Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää miehekkäitä homomiehiä?

Vierailija
20.07.2015 |

Miksi tuntuu siltä, että kaikki hyvännäköiset ja miehekkäät miehet ovat aina heteroita, ja vastaavasti homot yleensä ihan kauheita ilmestyksiä? Mistä niitä miehekkäitä homoja oikein löytää, vai onko sellaisia ylipäätään olemassa? Homojen olemuksessa on aina jotain sellaista joka tappaa kiinnostuksen täysin. En pysty tuntemaan seksuaalista vetoa homoja kohtaan.

T: heteromiehistä haaveileva homo

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:10"]

Itsekin ihmettelen (heteromiehenä kuitenkin) että miksi kaikki itsensä homoksi julistavat joihin törmään, ovat sellaisia ärsyttäviä, stereotyyppisiä femiinisiä homoja. Lienevätkö heteroiden kaltaiset äijähomot, "karhumiehet" sitten isokin vähemmistö Suomessa?

[/quote]

No siksi koska he ovat sellaisia. Aika homofobista pitää haukkua homojen feminiinisyyttä.

Vierailija
22/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, suurin osa homoista on bottomeja ja suurin osa lesboista toppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mullekin, mistä niitä miehekkäitä homoja löytyy! Tahtoo yhden tuohon viereen nukkumaan :P

Vierailija
24/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 02:33"]

Näinhän se on, suurin osa homoista on bottomeja ja suurin osa lesboista toppeja.

[/quote]

Voi vittu av mammat ja papat on kyllä niin hukassa x)) Kannattaiskohan oikeesti tutustua niihin ihmisiin eikä aina vaan yleistää

Vierailija
25/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihana, saanko rakastaa sua

Vierailija
26/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa jos sais nussia MIESTÄ+883+kivaa olis sanoa MIEHELLE että mä RAKASTAMN D

SUA+rakastatko mua

Vierailija
27/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisimmat  ja miehekkäät homomiehet ovat puualalla.

Vierailija
28/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kysymys on jotenkin ihan outo, koska minä itse tunnen homomiehiä varmaan yli 50 ja heistä puolet on poikamaisia/miehekkäitä. En osaa sanoa muuta kuin, että asun Helsingissä ja olen sosiaalinen. Liikun jonkin verran homobaareissa, mutta enemmän kyllä ihan muissa baareissa. Mitään taikasanaa tähän en nyt keksi.

Vierailija
29/29 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up