Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen niin surulliseksi aina kun huomaan, että naiset syyttävät hyväksikäytön uhreja.

Vierailija
27.09.2006 |

Se on kerta kaikkiaan käsittämätöntä. Eikö teillä ole empatiakykyä? Mitä jos teitä kähmittäisi sammuneena? Sitten nämä jutut, että on ok, että miehet ronklaavat nukkuvia vaimojaan. Huhhuh. Olen ollut pitkään naimisissa, mutta meillä sentään kunnioitetaankin toinen toistamme, ja toisen koskemattomuutta, itsemääräämisoikeutta ja oikeutta omaan ruumiiseen. En voisi ikimaailmassa kuvitella, että mies kävisi mua ronkkimassa kun nukun. Oksettavaa. Eihän siinä mitään, jos molemmille ko kähmintä sopii, mutta huonoa makua se osoittaa minusta joka tapauksessa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon nukkuvan hiplaamiseen tulee, minusta se on ihan hyväksyttävää, jos molemmat tietävät sen olevan ok. Meillä kun on takana 10 vuoden yhdessäolo, mies tietää että minä en pistä pahakseni vaikka hän alkaa lämmitellä minua kun vielä nukun. Minusta se on pelkästään jännää.

Mutta totta kai asia on eri tuollaisessa tilanteessa, kun ihmiset ovat outoja toisilleen.

Vierailija
2/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisetkin todella vähättelevät tällaista niin apua. Minylla on pieni tytär enkä ikimaailmassa soisi että joku paska alkaa käyttää häntä hyväkseen jos hän on tiedottomassa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorellan syyllistäminen ja Mikan puollustaminen on tosi surullista. Kyse on kuitenkin pohjimmiltaan ihmisen itsemääräämisoikeudesta, koskemattomuudesta ja oikeudesta päättää omasta ruumiistaan. Mutta kun näitä viestejä luen, ymmärrän hyvin, miksi todellinen sukupuolten välinen tasa-arvo Suomessa ei etene.

Vierailija
4/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella tyrkytti itseään ja Mika jatkoi hyväilyä, koska ei ollut vielä huomannut, että Sorella nukahti/teeskenteli nukahtaneensa niin nopeasti.

Enkä sitten ole mikään mikan ihailija, ei kiinnosta kännääjät.

Vierailija
5/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa vain ei ole kyse hyväksikäytöstä ja piste.

Vierailija
6/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai sitten ajattelet, että jos nainen raiskataan, se on hänen omaa syytänsä jos on pukeutunut/käyttäytynyt provosoivasti?

Vierailija
7/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin toinen asia on sitten se hyväksynkö Sorellan tapaa käsitellä asiaa. Laitoin Sorellan vastaiseen adressiinkin nimen koska hänen olisi pitänyt ymmärtää tehdä SYYTE ITSE!!!

Vierailija
9/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, kai sitten ajattelet, että jos nainen raiskataan, se on hänen omaa syytänsä jos on pukeutunut/käyttäytynyt provosoivasti?

Vierailija
10/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka ovat taipuvaisia painamaan hyväksikäytön villaisella tai ei vät nää sitä ovat itse niin nitistettyjä, tai ne on lapsena lytätty, etteivät ne kertakaikkiaa tajua, että ihmisellä on aina oikeus omaan itseensa ja koskemattomuuteensa.

Vierailija
11/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin suukottaminen lasta

Vierailija
12/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ne jotka ovat taipuvaisia painamaan hyväksikäytön villaisella tai ei vät nää sitä ovat itse niin nitistettyjä, tai ne on lapsena lytätty, etteivät ne kertakaikkiaa tajua, että ihmisellä on aina oikeus omaan itseensa ja koskemattomuuteensa.

Vierailija
13/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta ei-mitään-jutusta tehdään jokin suuri rikos. Tälläisistä paljon melua tyhjästä jutuista johtuen ihan oikeasti raiskatuista tai hyväksi käytetyistä leimataan myös paskan puhujia.

Vierailija
14/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää itse: jos tyttärenne sammuu bileissä sänkyyn, onko teistä okei että joku vetelee sen housut alas?

Vierailija
15/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" no jos hän onjuonut itsensä sairaaseen kuntoon niin ehkäpä"

Okei...no seuraavat kysymykset:

jos lapsi joutuu pedofiilin uhriksi, vika on lapsen jos hän on mennyt liian lähelle pedofiiliä?

Kirvesmurhatun uhrin syy on, jos joutuu tapetuksi myös? Mitäs oli väärässä paikassa väärään aikaan?

6

Vierailija
16/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) OLIKO SORELLA KIINNOSTUNUT MIKASTA

B) SORELLA EI OLLUT KIINNOSTUNUT MIKASTA OLLENKAAN

KATSOIN SEN ILLAN 24/7:SSA JA JOS JOLLEKIN ON EPÄSELVÄÄ, NIIN SORELLA TYRKYTTI ITSEÄÄN JA MINUN MIELESTÄNI OLI INNOKKAAMPI KUIN MIKA!

NYT ON TEHTY VAIN KÄRPÄSESTÄ HÄRKÄNEN!!!!

Vierailija
17/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään ole MITÄÄN väliä sillä, onko Sorella tyrkyttänyt itseään illan aikana Mikalle vai ei! Vaikka olisi koko viikon tyrkyttänyt itseään ja kerjännyt huomiota, se EI OIKEUTA KOSKEMAAN TIEDOTTOMAAN IHMISEEN!!

Vierailija
18/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei myöskään ole MITÄÄN väliä sillä, onko Sorella tyrkyttänyt itseään illan aikana Mikalle vai ei! Vaikka olisi koko viikon tyrkyttänyt itseään ja kerjännyt huomiota, se EI OIKEUTA KOSKEMAAN TIEDOTTOMAAN IHMISEEN!!

Vierailija
19/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon vaan sen, että täysin samaa mieltä ap:n kanssa ja taitaa olla turha yrittääkkään saada näitä Mika-faneja näkemään asiaa miltään muulta kantilta kuin siltä että " Mika-raukka joutui kauhean Sorellan ahdistelemaksi ja siksi ryhtyi tätä kopeloimaan kun S sammui" .

SURULLISTA luettavaa esim. BB extran tekstiviestit. Mihin tää maailma on menossa? :(

Vierailija
20/30 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä joku aiemmin epäili ettei muka välttämättä tiennyt.. Sehän yritti ravistella sitä hereille ja piti nenästä kiinni, että S lopettais kuorsaamisen.

Jos Mika ei olis noiden puolustelijoiden mielestä niin " ihqu" ja söpö vaan joku astetta rumempi jätkä, moni olis eri mieltä kuin nyt on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi