Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Loirinuotiolla -ohjelmasta?

Vierailija
19.07.2015 |

Mulle tulee aina tuota katsellessa jotenkin vaivaantunut ja ahdistunut olo. Miksi suomalaiset ovat niin melankolisia tuossakin? Niin vakavaa, niin vakavaa. Välillä heitetään väkisin joku keventävä vitsi mutta kaikki muu on melankolialla mässäilyä. Ei mun mielestä tarvitse mitään tekohymyä vääntää tai yrittää olla väkisin pirteitä, mutta tuon ohjelman synkästä tunnelmasta jo ahdistuu.
Millaisia ajatuksia teillä herää ohjelmaa katsoessa? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiro on kaamea. En käsitä miksi ihmiset ihailevat tuommoista ähkijää ja kurisijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
5/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tykkään Loirista ja monista hänen vieraista, mutta toi ohjelma jotenkin niin teennäinen. Itse luokitan samaan sarjaan Vain Elämää kanssa. En pidä siitäkään.

Vierailija
6/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttava ja teennäinen samoin kuin Vain elämää jonka edellinen mainitsikin. Ei pysty kattomaan. Tuubi on muuten helvetin nolo myös...tulee just tv stä.

Vierailija
7/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma oli ajoittain todella hyvä, mutta sen pituutta olisi voinut karsia ja jättää ne kaikkein teennäisimmät osuudet pois. Aika ajoin vieraat nimittäin kertoivat ihan mielenkiintoisia juttuja ja vaikuttivat aidoilta, mutta sitten aina menee rooli takaisin päälle.

Vierailija
8/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:53"]

Loiro on kaamea. En käsitä miksi ihmiset ihailevat tuommoista ähkijää ja kurisijaa.

[/quote]

Neloskanavan henkilöllä joka päättää mitä ohjelmia esitetään ei ole minkäälaista arvostelukykyä, kaikkea paskaa ne tuuttiin tunkeekin.

Jonkinlaista tasoa saisi ohjelmilla olla, tämä loirinuotiolla on alinta pohjasakkaa.

Vierailija
9/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain yhden jakson, jossa Lenita iloisesti lirkutti ja Jörkka puhisi.

Ei tullut niinkään vaivautunut olo Loirin jutuista, vaan toi Lenita on vaan aivan uskomattoman nolo tapaus. Oli kummankin herran kanssa seurustellut ja siinä se nyt niiden välissä lirkutteli puolelta toiselle. Kuin olisi uusi kierros menossa. Se aiheutti jopa myötähäpeää.

Vierailija
10/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja teennäinen niin kuin useimmat suomalaiset ohjelmat

Vierailija
11/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ainuttakaan osaa. Ennen ensilähetyksiä nähty traileri riitti minulle. Lisäksi en ole kyseisen herran fani, en ole ollut koskaan.

Vierailija
12/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri on uuno ja siten minä häntä ajattelen. Siis Uuno-leffoista. En voi ymmärtää sitä että juuri tässä Loiri nuotiolla ohjelmassa on tyypillinen amerikasta otettu ohjanto, siis että ainakin kerran ellei kolmekin kertaa ohjelman aikana itketään...? Tekopyhää, ei suomalaista

Vierailija
13/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noloo ohjelmaa haetaan niin se on tuulitunneli. Sen alemmaksi ei voi vajota, en ollut uskoa korvia ja silmiä kun katsoin.

Vierailija
14/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nappula jota voi knapsauttaa ja siirtyy toiselle kanavalle ellei kyseinen ohjelma kiinnosta.
Kovin olen ihmetellyt miksi monesti ikääntyvät julkkikset alkaa esim laulaa kirkoissa hengellisiä vaikka ei aina sävelkorva osu kohdalleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä