Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen normaalipainoinen, mutta näytän alipainoiselta ja -ravitulta.

Vierailija
20.07.2015 |

Niin, tänään tulin asiaa miettineeksi. Painoindeksini on vähän vajaa 20, mutta kroppaani katsoessani voisin hyvinkin olla alipainoinen. Ei, tämä ei ole huonoa arviointikykyä tai todellisuudentajuttomuutta. En myöskään tullut tänne mitenkään sairaalla tavalla brassailemaan, vaan nousi pienimuotoinen huoli. Voisiko kyseessä olla esimerkiksi sisäelinten ympärille kertynyt rasvakudos? Vai onkohan mulla yksinkertaisesti painavat luut/sisäelimet? Tuun saamaan varmasti aivan kauheasti alapeukkuja, mutta tulkoot.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erimallisia ja saman pituiset ja painoiset voivat näyttää hyvinkin eriltä. Sitten on vielä lihaksetkin, jotka tuo toisille enemmän painoa kuin toisille.

Vierailija
2/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiha läski. Mulla sama ongelma. Tosin BMI huitelee 17-18 välillä. Meidän pitäisi nyt saada 

lihaksia. Lihas painaa enemmän kuin rasva. Ravintoterapeutille odotan pääseväni.

Luitten paino ei juuri vaikuta. N. 800g oli jossakin tieto, mitä ne vaikuttaa.

Koetetaan jaksaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin ap:n viestin perusteella että hänellä on pikemminkin matalahko rasvaprosentti, eli hän on laihaläskin vastakohta. Normaalipainoinenkin voi näyttää helposti laihalta, jos rasvaa on vähän ja hoikista raajoista pilkottaa vähänkin lihaksia.

Vierailija
4/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ! Syökää lihaa ja treenatkaa kuntosalilla " Rocky musiikin tahdissa :D tsemppiä !

Vierailija
5/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän painoa. Muutama kilo lisää.

Vierailija
6/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva?

Vierailija
7/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne kuin ap:llä kun painoindeksi oli 19-20. Kuvista näkee miten oli posket lommolla ja raajat lihaksikkaat mutta tikkumaisen ohuet. Olen siroluinen, siitä varmaan johtui vielä 3 lapsen jälkeenkin tuo olemus. Nyt painoindeksi on ollut 23 jo 17 vuotta ja olen normaalin näköinen, rinnatkin kasvoivat painon noustessa A>B. Kiinteähkö edelleenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän