Meikkaako teidän tyttäret
Meillä 13v laittaa ripsiväriä, kajaalia, huulikiiltoa ja puuteria.
Entä muilla?
Kommentit (11)
ei ole tyttäriä. Poika ei meikkaa.
Oon 13v ja käytän satunnaisesti ripsaria ja aurinkopuuteria :-)
Oon 12 wee tyttö teen kouluun aina perus arkilookin
Meikkivoidetta, puuteri, aurinkopuuterii sit kulmakynää luomiväri eyelinerii Kajaali... tietty ripsari huuliin kiiltoa tai punaa :)
Oon 16 v ja mun perus arkimeikkiin kuuluu meikkivoide,puuteri,kulmakynä,silmänrajaukset,ripsari ja huulikiilto :)
Oon 16v hyvänä naamapäivänä pärjään pelkällä ripsarilla, kokonaan ilman meikkiä julkisilla paikoilla kuljen todella harvoin.
Jokapvä meikkivoide, talvisin lisättynä se päivärasvaan, kulmakynä, ripsari, poskipuna/aurinkopuuterin "miksaus", perus väritön huulirasva, välillä puuteria
Oon 14 ja käytän päivittäin rajaukynää, ripsiväriä ja piirrän kulmat ja joskus ku jaksaa nii meikkivoidetta ja puuterii
Joinain päivinä meikkaa, toisina ei. Ikää 18.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:41"]Oon 15-vuotias ja käytän meikkivoidetta, puuteria ja ripsaria. Joskus aurinkopuuteria.
Haluaisin tosta meikkivoiteesta luopua, mutta ihoni on punoittava ja näppyjäkin löytyy..
[/quote]
Osta mineraalipuuteria. Sitä voi käyttää ilman meikkivoidetta ja on helpompi ja ihoystävällinen
Täällä on enemmän lapsia kuin aikuisia
Oon 15-vuotias ja käytän meikkivoidetta, puuteria ja ripsaria. Joskus aurinkopuuteria.
Haluaisin tosta meikkivoiteesta luopua, mutta ihoni on punoittava ja näppyjäkin löytyy..