Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teette kiuasmakkaraa, help?

Vierailija
19.07.2015 |

Just laitoin sähkösaunan päälle ja mietin että voisikohan hk:n sinisen paistaa kiukaalla? Folion sisään,voisko laittaa sipulia kaveriksi ja miten pitkään antaa olla kiukaalla? Kertokaahan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata, pitäis olla siinä kiukaalla tosi pitkään. Laita uuniin.

Vierailija
2/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valurautapannu, jonka laitan kiukaalle ja makkarat siihen ilman foliota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folioon käärittynä, sipuleita en ole laittanut, ehkä jos olisi sellainen kiuaspussi alumiinistä, jonka saa hyvin kiinni voisi harkitakin jotain sekaan. Folionraoista valuu liian helposti. Ja kypsyy siinä ajassa kuin sauninen kestää.
Sähkösaunassa ei aina viitsi niin kauaa olla, joten lenkkikiukaalle ja sitten vasta riisumaan.

Vierailija
4/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulia voita ja lenkkiä. Joskus oon niin hurja että laitan lisäksi keitettyjä uusia perunoita, kukkakaalia ja porkkanaa. Aiai. Pakko tehdä huomenna. Juomaksi kelpaa tämän kanssa vain jääkylmä keltainen jaffa :P

Vierailija
5/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paistaa (kuorittuna kannattaa. :D) ja voi laittaa sipulia. Jos kiuas kyllin kuuma, niin noin 15-20min huomaat kyllä tuoksusta koska valmis. :)
M25

Vierailija
6/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliota kaksi kerrosta ja makkarat sinne ajoissa. Voi laittaa sipulia, kun varmistaa, ettei pääse valumaan kiukaalle. Paprika sopii myös, laitan itse puolikkaina ja vähän suolaa, pippuria ja voinokare päälle. Joskus olen tomaatteja kokeillut, mutta puolikkaat meni muusiksi, kokonaisina onnistuu. Kaupassa myös myydään makkarapusseja.

Vierailija
7/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kääntää makkarat välillä!!

Vierailija
8/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mulla ainakin ♪♫♪♫♪

Vierailija
9/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska fakta: Tyhjiöpakatut makkarat, kuten HK:n sinisen, voi laittaa muovineen päivineen kiukaalle kypsymään.

Vierailija
10/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:29"]

Hauska fakta: Tyhjiöpakatut makkarat, kuten HK:n sinisen, voi laittaa muovineen päivineen kiukaalle kypsymään.

[/quote]

Siltikin: En ota vastuuta jos kokeilette :)

Vierailija
11/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Näin on. Meillä on tehty näin aina, ja kun alettiin miehen kanssa seurustella, hän ei ollut koskaan nähnytkään. Oli aivan kauhuissaan, kun nakkasin makkarapaketin kiukaalle, että hirveä siivo tulee, mitä sä oikeen teet! :D