Jos joku ei naura jutuillenne, alkaako teitä nolottamaan?
Jos kerrot jonkun jutun ja toinen on hiljaa. Hävettääkö? Mua hävettää ja mietin jälkeenkin sitä. Sama jos kerrot jonkun asian ja huomaan että toinen ei tiedä mitä vastais. Jos ihminen ei jotenki reagoi ilmeillään mihinkään, ahistaa enkä tiedä mitä sanoisin tai olisin.
Kommentit (9)
Ajattelen, että sillä ihmisellä on paska huumorintaju, joka ei naura.
Eipä oikeestaan. Kun tavattiin miehen kanssa, kävi pari kertaa silleen puolin ja toisin. Huomattiin että toinen nolostuu siitä ja nykyään yritetään tehä silleen tahallisesti.
Ei oikeastaan, minulla on melko hauskaa itseni kanssa näissä tilanteissa ja nautin niistä. Muutenkin mielyttämiseni tarve on melko alhainen. En hae hyväksyntää juurikaan.
Mulle on ihan sama. Muutenkin huumorini on sarkasmia ja mustaa. Jos sitä ei tajua niin...no sekin huvittaa mua se katse kun toisella menee ihan yli hilseen ja ottaa vielä tosissaan.
Ei. Riittää että itse nauran jutuilleni
Ei aina voi onnistua, mutta yleensä kyllä ihmiset nauraa. Oon aika hyvä sovittamaan huumorini paikalla oleville ihmisille sopivaksi.
Niin, ja ei siis nolota, jos joku ei naura. Sitä se ensimmäinen lause tarkoitti.
8
Kyä vituttaa ja kostoksi olen loppuajan nauramatta sen kaverin jutuille.
Kyllä. Siksi tekonauran (osaan muuten hyvin, kuulostaa samalta kuin oikea nauruni) tä tekohymyilen muiden ei-niin-hauskoille jutuille, jotta vältyn myötähäpeän tunteelta ja estän kiusallisen tilanteen. :)