Olen nainen enkä ajele karvojani mistään.
En nypi edes kulmakarvoja. :D Mitä mieltä olette siitä? Jos vastustatte ajatusta, voisitteko kertoa mitä hyötyä karvojen ajelusta on ja miksi miesten ei tarvitse niitä ajella?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"]Et edes kainalokarvoja?
[/quote]
Sanoin etten nypi kulmakarvojakaan, niin miksi ihmeessä ajelisin kainalot? :D
T. AP
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"]
Et edes kainalokarvoja?
[/quote]
Tai jalkakarvoja? Hyiss...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"]Et edes kainalokarvoja?
[/quote]
Sanoin etten nypi kulmakarvojakaan, niin miksi ihmeessä ajelisin kainalot? :D
T. AP
[/quote]
Hyi
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"]
Et edes kainalokarvoja?
[/quote]
[/quote]
No en ajele mitään :D
Voisitteko vastata? Ette varmaan yhtä lailla ällöty miesten karvoista, vaikka ne on usein tummemmat ja paksummat kuin naisilla... AP
Oikein.
Valitettavasti en vaan usko. Naisille se mitä muut ajattelevat on liian tärkeää.
Voit toki todistaa minun olevan väärässä ja laittaa vaikka kuvan karvakoivestasi. Tai kainalostasi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"]
Et edes kainalokarvoja?
[/quote]
[/quote]
No en ajele mitään :D
Voisitteko vastata? Ette varmaan yhtä lailla ällöty miesten karvoista, vaikka ne on usein tummemmat ja paksummat kuin naisilla... AP
[/quote]
En ällöty. Naiselle ei nyt vaan sovi ylimääräiset karvat.
Koska suurin osa naisista on opetettu siihen että et oo naisellinen jos et aja karvoja, ja että miehet ei tykkää karvasista naisista. Ite oon niin laiska etten aina jaksa ajella, jos joku ei tykkää niin se on sit sen ongelma.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"] Et edes kainalokarvoja? [/quote] Tai jalkakarvoja? Hyiss... [/quote] No en ajele mitään :D Voisitteko vastata? Ette varmaan yhtä lailla ällöty miesten karvoista, vaikka ne on usein tummemmat ja paksummat kuin naisilla... AP
[/quote]
Onneksi olkoon, olet vaginalla varustettu mies.
Itse kerran sidoin tyttöystäväni kiinni, otin partakoneeni ja ilman mutinoita ajelin hänet posliiniksi.
Asiasta sai olla eri mieltä ihan vapaasti.
Ei paljoa tosin vaikuttanut...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:52"] Et edes kainalokarvoja? [/quote] Tai jalkakarvoja? Hyiss... [/quote] No en ajele mitään :D Voisitteko vastata? Ette varmaan yhtä lailla ällöty miesten karvoista, vaikka ne on usein tummemmat ja paksummat kuin naisilla... AP
[/quote]
Miksi koko ajan vaahtoat miehistä?
Ihan kuin miehet sinua niitä kulmakarvoja vaatisi nyppimään. Tai edes pillukarvoja ajelemaan. Monilla miehillä on mieltymys puskaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:57"]
Oikein.
Valitettavasti en vaan usko. Naisille se mitä muut ajattelevat on liian tärkeää.
Voit toki todistaa minun olevan väärässä ja laittaa vaikka kuvan karvakoivestasi. Tai kainalostasi.
[/quote]
Tämä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:57"]Oikein.
[/quote]
No sori, en viitsi laittaa kuvaa :D Ihan oikeasti olen luomu mutta en voi mitään jos ette usko.
Olet hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, entä sitten? Leikkaatko hiuksiasi vai etkö laske niitä karvoiksi?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Onneksi olkoon, olet vaginalla varustettu mies.
[/quote]
Kiva tietää :DD minulla taitaa olla aikamoiset miestissit ja hevimieskin olen kun on pitkä letti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Miksi koko ajan vaahtoat miehistä?
Ihan kuin miehet sinua niitä kulmakarvoja vaatisi nyppimään. Tai edes pillukarvoja ajelemaan. Monilla miehillä on mieltymys puskaan.
[/quote]
Ööh, en vaahtoa miehistä vaan haluan tietää miksi jotkut ajattelevat niin kuin ajattelevat :O t. AP
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:05"]
Kiva tietää :DD minulla taitaa olla aikamoiset miestissit ja hevimieskin olen kun on pitkä letti.
[/quote]
Eipä ne tissit tee Chewbaccasta naisellista.
Hyi saatana. Oksettavaa sellaiset näkyvät sääri- ja kainalokarvatj naisella. Ja vielä jos pillu on sellainen puska jonka lävitse pitää tyyliin raivata tiensä.
N22
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:05"]Olet hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, entä sitten? Leikkaatko hiuksiasi vai etkö laske niitä karvoiksi?
[/quote]
Lyhennän tukkaani kampaajalla mutta en sanoisi sitä ajelemiseksi :D puhuin aloituksessa nimenomaan karvojen ajelusta. AP
Mä tunnen yhden kaltaisesi (vai kenties sinut?), on muutenkin elämäntapaluomu eikä käy koskaan edes kampaajalla saati käytä meikkiä. Kieltämättä varsinkin ne kainalopuskat on aika nolon näköiset, joskus uimarannalla oikein hätkähdin, onneksi ne ovat kuitenkin yleensä piilossa. Jokainen tyylillään. :)
Et edes kainalokarvoja?