Apua! vitaePro ei auta!
Ostin satsin vitaeProta. Söin sitä kolmisen viikoa, mutta en huomannut mitään muutosta itsessäni. Olen edelleen tupakkaa polttava, väsynyt, kapakassa käyvä duunari. Vieläkään eivät naiset kiihotu minusta. Missä viipyvät ne seksuaaliset nuoret cheerleaderit, jotka mainoksessa pyörivät Nicke Lignellin ympärillä? Ei ole näkynyt.
Kommentit (23)
Siis kuka menee halpaan ja luulee, että yks pieni pilleri päivässä hoitaa kaikki henkiset ja fyysiset ongelmat..
Etkö tiennyt että se on ihan roska tuote?
Auttoipas. Mä sain pillua sen avulla. Sen kaiken vitaeproo vaan aika sai.
Mä kuuntelen sitä aina kajareista niin et naapurit kuulee. Monta kertaa putkeen. Paska tuote mutta piristävå mainos. Löytyy youtubesta.
Toimii mulla ainakin! Ootsä tuplannu annoksen?
Kokeilin vitaeprota pari kuukautta, ei mitään luvattuja hyötyjä ollut. Onneton tuote !
Kokeilija kirjoitti:
Kokeilin vitaeprota pari kuukautta, ei mitään luvattuja hyötyjä ollut. Onneton tuote !
Lumelääkkeiden teho nyt onkin vähän niin ja näin
Se ei ole hölmö joka myy humpuukia vaan hän joka sitä ostaa.2000 luvun alussa myytiin kernimaito pillereitä ja kernimaitohan on vasikan ruoka.Tamperelainen helppoheikki näki tilaisuutensa ja teki itsestään miljonäärin 1 vuodessa kun kansa osti.
Siis se osa kansasta joka ei ole paljon koulun penkillä viihtynyt ja jota on helppo jymäyttää.
Jos autiolle saarelle lähetetään 10 ihmistä ja jokainen saa 100e mennessään niin tutkimusten mukaan muutaman viikon kuluttua kaikki rahat on yhden taskussa.
Vitaeprossa sama vika kuin verkostomarkkinoinnin vitamiineissa eli hinta ihan liian kova niihin pitoisuuksin nähden.
Pauli 56 kirjoitti:
Se ei ole hölmö joka myy humpuukia vaan hän joka sitä ostaa.2000 luvun alussa myytiin kernimaito pillereitä ja kernimaitohan on vasikan ruoka.Tamperelainen helppoheikki näki tilaisuutensa ja teki itsestään miljonäärin 1 vuodessa kun kansa osti.
Siis se osa kansasta joka ei ole paljon koulun penkillä viihtynyt ja jota on helppo jymäyttää.
Jos autiolle saarelle lähetetään 10 ihmistä ja jokainen saa 100e mennessään niin tutkimusten mukaan muutaman viikon kuluttua kaikki rahat on yhden taskussa.
Linkki tähän tutkimukseen kiitos.
Mitä helvettiä ihmiset tekevät autiolla saarella rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Pauli 56 kirjoitti:
Jos autiolle saarelle lähetetään 10 ihmistä ja jokainen saa 100e mennessään niin tutkimusten mukaan muutaman viikon kuluttua kaikki rahat on yhden taskussa.Linkki tähän tutkimukseen kiitos.
Mitä helvettiä ihmiset tekevät autiolla saarella rahalla?
Ehkä sieltä saarelta pääsee joskus poiskin?
Lääkäri antoi hyvän ohjeen: kun seiskan julkkis mainostaa jotain, älä osta, sillä siinä kaupassa vain sinä häviät!
Sama ku monivitamiini teholtaan nolla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää vahvoja vitamiineja niin vaikuttaakin johonkin.
Mä olen syönyt noita vuosikausia enkä uskalla lopettaa, koska olen niin terveenä ollut, ettei esim. töistä yhtään saikkua.
Voi olla tietty sattumaa, mutta en ota riskiä.
Pääsee halvemmalla kun päivittäin ottaa 100mg d-vitamiinin ja 1000mg c-vitamiini poretabletin.
15mg d-vitamiini vitaeprossa on lapsen annos ja 85% liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää vahvoja vitamiineja niin vaikuttaakin johonkin.
Niinpä. Otan talvisin d-vitamiinia 200mg joka aamu. Olen 100kg/180 cm mies.
Vitaepro on mielestäni epäillyttävä koska sitä kaupataan tv-mainoksella. Moni asia tv:ssä on roskaa kuten vitaepro.
Laadukkaat tuotteet kyllä myyvät itse itsensä.
Toi on aika järkky mainos...