Huomaatteko miten sisäpoliittinen kiistely hävisi täältä täysin kun tuli merkittävä ulkoinen uhka mukaan kuvioihin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Miten se kiistely sinua normiaikoina on haitannut?
No ei se ole haitannut, mutta nyt se kiistely tuntuu vähän naurettavalta kun on paljon isompi tilanne yhtäkkiä päällä.
Koska ne kiistat kotitalousvähennyksistä ja perhevapaauudistuksista on niin mitättömiä tän rinnalla mitä torstaina tapahtu.
Mä oon taas todella hämmästynyt siitä, miten palsta on yhtäkkiä täynnä venäjän ja Ukrainan tilanteen asiantuntijoita. Creepyä.
Kyllä se wokeilu ja persuttelu taas alkavat siitä mistä viimeksi lähdettiin kunhan tämä kriisi on ohi, milloin se sitten onkin.
On täällä muutama mamis yrittänyt jotakin vihervassari ja Marin-juttua, siis kritisoida, mutta heidät on vaiennettu. Nyt ollaan samassa veneessä ja kaikki on samaa mieltä. Nämä muutamat trollit saisi bannata.
Vierailija kirjoitti:
Myös korona hävisi kuin tuhka tuuleen.
Korona hävisi jo kolme viikkoa sitten. 24/7 -rokoterummutus loppui kuin seinään. Koronahuijaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas todella hämmästynyt siitä, miten palsta on yhtäkkiä täynnä venäjän ja Ukrainan tilanteen asiantuntijoita. Creepyä.
C-miehiä ja sivareita tällä palstalla on. Lisäksi jotakin kaappi-nazzeja, jotka luulevat olevansa koviakin poikia. Kellään näistä ei ole naista.
Parempiakin palstoja tämä sodan seuraamiseen ja kommentointiin on. Enkä puhu mistään y-laudasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona hävisi jo kolme viikkoa sitten. 24/7 -rokoterummutus loppui kuin seinään. Koronahuijaus.
Sukulainen juuri kuoli koronaa, sairaalassa lisää väkeä sairaana. Haista paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole haitannut, mutta nyt se kiistely tuntuu vähän naurettavalta kun on paljon isompi tilanne yhtäkkiä päällä.
Mikä siinä on naurettavaa, kun se kerran loppui? Eikö se vasta olisi naurettavaa, jos se nyt jatkuisi?
Se on psykologinen fakta. Ihmetteletkö samalla tavalla sitä, että pelkäävässä ihmisessä ilmenee ahdistuksen oireita? Olet aika tyhmä ja oppimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löpölöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löpölöpö
Miten menee siellä Pietarissa? Torakka