50-vuotias ei nuorru
vaikka kuin nojailisi teinivaatteissaan festareilla kyltteihin, aurinkolasit silmillään. Pakko käyttää kun karmeet rypyt koko naamassa heh. Säälittävä ilmestys.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:17"]Tiedoksi teille, katkerat nuoret: ne viiskymppiset ei välitä pätkääkään siitä, mitä te mahdollisesti heidän ulkonäöstään, tai itse asiassa, mistään muustakaan, ajattelette. Tämä varmasti lisää vitutustanne ensi kerralla, kun näette poikkeuksellisen ärsyttävän ikälopun. :) [/quote] Juuri näin. Ehkä AP kokee tämän vapauttavan tunteen joskus:) tällä hetkellä hänestä välittyy epävarmuus ja ahdistus
[/quote]
Meillä on töissä nuoria, vastavalmistuneita lähäreitä. Minusta on huvittavaa, kuinka alentuvasti he suhtatuvat meihin 40-50 vuotiaisiin. Hyvä kun eivät lässytä, kuin vammaisille. Kuvittelevat, että me emme ole nuorena kokeneet mitään, vaan istuneet tukka tiukasti letillä pirtin penkillä lukemassa raamattua.
Ei jaksa muuta kuin hyväntahtoisesti nauraa itsekseen:) Kaipa sitä oli itsekin tuollainen nuorena.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:54"]
vaikka kuin nojailisi teinivaatteissaan festareilla kyltteihin, aurinkolasit silmillään. Pakko käyttää kun karmeet rypyt koko naamassa heh. Säälittävä ilmestys.
[/quote]
Höh, mulla on vain naururypyt silmäkulmissa ja yhdet pienet juonteet suupielissä ja ikää 55v. Decolte ihan sileä, samoin muukin kroppa
Ja Jeanne Calmentin (aikoinaan maailman vanhin nainen) sanoin: on mulla yksi "ryppy" mutta istun sen päällä;D
Ap nuortuu nuortumistaan pienenee ja pujahtaa viimein takasin sinne mistä on tullutkiin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:54"]
[/quote]
Niinpä. Sinähän luuletkin pysyväsi ikuisesti nuorena. Saatatpa jopa löytää itsesikin tuossa iässä festareilta. Elämä ei lopu, vaikka naama rypistyy. Paljon karmeampi on katsella kaltaisesi suvaitsemattoman ihmisen nyrpeää naamaa.
Luonne ja kroppa pilaantuu.Nauttikaa nuoruudesta
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:11"]Miten viisikymppisen ditten pitäisi pukeutua festareille mennessään? Aurinkolasit on pakko olla, muuten häikäisee.
[/quote]mitä ihmettä 50 v kurttupillut edes änkeää festareille?? ainiin, pitäähän niillä muilla olla jotakin mille nauraa
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:01"]
Heh, arvelitko, että viiskymppinen on mennyt festareille nuortuakseen?
Tarvittaisiinko festareille ikäraja? Mikä se siinä tapauksessa voisi olla, ja riippuuko se festarista vai olisiko se yleisesti kaikille sama :D
[/quote]
Ja ainakin kaikki yli 50v artistit pitäis laittaa eläkkeelle, ei niilläkään pitäis olla mitään asiaa festareille.... Harmi vain että nuorisolta jää kaikki maailmankuokan tähdet näkemättä, mutta ihailkaa vaan siloista poskea, kyllä se siitä rypistyy.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:31"]
Ihan hauska provo ap:lta. Unohdit vain sen, että me yli viiskymppiset ollaan ryppyisyyden lisäksi jo melko paksunahkaisia. Festareilla tavataan!
[/quote]
Fesratin portillahan me nuo nuoret nähdään. 50v on jo varaa ostaa se lippu ja mennä aluelle :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:11"]Miten viisikymppisen ditten pitäisi pukeutua festareille mennessään? Aurinkolasit on pakko olla, muuten häikäisee.
