Kivittäkää, kyllästyin miehen temppuiluun!
Olen totaalisen kyllästynyt siihen, että mies olettaa minun olevan ilmainen kokki, kodinhoitaja, seksiteline, lastenvahti jne jne! Mies senkun elää poikamies elämäänsä vakavista keskusteluista huolimatta, sinkoaa ovesta ulos sen kummempia ilmoittelematta.. Voi päättää yhtäkkiä lähtevänsä kalaan ja tuoda lapset sisälle minun hoidettavaksi. Perään saa soitella, että minne menit ja ajattelitko tulla vielä tämän päivän aikana jopa takaisin? Että pidetäänkö niistä tämän päivän suunnitelmista kiinni, vai käsititkö että puhuimme minun menoista! Harvoin edes puhelimeensa vastaa, antaa vaan minun ihmetellä että mitäs nyt..
Tätä on siis jatkunut jo jonkin aikaa, minä en voi suunnitella mitään omia menoja ilman lapsia. Jos olen lähdössä jonnekkin edes sanomatta mitään, mies säntää ovesta ulos ja näin en pääse lähtemään..
Tänään aamulla vaan pakkasin tavarani ennen muiden heräämistä ja lähdin autolla toiseen kaupunkiin tapaamaan kaveria. Mies sai jäädä kotiin ihmettelemään, että mites hän pääsee töihin kun ei olekkaan ilmainen orja kotona hoitamassa lapsia!
Kommentit (50)
Varo vaan, se on kussut sun kenkäkaappiin.
Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!! UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten paljot muuten loisit miehen lompakolla?
Toivottavasti lapset ovat vielä hengissä. Miksi eroaminen voi olla joillekin niin pirun vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"]Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!! UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]lompakkoloisijajankkaaja iski taas :D pitäskö sun hommata nainen?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"]Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!! UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miten paljot muuten loisit miehen lompakolla? [/quote]lompakkoloisijajankkaaja iski taas :D pitäskö sun hommata nainen?
[/quote]
Kuka uhrautuu vapaaehtoisena?
Niin, sä yksineläjänä et siivoa , syö tai pyykkää????
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"]
Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!! UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Tui, tui, söpöläinen. Haluutko tulla mun omaksi lompakkoloiseksi? Tai käsilaukkuparasiitiksi? Tai luottokortti-iilimadoksi?
Miehillä on joku ihmeellinen oikeus olla kasvamatta aikuisiksi. Luullaan että se vaimo on se uusi äiti joka hoitaa kotona kaiken ja paapoo miestä, itse mies lähtee sitten oman mielensä mukaan kavereiden kanssa leikkimään hiekkalaatikolle "äitiii mä tuun joskus". Säälittäviä reppanoita, miten sä olet jaksanu katella tollasta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"]Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!! UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miten paljot muuten loisit miehen lompakolla? [/quote]lompakkoloisijajankkaaja iski taas :D pitäskö sun hommata nainen?
[/quote]
Ei se uskalla kun kaikki naiset ovat kerran lompakkoloisijoita. Voi vaikka omat Kelarahat mennä vaimon merkkilaukkuihin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Uhrilahjaks joutuis pikemminkin, tuskinpa kukaan siihen vapaaehtosesti suostuu.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
Ei taida ihan jonoksi asti olla menijöitä ;D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:45"]
En lukenut, mutta oikein hyvä!
[/quote]
Miesviha on aina hyvästä hiekkavittujen mielestä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Uhrilahjaks joutuis pikemminkin, tuskinpa kukaan siihen vapaaehtosesti suostuu.
[/quote]
Uhrilammas
teit oikein! hyvä :)