Sanonta, tokaisu, joka eniten ärsyttää?
Aloitan,
- ihan sama, whatever
- evvk
- kel onni on, se onnen kätkeköön
- itku pitkästä ilosta
- kärsimyksen kautta...
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:55"]
Pitäiskö sun ...
[/quote]
Tämä erityisesti silloin kun tullaan neuvomaan ilman että neuvoa on pyydetty.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:00"]
- No, Sherlock. - Ihanks tosi Sherlock. - ym. Sherlock lausahdukset. Hyvin epäkunnioittavaa, jopa halventavaa.
[/quote]
no, shit sherlock. miksi luulet että tätä edes käytetään...
Ja niin poispäin tai ja näin poispäin.
Mulla on yksi tuttu, joka sanoo tota ihan liikaa ja joka väliin. Tulee tunne, että sillä ei ole oikeasti mitään sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:18"]Alko-sanan käyttö, kun puhutaan alkoholista. Esim. en käytä alkoa, oliko siellä alkoa tarjolla, jne.... Aaaarghh!!
[/quote]
Minulle holiton! Onhan varmasti holitonta! Huutaa yksi työkaveri.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:00"]
- No, Sherlock. - Ihanks tosi Sherlock. - ym. Sherlock lausahdukset. Hyvin epäkunnioittavaa, jopa halventavaa.
[/quote]
[/quote]
Tää on musta kyllä hyvä :-)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote]
Ja toi Sherlock läppä oli käytössä, kun olin lukiossa liki 20 vuotta sitten, 90-luvun puolivälissä. Nyt se on jo niin kulunut ja aikansa elänyt, että kun kuulee jonkun sitä käyttävän tulee mieleen, että aikakone on sittenkin olemassa..
"Älkää ymmärtäkö väärin",
Yleensä sellaisessa yhteydessä että ensin on paasattu kuinka maahanmuuttajat pitää karkottaa, rääkyvät lapset tulisi kuristaa tjsp ja sitten maaginen älkää kuitenkaan ymmärtäkö väärin, en ole rasisti/rakastan kyllä lapsia. Ai jaahas :D
Vähän sama kuin "ei millään pahalla, mutta... " no hitto milläs muulla kuin pahalla?
En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:25"]
Ja niin poispäin tai ja näin poispäin. Mulla on yksi tuttu, joka sanoo tota ihan liikaa ja joka väliin. Tulee tunne, että sillä ei ole oikeasti mitään sanottavaa.
[/quote]
Mulla kans! Joskus repäisee ja sanookin "ja niin päin pois". Silloin ärsyttää ehkä vielä enemmän.
Kiroilu. Pakkoko niitä v.... sanoja yms. on joka lauseeseen lisättävä.
Ei, en ole kuullut rasittavista hokemista. Ja ei, en ymmärrä lopettaa ajoissa.
On jo niin kulunut ja puhkikäytetty tuo toisto, että näen punaista kun joku vieläkin viitsii fiksuna sitä hokea.
Kun joku on niin hauskaa, että "lensi kahvit näytölle".
Jaxuhali...
Juurikin näin, mikä ihmeen - kin siellä perässä, pelkkä juuri olisi riittävä
Pitää muistaa - ällöttävä fraasi, yleensä politiikkojen käyttämä kun yrittävät selittää jotain mistä eivät tunnu itsekään tietävän mitään. Muistaisivat edes itse vaalilupauksensa.
"Pojat on poikia."
Yleensä käytettynä riiviöistä, joille kukaan ei muka mahda mitään, koska "ne on sellaisia luonnostaan". No ei ole, te olette ne kasvattaneet.
-Se oli vaan koira/kissa
Vituttaa niin toi lause. Mun kissa on ollut mulla 19 vuotta ja mä oon 23, joten ei, se ei ole vain kissa. En edes muista elämää ilman sitä ja joka tuon lauseen mulle aikanaan sanoo saa kaivella mun korkkarin hanuristaan.
Voin kertoa, että...
Se tunne, kun...