Miten sanoa appiukolle kohteliaasti, ettei lapset tule kylään..
Ennen kuin siellä on siivottu?
Kyseessä siis virkeä 70v mies. Haluaisi olla kovasti tekemisissä lastenlasten kanssa, mutta inhottaa viedä lapset paikkaan, jossa heti ulko-ovella nenään tulvii tunkkainen lian haju. Puolen sentin pölykerros lähes kaikkialla, aina sama tummunut ja rasvainen käsipyyhe vessassa, pieniä roskia lattialla, astiat pestään (pyyhkäistään) tiskiharjalla, joka on jo musta liasta, tekee usein ruokaa vanhentuneista elintarvikkeista, hyvin pihi rahan-, sähkön- ja vedenkulutuksen suhteen, ym.
Mies on yrittänyt saada isänsä siivoamaan useammin, mutta kun "kyllä sitä ennen vanhaankin paskan seassa elettiin..."
Kyllä siellä pari tuntia kärsii olla, mutta ei sen enempää. Nyt hän haluaisi kuitenkin lapsenlapset luokseen muutamaksi päiväksi. Ahdistaa ja vituttaa. En haluaisi loukata vanhaa ihmistä, mutta en myöskään sairastuttaa lapsiani (2v ja 4v).
Kommentit (8)
Mitäs jos antaisitte lahjaksi siivouksen vanhalle appiukolle? Ehkä hän ei osaa tai jaksa tehdä sitä itse. Päivän talkoilemisella saisitte hyvän mielen kaikille!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:18"]Mitäs jos antaisitte lahjaksi siivouksen vanhalle appiukolle? Ehkä hän ei osaa tai jaksa tehdä sitä itse. Päivän talkoilemisella saisitte hyvän mielen kaikille!
[/quote]
Siivoisin siellä kyllä mielelläni, mutta hän on hyvin tarkka omasta "reviiristään" ja haluaa tehdä kaiken itse. Kerran suuttui miehelleni, joka vei tyhjät limsapullot kauppaan, koska niitä olisi voinut tarvita johonkin.
Ap
Siis ihanko oikeasti haluaa vaippaikäisen muutamaksi päiväksi luokseen? Niin varmaan.
Ei 2- ja 4-vuotiasta voi antaa muutamaksi päiväksi 70-vuotiaan vanhuksen vastuulle, vaikka olisi miten siisti koti tahansa. Haloo, aloituksessa jokin mättää!
Vai että ihan sairastuttaa. Itse jo olet sairas.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:41"]Ei 2- ja 4-vuotiasta voi antaa muutamaksi päiväksi 70-vuotiaan vanhuksen vastuulle, vaikka olisi miten siisti koti tahansa. Haloo, aloituksessa jokin mättää!
[/quote]
Haha.
Sama vika. Appiukon kämppä on niin sikamaisessa kunnossa etten itsekään haluaisi siellä sohvalle istua tai saati käydä vessassa. Ollaan viety pappa mieluummin ulos syömään kuin tavattu siellä. Lasta en siellä viisi päästää sylistä pois.
Mitäs jos antaisitte lahjaksi siivouksen vanhalle appiukolle? Ehkä hän ei osaa tai jaksa tehdä sitä itse. Päivän talkoilemisella saisitte hyvän mielen kaikille!