Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on venäläinen työkaveri. Ollaanko niinkuin ennenkin

Vierailija
27.02.2022 |

Ei itse ole sota-asiaa ottanut puheeksi. En minäkään. Tarviiko ylipäätään?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä työntekoon.

Vierailija
2/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudut kuten aina ennenkin. Jos hän alkaa kehuskella putinilla niin sitten luu kurkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi itse puheeksi tätä asiaa. Sitten välit poikki, jos alkaa ylistää Putinia.

Vierailija
4/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi itse puheeksi tätä asiaa. Sitten välit poikki, jos alkaa ylistää Putinia.

No kyllä minä ainakin ottaisin puheeksi ja ihmettelisin onko se Putin tullut ihan hulluksi. Minusta olisi outoa ettei tuollaisesta asiasta puhuisi venäläisen työkaverinsa kanssa, kun kaikki muutkin siitä puhuu. Miksi esittää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Tietenkään sitä työkaveria ei syytetä tai kohdella huonommin, kun on venäläinen, mutta yleistä keskustelua kuitenkin. 

Vierailija
5/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin ottaisin puheeksi ja ihmettelisin onko se Putin tullut ihan hulluksi. Minusta olisi outoa ettei tuollaisesta asiasta puhuisi venäläisen työkaverinsa kanssa, kun kaikki muutkin siitä puhuu. Miksi esittää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Tietenkään sitä työkaveria ei syytetä tai kohdella huonommin, kun on venäläinen, mutta yleistä keskustelua kuitenkin. 

Politiikka ei ole asiallinen keskustelunaihe työpaikalla. 

Vierailija
6/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa kyllä meillä ainakin puhutaan paljonkin kahvitauolla. Ranskalainen työkaveri on itse ihan kritisoinut Ranska toimia koronapakotteissa. 

Vierailija
7/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet venäläiset sanovat kyllä itse suoraan, etteivät ymmärrä tai kannata tätä sotaa. Ehkä puheen aiheesta voi jättää siihen, on monelle heillekin vaikea asia.

Vierailija
8/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme isoon ääneen että kuinka huonosti Venäjällä menee ja että siellä on menetyksiä ja ihan kamalaa kun Putin tapattaa turvassa sodassa ne Venäjän sotilaspojut. Ja että Putin piileskelee kolossaan

Vierailija
9/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä turpaan.

Torakka.

Vierailija
10/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jok ja sitten se tavallinen kansa kärsii kun talous romahtaa

Vierailija
11/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mistään muusta puhutakaan kuin maailmanmenosta ja politiikasta. 

Vierailija
12/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladot aseen täyteen patruunoita ja kysyt tulisiko hän pelaamaan venäläistä rulettia.

Oot sä kyllä kova jätkä. Not

Vierailija
13/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä sen kummemmin tarvitse ottaa puheeksi pelkästään sen takia, että työkaveri on venäläinen. Jos se tulee jotenkin muutenkin luontevasti puheenaiheeksi, silloin puhutaan ihan niin kuin normaalistikin. 

Vierailija
14/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kaveerannut venäläisen työkaverin kanssa ennenkään, joten mikään ei muuttuisi. Jos joku nyt luulee, että tämä tarkoittaa epäkohteliaisuutta, niin on väärässä. Osaan olla asiallinen, vaikken jostain ihmisestä pidäkään. 

Vierailija
15/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei olla puhumassa politiikkaa.

Vierailija
16/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät hänet drinkille ja tarjoat molotovin cocktailin.

Ilmoitin asiattomaksi. Ei hauska. Ei sota ole tavallisten venäläisten syytä.

Vierailija
17/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydät hänet drinkille ja tarjoat molotovin cocktailin.

Ilmoitin asiattomaksi. Ei hauska. Ei sota ole tavallisten venäläisten syytä.

Ai, miksi ei voi tarjoilla kivaa drinksua työkaverille?

Vierailija
18/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee tuosta, että hävettää ihteäänkin, niin en ala kiusaamaan enempää. Muutenkin reilu kaveri kaikin puolin.

Vierailija
19/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei olla puhumassa politiikkaa.

No kyllä kahvitauolla puhutaan siinä missä muistakin asioista. 

Vierailija
20/54 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen syntyperän perusteella ei ole koskaan oikein. Vain Putin aktivistit voi ottaa hampaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi