinen henkilö ei ole tainnut itse koskaan kärsiä paniiki tai ahdistusoireista! Itse en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle mitään asiatonta enkä aijo kirjoittaakkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi