Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Kuronen otti Oona-tyttärensä (12 v) viereensä nukkumaan

Vierailija
26.02.2022 |

Eikös tää ole hiema creepyä ?
Sota pelotti ilmeisesti. Lisää iltasanomissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miehessä on jotain vialla, oon aina vaistonnut sen. Nyt ollaan ehkä asian ytimessä

Vierailija
2/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto.

Mun 12v poika nukkuu aina mun vieressä,vaikkakin metri välii kun on kipee.

Muuten kaikki mussa on yök ja hyi 😄

Lapsihan vielä on 12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah kyllä varmaan Oonalla kelepaa

Nukkua isän vieressä niinkö moni muukin lapsi

Vierailija
4/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju 12 v on kyllä useimmiten pikkupoika mutta tyttö 12 v on jo usein täysillä murkkuiässä.

Mun mielestä vähän creepyä.

Vierailija
5/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä!?? Outoa muka on siinä, että lasta pelottaa ja haluaa - ja saa mennä vanhempansa viereen? Tietenkin ja tottakai.

Ap haluaa nyt selkeästi tehdä jotain ällöttävää ihan normaalista asiasta. Miksi?

Vierailija
6/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse vielä tuon ikäisenä vanhempien ja siis isän viereen nukkumaan jos oli huolia tmv. 12-v on vielä lapsi.

Vierailija
7/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko sittenkin sodan ja kuoleman pelko olleet olennaisempia aiheita artikkelissa.

Vierailija
8/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä, turvaa lapselle.

Vierailija
9/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? No onpa outoa juu ??.

Vierailija
10/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja tai uutinen vaikuttaa hyvin häiriintyneeltä henkilöltä... näitä riittää, esimerkiksi tämä ryhmä:

-narsistit

-sosiopaatit

-psykopaatiti

-perheväkivaltaiset ja väkivaltaiset

-seksuaalirikolliset

Tämä tietenkin mielipide :)

Vierailija
11/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinen (nainen) pelkää nukkua yksi ja ilman, että puoliso on vieressä, toisen vieressä nukkuu paremmin. Tämä on ihan ok, mutta kun lapsi pelkää, se on creepyä ja luonnotonta

Vierailija
12/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani, ihan murkku, kävi 13-vuotiaaksi aloittelemassa nukkumisen isän ja minun välissä. Siirtyi siitä sitten omaan huoneeseen, kun alkoi tosissaan nukuttaa. Tuon ikäinen on lapsi mieleltään ja on turvallisen suhteen merkki, että lapsi pystyy hakemaan turvaa vanhemmasta.

Vierailija
13/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa toi vinttiosasto olla pettänyt. Kannattaisiko ottaa yhteyttä apua tarjoaviin tahoihin?

Vierailija
14/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v on ihan lapsi, eikä kaikki isät raiskaa lapsiaan.

Creepy aloitus, creepy ajatusmaailma, sairas kuvittelija.

Vierailija
15/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Olen itse tainnut nukkua isäni vieressä vielä joskus 15-vuotiaana mökillä. Se jäi kyllä viimeiseksi kerraksi, isä kuorsaa niin etten nukkunut koko yönä. Mutta ei muuta ongelmaa, voisin yhä nukkua hänen vieressään vaikka olen jo 40v. Jos siis selviytyisin metelistä. Minä myös halaan isääni aina kun nähdään, en ole ajatellut että siinäkään olisi mitään outoa.

Vierailija
16/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani, ihan murkku, kävi 13-vuotiaaksi aloittelemassa nukkumisen isän ja minun välissä. Siirtyi siitä sitten omaan huoneeseen, kun alkoi tosissaan nukuttaa. Tuon ikäinen on lapsi mieleltään ja on turvallisen suhteen merkki, että lapsi pystyy hakemaan turvaa vanhemmasta.

13v siis 7-luokkalainen nukkuu äidin ja isän välissä?

En nukkunut enää tarhassakaan, joten aika creepyä..

Vierailija
17/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuuluu selkeästi heikkoihin, kun tarvitsee vielä tuon ikäisenä nukkua isänsä vieressä. Tulevaisuudessa kiva maksaa tälläisten elämä ja psykiatriset hoidot.

Vierailija
18/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. 99,9999% isistä on normaaleja ja haluaa suojella lapsiaan eikä ikinä ajattelisi/koskisi lapseensa siinä mielessä. Jonkun yhden promillen tuhannesosan takia kaikkia isiä epäillään. Rasittavaa. Olen itse tytär ja äiti ja oma isäni ja mieheni ovat aina vain suojelleet tyttäriään.

Vierailija
19/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13v siis 7-luokkalainen nukkuu äidin ja isän välissä?

En nukkunut enää tarhassakaan, joten aika creepyä..

Ilmankos sinusta tuli noin creepy.

Vierailija
20/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kuuluu selkeästi heikkoihin, kun tarvitsee vielä tuon ikäisenä nukkua isänsä vieressä. Tulevaisuudessa kiva maksaa tälläisten elämä ja psykiatriset hoidot.

Juuri näin. Kaikki linnunpojat ei lennä pesästä, vaikka pitäisi. Ehkä on kapaloinut lapsensa henkisesti niin avuttomaksi, että ei osaa edes aikuisenakaan mitään muuta tehdä kun pyytää iskää auttamaan pikku asioissakin. Tuon ikäisenhän pitäisi mennä jo 6 vuoden kuluttua varusmiespalvelukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi