Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiössä roskisdyykkari

Vierailija
19.07.2015 |

Onkohan hällä pääkopassa kaikki ihan ok?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan aina (määrättyihin) roskiin öljyä, maalia tms ainetta joka tehokkaasti pilaa dyykattavat tavarat ja sotkee roskaväen vaatteet.

Voi voi! :) Vituttaako? :)

Vierailija
2/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla joku oli bongannut dyykkarin syömästä kastematoja kompostorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:19"]Itse laitan aina (määrättyihin) roskiin öljyä, maalia tms ainetta joka tehokkaasti pilaa dyykattavat tavarat ja sotkee roskaväen vaatteet.

Kyllä vituttaa, kierrätys kunniaan uuno!
[/quote]

Vierailija
4/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:19"]

Itse laitan aina (määrättyihin) roskiin öljyä, maalia tms ainetta joka tehokkaasti pilaa dyykattavat tavarat ja sotkee roskaväen vaatteet.

[/quote] No arvaa vaan kuinka, ja mitä hän mun kuukautissiteillä ja tamponeilla tekee?!?

Vierailija
5/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Miksette anna dyykata? Eihän kukaan dyykkaa kuin tarpeeseen, eli on varmaan joku köyhä

Vierailija
6/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:19"]

[/quote] No arvaa vaan kuinka, ja mitä hän mun kuukautissiteillä ja tamponeilla tekee?!?

[/quote] Roskiskatokseen sijoitetut valvontakamerat paljastavat karmean totuuden... mitä dyykkari tekee

Vierailija
7/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskisdyykkaajaahan on useimmiten fiksu ja ekologinen persoona. Satunnaisdyykkaajia löytyy myös varakkaammista talouksista.

Ap:n ja varsinkin nro 2:n vastaus taas kertoo vain typeryydestä.

Vierailija
8/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:21"]

:( Miksette anna dyykata? Eihän kukaan dyykkaa kuin tarpeeseen, eli on varmaan joku köyhä

[/quote] Halleluja ja härre gud, kupputtakkoon piänsä

Vierailija
9/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:24"]

Roskisdyykkaajaahan on useimmiten fiksu ja ekologinen persoona. Satunnaisdyykkaajia löytyy myös varakkaammista talouksista.

[/quote] Oletko roskisdyykkaaja?

Vierailija
10/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä roskia käy dyykkaamassa mitkä lie ketut ja rotat. Levittävät niitä pitkin roskakatosta.

Vierailija
11/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan oikeasti kyttäävät ROSKIAAN, ettei kukaan vaan vie. Ihan käsittämättömän idioottimaista :D

Vierailija
12/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:24"]

[/quote] Oletko roskisdyykkaaja?

[/quote]En. Mutta usein olen nähnyt roskiskatoksessa jotain dyykkaamisen arvoista. On vain ollut ylimääräistä omaan kotiin. Entisessä taloyhtiössä oli katoksessa eräs paikka, johon toisinaan aina joku jätti jotain "siistiä" helposti löydettäväksi. Esim ehjiä astioita.

Vierailija
13/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkailin roskiksia ollessani rutiköyhä yliopisto-opiskelija ja välillä löysin hyvää käyttötavaraa. Enää en vain viitsi moista, sillä rahaa on enemmän ja mukavuudenhaluni on suurempi.

Vierailija
14/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä näistä joistakin on kaukana ekologinen kierrättäjä tai köyhä. Ihan uteliaisuuttaan jotkut niitä roskia tonkii. Entisellä kämpällä oli naapuri joka juoksi heti roskakatokseen kun joku sinne roskia vei ja jos löytyi jotain mielenkiintoista kuten rikkinäinen seksilelu niin tämä naapuri jakoi löydöksensä kaikkille laittamalla dildon pussiin ja roikkumaan ilmoitustaululle ja viereen vielä lappu mistä osoitteesta kyseinen löydös oli tullut.

Itsekkin kerran jouduin tämän hullun uhriksi kun olin silpunnut roskapussiin aiheettoman maksumuistutuksen. Tämä urpo oli sen ihan tosissaan kasaan teipannut ja laittanut ilmoitustaululle niin, että nimeni sekä osoite näkyi kaikille ja kirjoittanut viereen lapun : Maksukyvytön naapuri, mahtaako vuokraakaan maksaa!?
Hulluja on monenlaisia!

Vierailija
15/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kyseinen dyykkari ei etsi astioita tai muuta käyttötavaraa vaan aivan jotain muuta ja se on oksettavaa näin suht´koht terveen ihmisen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
16/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:33"]

Dyykkailin roskiksia ollessani rutiköyhä yliopisto-opiskelija ja välillä löysin hyvää käyttötavaraa. Enää en vain viitsi moista, sillä rahaa on enemmän ja mukavuudenhaluni on suurempi.

[/quote] Salli mun nauraa, kukaan rutiköyhä ei opiskele yliopistossa.

Vierailija
17/20 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:33"]

[/quote] Salli mun nauraa, kukaan rutiköyhä ei opiskele yliopistossa.
[/quote]
Täällä yks.

Vierailija
18/20 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätä!!

Vierailija
19/20 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön puheenjohtaja kaivaa roskiksesta pusseja, avaa ne ja levittää sisällön piha-asvaltille. Tarkistaa että maitopurkit on pesty ja taiteltu kasaa, onko kierrätetty jne. Heippalappuja yleensä ilmaantuu taloyhtiön ilmoitustaululle viikottaisen tarkastuksen jälkeen.

Varmaan kiva kaivella toisten käytettyjä tamponeja ja kortsuja roskapusseista.

Vierailija
20/20 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun dyykkari kurkkii syvälle molokkiin mieleen voi hiipiä piru. Ei saa kun siinä voi käydä huonosti.