Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies rakastaa ja haukkuu vuorotellen? Mielenterveysongelmia?

Aloittaja
26.02.2022 |

Onkohan miesystävälläni mielenterveysongelmia? Muutamia päiviä kohtelee kuin prinsessaa ja rakastaa kuulema enemmän kuin ketään ikinä ja seuraavassa hetkessä tuntuu, että väkisin aiheuttaa riidan, jotta saa lähteä hyvällä omatunnolla kotiinsa ryyppäämään ja kavereiden kanssa kaljalle. Mies häviää täysin tavoittamattomiin ja jos hänestä kuuluu jotain, yhteydenotot on pelkkää haistattelua, haukkumista ja käskee mennä jakamaan pers*ttä tai uhkaa tulla kotiimme, kun sitä vähiten odotan. Minusta tuo on pelottavaa.

Alkuun tällaista oli toisinaan, kun otti alkoholia, nykyisin myös selvinpäin saattaa käyttäytyä noin.
Olen pannut merkille, että viikottain tekee väkisinkin jonkin riidan ja sitten häipyy kotiinsa. Muutaman päivän päästä sitten kauhea morkkis ja suuria lupauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tämän miestyypin tavannut.Epäilen ,että on jonkin sortin mielenterveyshäiriöinen.Häiriöön kuuluu myös manipulointi ja valehtelu.Henkinen kiusaaminen ja fyysisesti agressiivinen käytös.

Valehteluun olen alkanut kiinnittämään huomiota. Luottamus on todella koetuksella. Jäi juuri kiinni yöllisistä viesteistä exänsä kanssa, ja viestienvaihtoa on ollut todella paljon, koko yhdessä olomme ajan. Kaikki illalla ja yöllä selkäni takana. Lisäksi haukkunut minua ja parisuhdettamme exälleen. Tajuan kyllä itsekin, ettei arvostava ja kunnioittava ihminen käyttäydy noin, mutta miksi sitten haluaa minut takaisin, kun jo kerran erosimme. Luulisi olevansa tyytyväinen, kun saa elää omaa elämäänsä, miten haluaa. Hän hakeutui myös terapiaan. Joo, arvostettavaa, mutta olen silti hyvin epäuskoinen, voiko mikään muuttua.

Ei tule muuttumaan, paitsi pahemmaksi. Olet jo osoittanut, että sinulle saa haistatella, valehdella ja tehdä mitä vain. Se tulee lisääntymään. Lähde heti. Olet hullu, jos luulet, että mies rakastaa sinua. Lopulta oma mielenterveytesi vaaraantuu ja mies murskaa itsetuntosi. Luultavasti epäilet itseäsi jo nyt - teetkö jotakin väärin, oletko nipo, johtuuko miehen kammottava käytös sinusta?

Lähde heti.

Onhan monia ajatuksia ja mietteitä käynyt mielessä. Paljon itsetutkiskelua. Ehkä riittämättömyyden tunne kaikista päällimmäisenä, kun jotakin tarvetta hän selvästi täyttää, kun pitää exänsä kanssa salassa viestiä. Jotain, mitä ei minulta saa.

Voi helvetti! Tyyppi kohtelee sinua kuin roskaa ja sinä harjoitat itsetutkiskelua! Tutkiskele sitä ns kumppaniasi, joka kohtelee sinua huonosti ja tekee olosi ahdistuneeksi!

Vierailija
22/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ja lähde vielä kun voit. Älä missään nimessä tee lapsia hänen kanssaan. Olet ansainnut parempaa ja tasapainoisen suhteen, etsi sitä. Et voi löytää ja antaa sille mahdollisuutta jos roikut vielä tässä kiinni. Sinulle on varmasti olemassa joku parempi. Ja jos ei tule heti vastaan niin uskon että olet silti onnellisempi yksin kuin tämän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Käytös kuulostaa narsistiselle. Ne aiheuttaa tahallaan riitoja jotta saa syyn lähteä ryyppäämään tai kadota. Voi olla epävakaakin. Jokatapauksessa elät parempaa elämää ilman häntä. Tyyppi ei aio muuttua, joten ihan oma valinta jäätkö viihdyttämään tuota käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi