Voisitko kiinnostua japanilaisesta miehestä?
Kommentit (35)
Kyllä, japanilainen mies kelpaisi minulle. Myös korealainen tai taiwanilainen. :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:00"]Miehenä haluan sellaisen japanilaisen Idol tytön, sellainen NKB48 ryhmän jäsen olisi kiva. Saan kuitenkin tyytyä postissa tuleviin pikkareihin :D ja onneksi Yakuzan hallinnoimassa bisneksessä muutamat on joutuneet myös aikuisviihteeseen niin sekin on mun kannalta kiva (ei tietenkään niiden tuttöjen). Ulkomaalaisena ei oikein mitään mahdollisuutta japani naiseen ovat meinaan erittäin rasistisia siellä vieläkin. [/quote] Se on AKB48! Ja itse mielelläni ottaisin japanilaismiehen. Pullauttaisin söpöjä sekarotuvauvoja maailmaan sata ja yksi.
[/quote]
nkb48 on akb48 sisarryhmä joka on osakassa. älkää kysykä miksi tiedän tämän
nainen 35
[/quote]
Miksi tiedät tuon?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:00"]Miehenä haluan sellaisen japanilaisen Idol tytön, sellainen NKB48 ryhmän jäsen olisi kiva. Saan kuitenkin tyytyä postissa tuleviin pikkareihin :D ja onneksi Yakuzan hallinnoimassa bisneksessä muutamat on joutuneet myös aikuisviihteeseen niin sekin on mun kannalta kiva (ei tietenkään niiden tuttöjen). Ulkomaalaisena ei oikein mitään mahdollisuutta japani naiseen ovat meinaan erittäin rasistisia siellä vieläkin. [/quote] Se on AKB48! Ja itse mielelläni ottaisin japanilaismiehen. Pullauttaisin söpöjä sekarotuvauvoja maailmaan sata ja yksi. [/quote] nkb48 on akb48 sisarryhmä joka on osakassa. älkää kysykä miksi tiedän tämän nainen 35 [/quote] Miksi tiedät tuon?
[/quote]
liittyy alkuperäiseen kysymykseen ja vastaus siihen on se ,että olen seurustellut japanilaisen miehen kanssa.
En usko, mutta eihän sitä tiedä. Yleensä vaaleammat kiinnostavat enemmän.
No itseäni kiehtoo enemmän sellaiset viikinki-tyyppiset miehet joten voi olla, ettei ulkonäön perusteella herää mielenkiintoa japanilaiseen mieheen.
No jos mies olisi oikein söpö ja meikkaisi itsensä naisen näköiseksi. Voisin naida perseeseen siinä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:00"]Miehenä haluan sellaisen japanilaisen Idol tytön, sellainen NKB48 ryhmän jäsen olisi kiva. Saan kuitenkin tyytyä postissa tuleviin pikkareihin :D ja onneksi Yakuzan hallinnoimassa bisneksessä muutamat on joutuneet myös aikuisviihteeseen niin sekin on mun kannalta kiva (ei tietenkään niiden tuttöjen). Ulkomaalaisena ei oikein mitään mahdollisuutta japani naiseen ovat meinaan erittäin rasistisia siellä vieläkin. [/quote] Se on AKB48! Ja itse mielelläni ottaisin japanilaismiehen. Pullauttaisin söpöjä sekarotuvauvoja maailmaan sata ja yksi. [/quote] nkb48 on akb48 sisarryhmä joka on osakassa. älkää kysykä miksi tiedän tämän nainen 35 [/quote] Miksi tiedät tuon?
[/quote]
liittyy alkuperäiseen kysymykseen ja vastaus siihen on se ,että olen seurustellut japanilaisen miehen kanssa.
[/quote]NKB, AKB ja muut niitä ryhmiähän on todella monta mutta ei mitään väliä täällä. Mutta varo erehdystä Japanissa. Se Idol tyttö bisnes on niin iso ja suosittua siellä ettei sitä pysty edes käsittämään täällä.
T.Mies35
Japania osaavana helvetin isona miehenä minulla ei ole ongelmia japanilaisten kanssa. Paskat turahtavat housuun ensimmäisen kerran kun tajuavat että osaan Japania. Rasistiset jutut katoavat mereen kuin tsunamin pyyhkäisemänä. Pillua toki on tarjolla, koska näkevät käsistä miten paljon isompi mulla on kuin japanilaisilla pikkumiehillä. Ei paljon pelota ja nämä Yakuzat on kyllä ihan täyttä pelleilyä, nykyaikana.
Japanilainen nainen kyllä hieman kiinnostaisi. Tosin eräs ruotsalainen kaverini, entinen merimies, kertoi sellaisella olevan pimpin viiva horisontaalisessa tasossa. Mahtaakohan pitää paikkansa. Jos niin, saattaisi tulla suunnistusvaikeuksia.
En voi ottaa yhtä ainoata japanilaista naista vakavasti kun joka työnnollä se päästää suustaan kimeän pikkutyttövoihkaisun. Totaalinen turn off. Japanilaiset on vitun outoja ja erittäin rasistisia, mistä harvoin puhutaan. Älykkäitä toki ovat, mutta meininkin on siellä lähes aatteellisesti samalal tasolla kuin Natseilla aikoinaan. Pelottavinta on se fakta että melkein valtasivat koko Kiinan aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:57"]
[/quote]
Täähän on korkeintaan puoliksi japanilainen. Ei lasketa.
Mammoilleko kelpaisi katkaravut, uskomatonta.
Vieläköhän se Tsurunen tjsp on siellä Japoniassa kansanedustajana? Suomalainen ukkeli, joka tais peräti olla maan ensimmäinen länsimaalainen kansanedustaja.
M 41
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:35"]En. Pieniä.
[/quote]
Pilit varsinkin.