Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää sana "seksisuhde", mikä se on?

Vierailija
19.07.2015 |

En ole ikinä ollut puhtaasti seksisuhteessa, eli suhteessa jossa ei olisi muuta kuin seksiä. Miten se olisi edes mahdollista ja minkälainen psykopaatti sellaiseen pystyisi - ellei siis ole kysymys puhtaasti kaupallisesta toiminnasta. Kyllä minä ainakin kiinnyn seksikumppaniin niin paljon, että kyllä se aina on ollut enemmän kuin pelkkä seksikumppani. Eihän kaikkien kumppaneiden kanssa tarvitse yhdessä asua, mutta kyllä "seksisuhde" on aika karu termi parisuhteelle, jossa harrastetaan seksiä ja todennäköisesti myös keskustellaan, huvitellaan jne. yhdessä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vässykkä se nainen on jos alkaa panoalustaksi? Sen vielä ymmärrän että ollaan hyviä ystäviä, jotka myös harrastaa seksiä, mutta silloinhan suhde ei ole ensisijaisesti seksisuhde, vaan ystävyys- ja seksisuhde, joka on jo parempi kuin suurin osa avioliitoista.

Vierailija
22/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:51"]

Naiset ottaa noissa kuvioissa rankasti turpaansa, koska ovat optimisteja. Realistit eivät tuollaisiin viritelmiin suostu.

[/quote]

Totuus on sellainen, että mies on häviävänä osapuolena koska nainen on alempaa tasoa. Jos nainen olisi miehen tavoiteltaavaa tasoa, niin mies yrittäisi saada tämän naisen itselleen. Enempää en sitten viitsikään kertoa.

[/quote]

Ei se nainenkaan aina saattaisi haluta miehestä muuta kuin seksiä. Ei kaikki seksikkäät miehet ole parisuhdemateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:51"]

Naiset ottaa noissa kuvioissa rankasti turpaansa, koska ovat optimisteja. Realistit eivät tuollaisiin viritelmiin suostu.

[/quote]

Totuus on sellainen, että mies on häviävänä osapuolena koska nainen on alempaa tasoa. Jos nainen olisi miehen tavoiteltaavaa tasoa, niin mies yrittäisi saada tämän naisen itselleen. Enempää en sitten viitsikään kertoa.

[/quote]Onko nää teidän ns. totuudet tulkittu jostain raamatusta tai Raamatusta kenties? Sairasta. Miksei seksisuhdekin voisi olla tasavertaisesti molempien mieleinen? Onko elämänne pelkkää alistus- tai hyötysuhdetta kaikkiin toisiin ihmisiin laskelmoituna?

[/quote]

Voisi olla, mutta harvoin on. Harvoin omaa mieltä miellyttävää juuri sillä hetkellä löytää samoin aatoksin, mutta ei se tietenkään mahdotonta ole. Harvinaista vain.

Vierailija
24/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:01"]

Hyvin usein seksisuhde haavoittaa naista, vaikka lähtisikin siihen luullen tietävänsä mitä tekee.

t. Psykologi

[/quote]

Miten niin? Olenko sitten poikkeus, kun mun mielestä tässä suhteessa, jossa oon ollut jo pari vuotta ja joka perustuu pelkkään seksiin ei oo mulle mitään ongelmaa. Molemmat tietää missä mennään. Nainen olen.

Vierailija
25/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:44"]

Hyvin usein seksisuhde haavoittaa naista, vaikka lähtisikin siihen luullen tietävänsä mitä tekee.

t. Psykologi

[/quote]

Miten niin? Olenko sitten poikkeus, kun mun mielestä tässä suhteessa, jossa oon ollut jo pari vuotta ja joka perustuu pelkkään seksiin ei oo mulle mitään ongelmaa. Molemmat tietää missä mennään. Nainen olen.

[/quote]

Et tunne miestä kohtaan mitään paitsi seksuaalista halua? Et ihastusta, kiintymystä, et mitään tunteita? Voisitko harrastaa seksiä kenen hyvänsä miehen kanssa, joka siihen kykenisi?

