Onko kellään ollut virusperäistä nielutulehdusta? Kauan kestänyt?
Minulla on antibiotit päällä poskiontelotulehduksen vuoksi. Siitä huolimatta risat ovat turposivat ja niiden päällä tuli valkoisia pilkkuja. Lääkäri vaihtoi antibiotit sellaisiin, että ne vaikuttavat myös angiinaan, ihan vain varmuuden vuoksi kun lääkkeet olivat muutenkin päällä. Tautini sen kun kiihtyy, eli tämä on virusperäinen tauti. Kuume on kova.
Minulle tuli aavistus kurkkukivusta ja viime perjantaina. Sunnuntaina huomasin turvonneen kurkkuni, josta lääkäri itse sanoi, että jopa on pahan näköinen. Olen tosi kipeä vieläkin, keskiviikkona. Kauankohan tämä kestää?
Kommentit (2)
saan kyllä potkut, jos olen noin kauan kipeä... sitten jos lapset sairastuvat perään ja joudun heitä jäämään hoitamaan, niin 100 % varmuudella voin sanoa töilleni hei hei. Minulla kun ei ole mitään sopimusta.
Kurkkuni ei muuten ole kamalan kipeä. Se on ällön näköinen, ja nieleminen tuntuu jonkun verran, mutta ei varsinaisesti satu.
(oli kaksi nagiinaa kuukausi takaperin) ja sitten lääkäri totesi että kyllä tämä mono on eli lepää. Joillain se saattaa kestää jopa 4vko, on ihan yksilölistä. Itse en pystynyt edes omaa kuolaa nielemään, oli kurkku niin kipeä.