Mikä tää oli: Hei, olen Leila, olen töissä nakkitehtaalla?!
Miten tuo jatkuu ja mikä ihme juttu tuo on? Muistan lapsuudesta hämärästi:D
Kommentit (18)
Hei, olen Leila, olen nappitehtaalla töissä, kerran, tuli (?), joka kysyi olenko hullu. EN!
Ok, ehkä se sitten oli nappitehtaalla. :D olen vain kuullut väärin.
Ap
Hei olen Leila, olen töissä nappitehtaalla.tapasin kerran Herran, joka kysyi olenko hullu.EN! Tän mä muistan koska en ikinä tajunnut tota :D
Hei. Olen salla. Olen töissä nappitehtaalla. Tapasin kerran herran, joka kysyi olenko hullu. En.
Hei, olen Malla. Olen töissä nakkitehtaalla. Kerran näin herran, hän kysyi olenko hullu. En!
Näin se meillä meni!
Hei, mä olen Salla ja töissä nappitehtaalla. Erään kerran näin erään herran, joka lausui mulle näin: Salla, ootko iloinen? Mä sanoin: en. Hän sanoi: Salla, pyöritä kädellä....jne....
Hei, olen Salla, olen töissä nappitehtaalla ja kerran, tuli herra, joka kysyi olenko hullu: EN!
Olen kuullut sen näin: "Hei, olen Salla, olen töissä nakkitehtaalla. Tapasin kerran herran, joka kysyi: Olenko hullu, EN!"
Tapasin kerran miehen, joka kysyi olenko hullu. En. Hei olen leila... Jne
(heilutetaan sormea) ''Hei , olen Leila , olen töissä nakkitehtaalla . Tapasin eilen miehen , joka kysyi olenko hulllu en!'' (koko käsi heiluu ja säkeistö toistuu . sitten koko keho ja niin edespäin) Muistan koska isosena laulellaan 1-6 luokkalaisille tätä leireillä .
hei, olen irma, olen töissä nappitehtaalla, ja kerran, näin herran, joka kysyi olenko hullu, EN
Hei olen töissä hattutehtaalla. Järkyttävä hymy.
Meillä se meni näin: "Hei, olen Salla! Olen töissä nappitehtaalla. Kerran tapasin miehen, joka kysyi, olenko hullu. EN! Hei, olen..."
😁minkä ikäisiä olette? En ole ikinä kuullut tuollaista lorua, olen syntynyt 70-luvulla
Kiitos kaikille. Vasta nyt tajusin leikin jujun. Koska nappitehtaan Salla ei ole iloinen, herra neuvoo pyörittämään milloin mitäkin. Lopussa, kun kaikki pyörii, herra kysyykin, oletko hullu! Siihen vastataan EN! Ja pyöritys loppuu.
Taidan vetää tän tänä iltana sudenpentujen partiokokouksessa! :-)
Jenkeissä "Hi, My name is Joe" ja niin edelleen.
"Hei, olen Salla! Olen töissä nappitehtaalla. Kerran tuli mua vastaan mies, joka kysyi olenko hullu. EN!"
Hauska miten muut vaikutti melko samalle, paitsi tuo ^^ mitä en muista loruista nähnyt samanlaisena.
Jokaisella on varmaan omanlainen laululeikin melodia, joten siksi tuon kuulleena on vaikea sovittaa muiden sanat omaan melodiaan, minkä on aikoinaan kuullut.
Kiinnostaisi kuulla, miten tuo leikki menee ilon kautta ja lopussa hulluus ja jenkki versio olisi mahtava kansainvälisille leireille tietää kokonaisena. Tietääkö kukaan leikin alkuperää? Onko jossain nappitehdas, taikka nakkitehdas? XD
T. toinen Partiolainen :3
Vierailija: 'Jenkeissä "Hi, My name is Joe" ja niin edelleen.'
Vierailija: 'Kiitos kaikille. Vasta nyt tajusin leikin jujun. Koska nappitehtaan Salla ei ole iloinen, herra neuvoo pyörittämään milloin mitäkin. Lopussa, kun kaikki pyörii, herra kysyykin, oletko hullu! Siihen vastataan EN! Ja pyöritys loppuu.
Taidan vetää tän tänä iltana sudenpentujen partiokokouksessa! :-)
Meillä se oli nappitehtaalla ja jatkui
...tapasin kerran suuren herran, joka sanoi...
Mutta sitten en muista minäkään. Mutta jotenkin se suuri herra käski pyörittämään toista kättä, sitten seuraavalla kierroksella myös toista ja sitten jalkoja, päätä jne. Lopulta pyöri kaikki raajat, pää, kieli - eikä hommasta/lorun lausumisesta meinannut tulle enää mitään