Juon kuoharia yksin kotona, kysyttävää?
Kommentit (60)
Merkki? Mä ottasin cavaa. Ootko ulkona? Mun parhaat hetket on kun muut on veks ja seukkaan kaksin terassilla kuoharipulĺon kans. Missäs asut?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:06"]Oletko Markoboy?
[/quote]
En ole :D, ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:07"]Heheheheh! Mä juon kaljaa kotona yksin , kysyttävää ? ❤
[/quote] juon kyllä kännit :\ - 24v nainen !
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä?
[/quote]
Juon sivistyneesti pari lasillista, ap, sori unohtunut toi ap noista ekoista vastauksista!
[/quote] no mitä ihmeellistä juoda yksin pari lasia viiniä\ skumppaa??? Öööäh?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"]Merkki? Mä ottasin cavaa. Ootko ulkona? Mun parhaat hetket on kun muut on veks ja seukkaan kaksin terassilla kuoharipulĺon kans. Missäs asut?
[/quote]
On cavaa! :) Vastaan tälleen ympäripyöreästi, että uudellamaalla:D, ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:06"]Paljonko aiot sitä juoda? Jos et juo koko pulloa, mikä on paras niksisi säilytykseen, niin että kuplat säilyvät mahdollisimman hyvin? Minäkin juon usein kuoharia yksin kotona. Se on hyvää.
[/quote]
Olen tosi huono säilömään :/ En osaa antaa siis mitään vinkkiä tähän, ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä? [/quote] Juon sivistyneesti pari lasillista, ap, sori unohtunut toi ap noista ekoista vastauksista!
[/quote]
Tylsää... Minun tekisi mieli ottaa nyt kunnon kalsarikännit.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä?
[/quote]
Juon sivistyneesti pari lasillista, ap, sori unohtunut toi ap noista ekoista vastauksista!
[/quote] no mitä ihmeellistä juoda yksin pari lasia viiniä\ skumppaa??? Öööäh?
[/quote]
En yleensä juo, ja nyt menee just toinen lasillinen, taidan kyllä kaataa vielä kolmannenkin :D, ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä? [/quote] Juon sivistyneesti pari lasillista, ap, sori unohtunut toi ap noista ekoista vastauksista!
[/quote]
Tylsää... Minun tekisi mieli ottaa nyt kunnon kalsarikännit.
[/quote]
Jos on juotavaa kotona niin siitä vaan :D! Ap
Sun pitää vastata värikkäämmin, tää homma hyytyy muuten. Jos näet vaikkapa.... mäyräna ???
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä? [/quote] Juon sivistyneesti pari lasillista, ap, sori unohtunut toi ap noista ekoista vastauksista! [/quote] Tylsää... Minun tekisi mieli ottaa nyt kunnon kalsarikännit. [/quote] Jos on juotavaa kotona niin siitä vaan :D! Ap
[/quote]
Ikävä kyllä huomisen suunnitelmat estävät sen huvin, vaikka juotavaa kyllä olisikin. Mutta nauti sinä, ota vielä vähintään se kolmas ja neljäskin lasillinen. Ei se enää huomenna hyvää ole ;)
Kelpais nyt itellekki! Ois edes kuoharilasi seurana ku mies se vaan kuorsaa tuolla makkarissa huoh
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:16"]Sun pitää vastata värikkäämmin, tää homma hyytyy muuten. Jos näet vaikkapa.... mäyräna ???
[/quote]
Mhhh.. Mitähän mä nyt vastaisin :D Oon kyllä vähän huono kuvailemaan silleen värikkäästi:D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:18"]Kelpais nyt itellekki! Ois edes kuoharilasi seurana ku mies se vaan kuorsaa tuolla makkarissa huoh
[/quote]
Nyt alkoi kolmannen lasin kohdalla nousemaan pieni hiprakka, niin uskaltaa ehdottaa, että käyt vähän tönäsemässä sitä romanttisessa mielessä ;) ap
No nyt tuli nousut ja kaikki hävis, ap:D
Itsekin juon kuoharia yksin koneen ääressä. Juomana on latvialainen Sovetskoje Igristoje, joka maksaa 2,50 euroa per 0,75 litran pullo eli sopii myös pitkäaikaistyöttömän kukkarolle. Hiukan piristystä taas yhden apaattisen päivän iltaan.
Älä nyt jaksa olla tylsä! Jos juot vaan pari lasii nii ei se loppu kuohari kyllä seuraavaan päivään säily. Ota nyt rennosti kuuntele musiikkia juo se koko kuohari ja vauvvata täällä meidän kanssa ! T. Kaljaa juova nainen ❤
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:32"]Älä nyt jaksa olla tylsä! Jos juot vaan pari lasii nii ei se loppu kuohari kyllä seuraavaan päivään säily. Ota nyt rennosti kuuntele musiikkia juo se koko kuohari ja vauvvata täällä meidän kanssa ! T. Kaljaa juova nainen ❤
[/quote] ps. Mul on enää pari kaljaa mut juon ykkösel
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:05"]Aiotko ottaa sivistyneesti pari lasillista, vai juoda kunnon kännin, vai jotain siltä väliltä?
[/quote]