Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Suomessa ole aasialaisia "kyykkyvessoja"?

Vierailija
20.07.2015 |

Siis julkiset vessat ovat Suomessa kamalan törkyisiä, mutta meillä on vain istuttavia vessanpönttöjä. Kiva laskea niihin kusisiin ällötyksiin pyllynsä, ei ihme että jotkut ulkomaalaiset nousevat pöntölle kyykkäämään!

Eli julkisissa vessoissa ne sellaiset kyykkyvessat olisivat erittäin hyvä juttu, koska sehän on vain kuin puskapissalle menisi. Ei tarvitse silloin koskea epähygieenistä pönttöä. Raihnaisia varten voisi toki olla yksittäinen istuttava pönttö, mutta muuten kyykkyvessat Suomeen, kiitos!

Jos joku ei tiedä, mistä puhun, niin tässä kuva: http://www.japantoday.com/images/size/x/2013/03/toilets.jpg

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti muuten mennä Aasiassa tuollaiseen kyykkyvessaan. Enpäs mennyt. Vessa haisi karmealle ja lattia oli ihan märkä. Siellä oli vesisäiliö jossa oli ihan limaista vettä ja todella likainen kauha.

Vierailija
42/45 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:53"]

Jos ap on sitä mieltä että Suomen julkiset vessat on likaisia niin ei ole kyllä paljoa matkustellut maailmalla ja nähnyt mitä ne vessat oikeasti on kun ovat törkyisiä...

Ympäri Suomeakin on tullut reissattua mutta yhtään niin likaista vessaa ei ole tullut vastaan etteikö sinne olisi voinut mennä. 

[/quote]

Törkyisin vessa, jossa olen käynyt, löytyi Suomesta eräästä McDonaldsista. Kiinassa myös eräällä ränsistyneellä juna-asemalla oli yhtä paskainen wc, mutta onneksi oli kyykkyreikä. T: ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut japanilaiseen kyykkymalliin. Olen mies, ja kuitenkin onnistuisin pissaamaan housuille. Kusi kun tulee aina torttua vääntäessä.

Enpä ole metsässäkään käynyt kyykkimässä.

Vierailija
44/45 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sinänsä ole mitään kyykkyvessoja vastaan, mutta täytyy sanoa, että traumaattisimmat vessakokemukset ne minulle ovat aiheuttaneet. Jos haluaa tietää, mitä tarkoittaa törkyinen vessa, niin siitä vaan reppureissaamaan Aasiaan. Esim. Intiassa ja Kiinassa on tullut vastaan niin järkyttävän saastaisia kyykkyvessoja, että on meinannut yrjö lentää. Pahimpiin ei ole voinut mennä. Ripulipaskaa ympäri seiniä, kusta ja paskaa lainehtiva lattia, ja siihen vielä kuukautisveret ja käytetyt siteet ja tamppoonit sekaan. Ja kuuman ilmaston tekeyttämä löyhkä kaupan päälle. Avot.

Vierailija
45/45 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:05"]

Minulla ei sinänsä ole mitään kyykkyvessoja vastaan, mutta täytyy sanoa, että traumaattisimmat vessakokemukset ne minulle ovat aiheuttaneet. Jos haluaa tietää, mitä tarkoittaa törkyinen vessa, niin siitä vaan reppureissaamaan Aasiaan. Esim. Intiassa ja Kiinassa on tullut vastaan niin järkyttävän saastaisia kyykkyvessoja, että on meinannut yrjö lentää. Pahimpiin ei ole voinut mennä. Ripulipaskaa ympäri seiniä, kusta ja paskaa lainehtiva lattia, ja siihen vielä kuukautisveret ja käytetyt siteet ja tamppoonit sekaan. Ja kuuman ilmaston tekeyttämä löyhkä kaupan päälle. Avot.

[/quote]

Japanissa ei ole tuota ongelmaa, vaikka on kyykkyvessat. Ravitsemus on parempi kuin jossain köyhän Kiinan maaseudulla. Suomeen voisi siis verrata Japania, joten holtittomat ripuloinnit eivät ole se ensimmäinen ongelma täällä. Eikä liioin kuuma ilmastokaan...