Olen varmaankin täysellinen WT. Kysykää ihan mitä vaan
Kysykää mitä vaan niin saadaan selville olenko tosellakin white trash!
Kommentit (44)
Pelkkä kielilävistys mutta tatuointi on haaveissa kyllä.
Koulunkäynti avustaja. Olen työtön. Ei lapsia.
Pidän kyllä kasviksista mutta harvoin ostan itse muutakuin pakastevihanneksia ruokiin.
Kiroiletko usein käyttäen v-alkuista sanaa??? Voi v...
:D jos kirjoittaisin niinkuin puhun niin se olis selvä peli ;)
Mielummin grillaan makkaraa kuin nahkaa. Kiroilen aina kuin merimies.
Syötkö mäkkärin hampurilaisia ja muuta roskaa usein?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:30"]Haetko Tallinnasta juomia?
[/quote] Ups en tajunnut aikaisemmin lainata viestejä. En hae koska asun lapissa.
Itketkö vai haastatko mieluummin riitaa baarissa?
Oletko käynyt muualla kuin Suomessa ja naapurimaissa? Jos olet, niin missä?
Monetko tekocrocsit olet omistanut?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:30"]Rööki.tatskat.kananperse tai muuten vaan karseen värinen tukka.leggarit.crocsit.huppari.huono ryhti.keskivartalolihava.asut lähiössä.
[/quote] Rööki kyllä. Minulla on huonokuntoinen vaalea pitempi tukka. En käytä legginssejä mutta crokseja mielellään. Koitan parantaa ryhtiäni useasti kun huomaan olevani lysyssä. Hupparit ovat jees. Muita paitoja ei kovin olekkaan koska en ole löytänyt. Olen keskivartalostani lihava. En tiedä milä täällä tarkoittaa lähiötä. Yhdessä kaupungin osassa kyllä.ap.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:31"]Onko sinulla tatuointeja tai kullmakoru?
[/quote] Ei ole vielä. En halua kulmakorua.
:D Kyllä syön sekä mässyä että mättöä. Ei ole ollut kobin hyviä mättöjä lähiaikoina.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:33"]Valitatko julkisella paikalla kovaan ääneen asioista, joiden kulkuun et voi vaikuttaa? Esim kun juna on myöhässä "aina vr pettää eikä mikään koskaan toimi" vinkuvinku.
[/quote] Kyllä saatan näin tehdä. Kauppakeskuksessa olen toiminut näin esim. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:33"]Osaatko yhdyssanat?
[/quote] En aina. Monesti pitää miettiä kuuluuko yhteen vai ei. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:37"]Syötkö mäkkärin hampurilaisia ja muuta roskaa usein?
[/quote] Syön viikoittain roskaruokaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:38"]Itketkö vai haastatko mieluummin riitaa baarissa?
[/quote] Haastan enemmän riitaa. Itken sitten jatkoilla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:39"]Oletko käynyt muualla kuin Suomessa ja naapurimaissa? Jos olet, niin missä?
[/quote] Egyptissä ja maltalla.
Osaatko yhdyssanat?