Vierailija
26/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain siipeeni suhteessa, jonka oltiin sovittu olevan vain seksiä. En pystynyt pitämään tunteita kurissa. Miehellä on näkyvästi muitakin suhteita, ei ole alkujaankaan sitä kieltänyt. Hakee netistä seksiseuraa. En ymmärrä miten annoin itseni rakastua, miksi edes lähdin. Ajattelin että kivaa ajanvietettähän tämä on. Nyt jälkeenpäin tajuan että ei sovi mulle. Olen liian herkkä.

Vierailija
27/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olen minä panoalusta..noo, se sanoo, joka tietää. Itse koen tämän kyllä puhtaasti kummankin halujen tyydyttämiseksi. Meidän seksi on kyllä lähempänä rakastelua kuin mitään panoa. Puhumme paljon ja kumpikin tietää tarkalleen, mitä  toinen haluaa ja se myös toteutetaan. Ei mitään ruinaamisia tai toisen alistamista. Se, ettemme jaa arkeamme enempää, on täysin maantieteellinen ja työaika kysymys. Kumpikaan ei voi muuttaa ja työaikamme ovat niin kurjat, että tämä on paras ratkaisu. Elämme vapaa-ajan tahoillamme ja perheittemme kanssa. Mutta olemme kuitenkin kumpikin vapaita, eikä muita suhteita ole. 

Tämä sopii meille ja tämä on meidän näköinen juttu, eikä meidän aikuisina onneksi tarvitse tähän keneltäkään lupaa kysyä..

Vierailija
28/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Psykologi

[/quote]

[/quote]Lue se viesti. Siinä lukee "hyvin usein". Itselleni ei ainakaan tuottanut ongelmaa ymmärtää tuota.

Ärsyttää, kun joka ketjussa joku tulee urpoilemaan, että "ei mulla ainakaan", jos joku on kertonut omasta tilanteestaan tai siitä miten asiat yleensä on. Jahah, vai niin, mielenkiintoista.

Vierailija
29/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:49"]

Vai olen minä panoalusta..noo, se sanoo, joka tietää. Itse koen tämän kyllä puhtaasti kummankin halujen tyydyttämiseksi. Meidän seksi on kyllä lähempänä rakastelua kuin mitään panoa. Puhumme paljon ja kumpikin tietää tarkalleen, mitä  toinen haluaa ja se myös toteutetaan. Ei mitään ruinaamisia tai toisen alistamista. Se, ettemme jaa arkeamme enempää, on täysin maantieteellinen ja työaika kysymys. Kumpikaan ei voi muuttaa ja työaikamme ovat niin kurjat, että tämä on paras ratkaisu. Elämme vapaa-ajan tahoillamme ja perheittemme kanssa. Mutta olemme kuitenkin kumpikin vapaita, eikä muita suhteita ole. 

Tämä sopii meille ja tämä on meidän näköinen juttu, eikä meidän aikuisina onneksi tarvitse tähän keneltäkään lupaa kysyä..

[/quote]

Jos seksinne on rakastelua, ettekö silloin ole rakastavaisia? Eikö suhteenne olisi mieluummin rakkaussuhde kuin seksisuhde? Ei mullakaan mitään tuollaista suhdetta vastaan olisi, mutta kuulostaa siltä, ettei se nyt ihan pelkkää seksiä kuitenkaan ole.

Vierailija
30/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, että voiko seksisuhde muuttua oikeaksi suhteeksi eli parisuhteeksi. Voi toki, jos molemmilla herää tunteita ja asiat etenee siitä. Mutta siinä huijaa vain itseään, jos ryhtyy seksisuhteeseen ja elättelee automaattisesti toiveita vakavammasta. Omalla kohdallani kävi niin, että parisen vuotta pelkästään seksin merkeissä tavattiin ja itsellä heräsi tunteita -> laitoin pelin poikki. Mies sitten alkoi kyselemään, että mites näin ja rehellisesti kerroin kantani. Viikon hän mietti asiaa ja tunnusti omat tunteensa. Nyt ollaan oltu melkein kolme vuotta yhdessä :)

Vierailija
31/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:46"]

t. Psykologi

[/quote]

[/quote]

Et tunne miestä kohtaan mitään paitsi seksuaalista halua? Et ihastusta, kiintymystä, et mitään tunteita? Voisitko harrastaa seksiä kenen hyvänsä miehen kanssa, joka siihen kykenisi?

