Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki yksin kotona juovat tänne nyt ja heti ❤

Vierailija
19.07.2015 |

Minä juon yksin kotona , oli hirveä ahdistus ja nyt alkaa olo jo vähän rauhoittumaan "parin" hörpyn jälkeen :). ❤ kaipaan seuraa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on vaa appelsiinimehuu lasis, saanx mä kuiteski liittyy seuraan :) ?

jos meno yltyy vallattomaksi on mul kyl banaanilimsaaki jääkaapis

Vierailija
2/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin just ääniwallista ja ei nukuta yhtään. Mukana ollaan! Oli kyllä hyvät kemut, ei voi muuta sanoa. Paljon tuttuja ja kavereita ja hauska ilta. Nyt otan vielä ainakin yhden siiderin :) loma!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:11"]Mä tulin just ääniwallista ja ei nukuta yhtään. Mukana ollaan! Oli kyllä hyvät kemut, ei voi muuta sanoa. Paljon tuttuja ja kavereita ja hauska ilta. Nyt otan vielä ainakin yhden siiderin :) loma!!
[/quote] hejjj munkin piti lähtee ääniwalliin :( mut tylsät kaverit feidas ja jäi hitto kotii nukkumaan , niin mitäs tässä nyt muuta voi kun vitutukseen juoda yksikseen :D

Vierailija
4/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikil on töitä huomen ? Hehejeh joo hienoohan se on että töitä tekee! -ap

Vierailija
5/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihan et hitsi, normaalisti ottaisin, mutta lähden aamulla autolla vähän pidemmälle ja on kivempi ajaa, kun ei ole ottanut mitään edellisenä iltana - näin nelikymppisenä mä huomaan jo yhdestä lasillisesta seuraavana aamuna, että on hieman höntimpi olo. Koska en ole yli 7 vuoteen juonut, (esikoinen sen ikäinen) niin nyt tässä kesällä virittelemäni harrastus on todellakin ruosteessa... ;) 

Ei vais, saa jäädä kesäharrastukseksi, inhoan viinaa noin pääsääntöisesti. Mut jos en ajais huomenna, niin ottaisin seuraksenne valkoviiniä lasillisen! Ehkä huomenna, kippis!

Vierailija
6/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et tullut, oisit soittanut mulle! :D ei ollu liikaa porukkaa tai verrattuna parin viikon takaiseen siellä mahtui jopa liikkumaan. Ihana ilta, oon ihan fiiliksissä edelleen! :)
T 7

Vierailija
7/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYLSÄÄ!

Vierailija
8/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 5 isoa kaljaa illan ilona. Ajattelin Witcher 3:a alkaa tässä pelailemaan, sekin on normaalia kivampaa pienessä hönössä :D

Vierailija
9/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "yksin" juova. mies nukkumassa ja lapsi hoidossa :D harvinaista herkkua!

Vierailija
10/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:17"]Harmi kun et tullut, oisit soittanut mulle! :D ei ollu liikaa porukkaa tai verrattuna parin viikon takaiseen siellä mahtui jopa liikkumaan. Ihana ilta, oon ihan fiiliksissä edelleen! :)
T 7
[/quote] Ihanaa❤ oon fiiliksissä sun puolesta :\ meikä vaa feidattii ja hitto juomatki loppuu ! XD

Vierailija
11/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:18"]Täällä "yksin" juova. mies nukkumassa ja lapsi hoidossa :D harvinaista herkkua!
[/quote] mies ! No täällä 25v nainen tyttönen juomassa kaljaa :\ . Pidähän hauska ilta\yö

Vierailija
12/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! Tuun tänne ku seuraavan kerran kalsareilen :) Tänään ei uskalla juoda kun tuli to-su lipiteltyä joka ilta. Maksa parka ^_^

Vierailija
13/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon skumppaa ja varmaan kohta nukkumaan ku lies joutuu herään klo 5. Mulla on pari viikkoa ollut kauhea elämän ahdistus päällä... mitä teen elämälläni ja kuolema pelottaa yms. Miten te ihmiset saatte kamalat ajatukset päästänne pois, juomalla...?

Vierailija
14/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi masennusviesti, terveisin ylemmän vuestin lähettänyt... nyt kuva fiilis kun juonut vajaan pullon skumppa:D

Vierailija
15/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman virallisesti eka päivä, salin jälkeen tuhoan bissee, huiviin kietominen tosin vasta alussa. Huomenna ei tartte olla aamulla missään joten kyllä sitä voi kalsarit pelata :)

Vierailija
16/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisi tekisi (vitusti), mutta en oikein uskalla. Täytyy varmaan laittaa kannabikset tilaukseen ja koittaa niiden avulla pärjätä ilman alkoholia ainakin jonkun aikaa, vaikka se nyt ei lähellekään viinan veroinen huume ole. Ehkä joku tarpeeksi vahva indica kuitenkin auttaa pitämään korkin kiinni.

Vierailija
17/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo kolmas tissuttelupäivä menossa. Viikonlopun olin töissä ja palutusjuomaa oli pakko saada, että stressi helpottaa.

Vierailija
18/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:18"]Täällä "yksin" juova. mies nukkumassa ja lapsi hoidossa :D harvinaista herkkua!
[/quote] mies ! No täällä 25v nainen tyttönen juomassa kaljaa :\ . Pidähän hauska ilta\yö
[/quote]
Luepa tarkemmin. Kirjoittaja on nainen, jonka mies on nukkumassa. Olet tainnu ottaa pari liikaa. Vaan ei se mitään tässä seurassa.

Vierailija
19/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 18, alkoholi auttaa hetkellisesti ja rajoitetuin määrin noihin ahdistuksiin. Saan niitä itse ja pari lasia viiniä helpottaa ja tuo ilon. Mutta toisaalta jatkuva alkoholinkäyttö vain pahentaa masiksia, eli muista pitää taukoja. Joskus helpottaa kun vaan ajattelee pakolla positiivisia asioita ja miettii äkkikuoleman tai sairauksien todennäköisyyttä (= pieni).

Vierailija
20/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon yksin kotona kun mies lähti uimarannalle vielä naapurin kanssa..
Tylsää kattoa sivusilmällä yksin kotona 3...

Ies osti muutaman olusen mulle ja itelleen jatulee myöhemmin mut nyt on tylsää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan