"Miten noin lihavalla voi olla noin pienet rinnat" Muita yhtä mainioita iskurepliikkejä
Loistava repliikki ensitreffeillä. Netissä oli ihan toden mukaiset kuvat. Olen 24v 164cm ja 63kg tiimalasivartalo (uskokaa tai älkää) Miehen repliikki hetken ajan päästä oli tuo. Kavereiden ja perheen mielestä olen sopusuhtainen. Pitkät hoikat jalat,vatsassa ei ylimääräistä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas akkojen ruikutusketju.
Niin, onhan se tosi fiksua ruotia ääneen toisen muotoja halveksivaan sävyyn.
Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Sopii sinuunkin.
"Oisit ihan hyvännäkönen nainen jos sulla ei ois tollanen kynitty tukka mitä kaikilla sun ikäisillä."
Olin 35-vuotias ja yleisesti pidetty hyvän näköisenä - miltä näytän myös kuvissa. Tukka oli kyllä lyhyt. En tiedä mitä mies odotti, mutta ainakin hän loukkaantui, kun en kiinnostunut hänestä vaan poistuin pöydästä saman tien kun tää istui mun pöytään, toivotin vieläpä hyvää päivän jatkoa. Kamalaa möykkää perääni siitä miten en hyväksy varmaan suomalaisia miehiä ollenkaan. No hyväksyin kyllä yhden, jonka kanssa satuin olemaan naimisissa, kahvilassa olin istuskelemassa ja odottamassa bussia....
Muutama mies on sanonut minulle ystävästäni:
"Ystäväsi on kauniimpi kuin sinä. ""Pidin ystävästäsi heti." (Sama ystävänainen, jonka käytös muuttui ajan mittaan liian kuspäiseksi, alkoi haukkua luonnettani ja ulkonäköäni. Ei ole enää ystävä.)
On niin kuumaa, kun mies vertailee. Not.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan päärynä? Tiimalasiin nimittäin kuuluu isot rinnat.
Ei. Siihen kuuluu kapea vyötärö suhteessa lantioon ja hartialinjaan. Tissit voi olla isot tai pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan päärynä? Tiimalasiin nimittäin kuuluu isot rinnat.
Ei. Siihen kuuluu kapea vyötärö suhteessa lantioon ja hartialinjaan. Tissit voi olla isot tai pienet.
ei. jos ei ole tissejä, olet päärynä.
Vierailija kirjoitti:
hyvät mitat ap:lla mutta noilla spekseillä et ole tiimavartaloinen. tiimavartalossa on lantio ja rinnanympärys yhtä isot ja kapea vyörärö. pitää siis olla isot tissit. pelkkä kapea vyötärö ei riitä siihen, pitää olla ne tissitkin.
Mistä sä pituuden ja painon perustella näet, minkä mallinen kroppa ap:lla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvät mitat ap:lla mutta noilla spekseillä et ole tiimavartaloinen. tiimavartalossa on lantio ja rinnanympärys yhtä isot ja kapea vyörärö. pitää siis olla isot tissit. pelkkä kapea vyötärö ei riitä siihen, pitää olla ne tissitkin.
Mistä sä pituuden ja painon perustella näet, minkä mallinen kroppa ap:lla on?
sanoi et on pienet tissit ihan itse
Yritti siis heti lyödä sinulle jauhot suuhun ja luut kurkkuun. ..
Minulla särähti, kun uusi tuttavuuspoitsu alkoi haukkua minulle ystävätärtäni. Törkeää tekstiä hänen liikakiloistaan.
Ei päässyt pukille tuolla taktiikalla. Sellainen, joka kiinnittää liikaa huomiota ulkonäköasioihin, on jotenkin keskenkasvuinen. Ei jatkoon!
Odotelkoot ihan rauhassa sitä tarpeeksi tyhmää instabeibiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä pysty mitenkään annetuista tiedoista päättelemään apn rinnan, vyötärön, lantion suhdetta toisiinsa..
Vierailija kirjoitti:
Yritti siis heti lyödä sinulle jauhot suuhun ja luut kurkkuun. ..
Minulla särähti, kun uusi tuttavuuspoitsu alkoi haukkua minulle ystävätärtäni. Törkeää tekstiä hänen liikakiloistaan.
Ei päässyt pukille tuolla taktiikalla. Sellainen, joka kiinnittää liikaa huomiota ulkonäköasioihin, on jotenkin keskenkasvuinen. Ei jatkoon!
Odotelkoot ihan rauhassa sitä tarpeeksi tyhmää instabeibiä.
Mulle taas ei kelpais nainen, joka pitää itseään jonain panopukkina...
Hei, nuo EIVÄT ole iskurepliikkejä vaan LOUKKAAMISIA. Ihan sama sanotaanko niin treffeillä vai missä, nuo ovat loukkaamisia. Vi*tuilemista.
Red flag. Hyvä siis, että mies heti kertoo ilkeydestään. Parempi heti kuin myöhemmin! Voit heti sanoa Kiitos ei ja pari muuta sanaa samalla, kun lähdet menemään.
Huh huh. Onneksi en ole deittimaailmassa, jos tommoinen on ihan normityyliä siellä. Mikä miehiä vaivaa, täytyy kysyä, JOS tuo on normaalityyliä siellä. Parempi olla ilman, kuulkaas!
jostain syystä "löysin vaimoni thaimaasta" ketjut poistuu nopeasti.