[/quote]mitä ihmettä 50 v kurttupillut edes änkeää festareille?? ainiin, pitäähän niillä muilla olla jotakin mille nauraa
[/quote]
Sun luonne on ruma ja kurttuinen. Sääliksi käy sun läheisiä
Tiedoksi teille, katkerat nuoret: ne viiskymppiset ei välitä pätkääkään siitä, mitä te mahdollisesti heidän ulkonäöstään, tai itse asiassa, mistään muustakaan, ajattelette.
Tämä varmasti lisää vitutustanne ensi kerralla, kun näette poikkeuksellisen ärsyttävän ikälopun. :)
Ap:lle tiedoksi, että olen kokenut vanhenemisen pelkästään positiivisena asiana. Nuorena olin kaikkien mielestä todella kaunis ja kuulemma sitä edelleenkin. Itse en niin tuostakaan asiasta välitä, enkä sinun, viimeisiä kesälomapäiviäsi viettävän koululaisen typeristä provoista, koska ikääntyminen on tuonut minulle roimasti itseluottamusta lisää.
Iän myötä ihminen oppii paljon positiivisia asioita. Yksi parhaista on ajatusmaailman muuttuminen mustavalkoisesta nuoruuden mukakaikkitietävyydestä vivahteikkaammaksi. Se lisää elämän mielenkiintoisuutta. Toinen hyvä asia on, että oppii arvostamaan itseään oikeiden asioiden perusteella.
No, näistähän ap ei tiedä mitään. Ap elää koululaisena ja kuvitelmissaan aina nuorena, eikä edes ymmärrä vielä vääjäämätöntä totuutta. Toisaalta mustavalkoisuus kuuluu nimenomaan nuoruuteen, joten jotenkin jopa ymmärrän.
Mukavia viimeisiä kesälomapäiviä ap:lle. Kesäsi tosin taisi olla aika tylsä, kun et kerran ole keksinyt kivempaa tekemistä kuin av-palstalla provoilemisen.
Minun nuoruuteni kesät kuluivat kyllä mielekkäämmissä merkeissä. Samoin kuluvat nämä myöhemmätkin kesät. Olen tänä kesänä käynyt useissa konserteissa, matkustellut kolmessa eri maassa, viettänyt mukavaa aikaa lastenlasten kanssa ja tavannut ystäviä. Seksielämäni on myös ollut erittäin antoisaa ja sitä on ollut paljon.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:17"]Tiedoksi teille, katkerat nuoret: ne viiskymppiset ei välitä pätkääkään siitä, mitä te mahdollisesti heidän ulkonäöstään, tai itse asiassa, mistään muustakaan, ajattelette.
Tämä varmasti lisää vitutustanne ensi kerralla, kun näette poikkeuksellisen ärsyttävän ikälopun. :)
[/quote]
Juuri näin. Ehkä AP kokee tämän vapauttavan tunteen joskus:) tällä hetkellä hänestä välittyy epävarmuus ja ahdistus
Olin 32-vuotias ja yhdessä ravintolassa sanottiin ovella mua ja kaveriani liian vanhoiksi siihen paikkaan. (Sinne ikäraja 22)
.
Ikärasismia saa harjoittaa.
Ei muuten nuorru 20, 30, eikä 40 vuotiaatkaan, eikä muuten kukaan muu siitä eteenpäinkään...ihan vaan huomiona.
Heh, arvelitko, että viiskymppinen on mennyt festareille nuortuakseen?
Tarvittaisiinko festareille ikäraja? Mikä se siinä tapauksessa voisi olla, ja riippuuko se festarista vai olisiko se yleisesti kaikille sama :D
Totta ! Mutta kyllä +50v lähes kaikki alkaa jo vähän muumioita näyttää enemmän tai vähemmän !
Vittu mitä paskaa tuo aloitus. Saharapillussa
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:11"]Miten viisikymppisen ditten pitäisi pukeutua festareille mennessään? Aurinkolasit on pakko olla, muuten häikäisee. [/quote]mitä ihmettä 50 v kurttupillut edes änkeää festareille?? ainiin, pitäähän niillä muilla olla jotakin mille nauraa
[/quote]
Katsomaan bändejä, kenties?