[/quote]

"Voisinko harrastaa seksiä kenen kanssa hyvänsä?" Kyllä voisin, jos mies miellyttää minua ulkonäöllisesti ja on luonteeltaan sellainen, jonka kanssa synkkaa. Olen näin tehnytkin. Miestä kohtaan tunnen ehkä jotain kaverillista. Tyyppinä mukava, mutta en odota tästä mitään vuosisadan romanssia todellakaan.

25

Vierailija
32/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:53"]

Joku kysyi, että voiko seksisuhde muuttua oikeaksi suhteeksi eli parisuhteeksi. Voi toki, jos molemmilla herää tunteita ja asiat etenee siitä. Mutta siinä huijaa vain itseään, jos ryhtyy seksisuhteeseen ja elättelee automaattisesti toiveita vakavammasta. Omalla kohdallani kävi niin, että parisen vuotta pelkästään seksin merkeissä tavattiin ja itsellä heräsi tunteita -> laitoin pelin poikki. Mies sitten alkoi kyselemään, että mites näin ja rehellisesti kerroin kantani. Viikon hän mietti asiaa ja tunnusti omat tunteensa. Nyt ollaan oltu melkein kolme vuotta yhdessä :)

[/quote]

mitä luulet että olisi käynyt jos et olisi lopettanut suhdetta?

Vierailija
33/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:06"]

Mäkin haluaisin seksisuhteen.. Sellainen olisi unelman täyttymys joka miehelle. Ei sitoutumista, ei draamaa. Pelkästään molemminpuolista nautintoa.

[/quote]

Paskat. Mina saan pillua käytännössä aina kun haluan, eikä tarvi edes rumiin tyytyä. Silti mielummin olisin jonkun kanssa jonka kanssa olisi ihan oikea suhde. Sama homma kuin tolla yhdellä, tarvitsen siihen jonkin tunteen että nautin seksistä. 

Paras seksisuhde on ollut tähän mennessä entinen avioliitto. 

Vierailija
34/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:49"]

[/quote]

Jos seksinne on rakastelua, ettekö silloin ole rakastavaisia? Eikö suhteenne olisi mieluummin rakkaussuhde kuin seksisuhde? Ei mullakaan mitään tuollaista suhdetta vastaan olisi, mutta kuulostaa siltä, ettei se nyt ihan pelkkää seksiä kuitenkaan ole.

[/quote]

Kyllä se on puhtaasti seksiä, emme jaa keskenämme kuin sängyn.. Tietysti kyselemme kuulumisia, mutta siihen se jää..

Meistä kumpikaan tahdo enempää, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Tätä jatketaan niin kauan, kun se kummastakin tuntuu hyvältä ja jos toinen sanoo, että tää oli tässä, niin siihen se sitten loppuu..ei jälkipuheita, eikä mitään muutakaan. 

Emme ole toki rakastavaisia, ystäviä..ehkä, mutta kuka sen sanoo, mihin tämä johtaa..en minä ainakaan sitä tiedä. Nyt on näin hyvä ja näin mennään..

Vierailija
35/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:53"]

[/quote]

mitä luulet että olisi käynyt jos et olisi lopettanut suhdetta?
[/quote]

Hyvä kysymys. Vaihtoehtojahan piisaa, olisko yhtäkkiä tultu yhdessä päätelmään, että tämä on muutakin kuin seksiä vai olisiko mies vain tyytynyt tilanteseen kuin on ja minä sinnitellyt? Vai tarvitsiko mies tämän pienen sysäyksen ja hoksauksen siitä, etten ole aina tarjolla ja ilman sitä mikään ei olis muuttunut. Mielenkiintoista jossitella, aikaakin sen verran jo kulunut! Pitää melkein miehen kanssa jutella aiheesta illalla :)

Vierailija
36/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin seksisuhteessa puhtaasti seksin takia. Halusin kokemuksia ja kokeilla uusia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän