kysymys. miten pitkään menee laihdutuksesta lopettaa jatkuvat selfiet?
Tämä alkaa olla noloa. Mä en pysty estään selfieitten postausta faceen! Kaikki alkoi siitä kun laihdutin 40kg. Nyt puoli vuotta tehnyt ja tuntuu että meno vaan pahenee.
Kommentit (6)
Voihan siinä kestää aikansa että tulee tutuksi uuden muotonsa kanssa. Onnittelut saavutuksesta! Ota selfieitä itsellesi, mutta julkaise niitä vain harvoin facessa.
Mun facekaveri laihtui viisi vuotta sitten ja vielä tulee lähes päivittäin selfieitä! Ja suurin osa sellaisia joissa näkyy vaan keskivartalo ja tissit ;)
En itse ikinä kehtaisi laitella tuommoisia kuvia mutta kivahan niitä on katsella vaikka nainen olenkin ;)
On kiva nähdä kun toinen on onnistunut!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:09"]
Mun facekaveri laihtui viisi vuotta sitten ja vielä tulee lähes päivittäin selfieitä! Ja suurin osa sellaisia joissa näkyy vaan keskivartalo ja tissit ;) En itse ikinä kehtaisi laitella tuommoisia kuvia mutta kivahan niitä on katsella vaikka nainen olenkin ;) On kiva nähdä kun toinen on onnistunut!
[/quote]
Mitä järkeä tollasia on laittaa toistuvasti... Saa kropastaan olla ylpeä, mutta tuo kuvarajaus kuulostaa aika omituiselta o.O
Aloin huolestua kun aloin voida huonosti kun yritin olla laittamatta. Sairasta tämä on jo. Ne mun pakonomaiset salipäivitykset ym oli jo minusta liikaa aikoinaan, mutta nyt tää. Miestäkin nolottaa. Ei käy koskaan edes tykkäämässä :D
Ap
Uusi tutkimus kertoo sen, mitä on jo maalaisjärjen käytön jälkeen epäiltykin. Selfieiden tiheä julkaiseminen voi olla yhteydessä narsismiin ja psykopatiaan.
http://www.iltalehti.fi/mieli/2015010718982982_md.shtml
Miksei yksi kuva riittänyt??