Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies rakastaa ja haukkuu vuorotellen? Mielenterveysongelmia?

Aloittaja
26.02.2022 |

Onkohan miesystävälläni mielenterveysongelmia? Muutamia päiviä kohtelee kuin prinsessaa ja rakastaa kuulema enemmän kuin ketään ikinä ja seuraavassa hetkessä tuntuu, että väkisin aiheuttaa riidan, jotta saa lähteä hyvällä omatunnolla kotiinsa ryyppäämään ja kavereiden kanssa kaljalle. Mies häviää täysin tavoittamattomiin ja jos hänestä kuuluu jotain, yhteydenotot on pelkkää haistattelua, haukkumista ja käskee mennä jakamaan pers*ttä tai uhkaa tulla kotiimme, kun sitä vähiten odotan. Minusta tuo on pelottavaa.

Alkuun tällaista oli toisinaan, kun otti alkoholia, nykyisin myös selvinpäin saattaa käyttäytyä noin.
Olen pannut merkille, että viikottain tekee väkisinkin jonkin riidan ja sitten häipyy kotiinsa. Muutaman päivän päästä sitten kauhea morkkis ja suuria lupauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittajalla mielenterveysongelmia? Tää ketjuhan oli jo.

Vierailija
2/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloiva tyyppi. Hän mahdollistaa nuo reissut noilla riidoilla ja sinun pahalla mielelläsi.

Kannattaa tarkastella suhdetta kriittisesti ja harkita eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku persoonallisuushäiriö.

Vierailija
4/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tämän miestyypin tavannut.Epäilen ,että on jonkin sortin mielenterveyshäiriöinen.Häiriöön kuuluu myös manipulointi ja valehtelu.Henkinen kiusaaminen ja fyysisesti agressiivinen käytös.

Vierailija
5/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan aloittajalla mielenterveysongelmia? Tää ketjuhan oli jo.

Tiedän ja kaikille, jotka ehtivät kommentoida, iso kiitos näkökulmista! Alkuperäinen ketju poistettiin, liekö epäsopiva ilmaus syynä!? :(

Vierailija
6/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kilahtanut

Vierailija
7/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti. Juuri tyypillistä alkoholistin käytöstä jolla mahdollistaa juomisensa, koska sehän ei ole hänen syynsä että akka aiheuttaa riidan jonka takia pitää ryypätä. Ja omasta mielestään ei ole alkoholisti koska ottaa vain silloin kun teillä on riitaa, ja kuinka ollakaan, riidat tulee yhä useammin.

Vierailija
8/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tämän miestyypin tavannut.Epäilen ,että on jonkin sortin mielenterveyshäiriöinen.Häiriöön kuuluu myös manipulointi ja valehtelu.Henkinen kiusaaminen ja fyysisesti agressiivinen käytös.

Valehteluun olen alkanut kiinnittämään huomiota. Luottamus on todella koetuksella. Jäi juuri kiinni yöllisistä viesteistä exänsä kanssa, ja viestienvaihtoa on ollut todella paljon, koko yhdessä olomme ajan. Kaikki illalla ja yöllä selkäni takana. Lisäksi haukkunut minua ja parisuhdettamme exälleen. Tajuan kyllä itsekin, ettei arvostava ja kunnioittava ihminen käyttäydy noin, mutta miksi sitten haluaa minut takaisin, kun jo kerran erosimme. Luulisi olevansa tyytyväinen, kun saa elää omaa elämäänsä, miten haluaa. Hän hakeutui myös terapiaan. Joo, arvostettavaa, mutta olen silti hyvin epäuskoinen, voiko mikään muuttua.

Vierailija
9/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mukana letun lypsäys, ts. hyötyykö mies sinulle lässyttämisestä?

Vierailija
10/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa minunkin mielestäni persoonallisuushäiriöiseltä. En kyllä itse jatkaisi tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
11/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteluun olen alkanut kiinnittämään huomiota. Luottamus on todella koetuksella. Jäi juuri kiinni yöllisistä viesteistä exänsä kanssa, ja viestienvaihtoa on ollut todella paljon, koko yhdessä olomme ajan. Kaikki illalla ja yöllä selkäni takana. Lisäksi haukkunut minua ja parisuhdettamme exälleen. Tajuan kyllä itsekin, ettei arvostava ja kunnioittava ihminen käyttäydy noin, mutta miksi sitten haluaa minut takaisin, kun jo kerran erosimme. Luulisi olevansa tyytyväinen, kun saa elää omaa elämäänsä, miten haluaa. Hän hakeutui myös terapiaan. Joo, arvostettavaa, mutta olen silti hyvin epäuskoinen, voiko mikään muuttua.

Ei tule muuttumaan, paitsi pahemmaksi. Olet jo osoittanut, että sinulle saa haistatella, valehdella ja tehdä mitä vain. Se tulee lisääntymään. Lähde heti. Olet hullu, jos luulet, että mies rakastaa sinua. Lopulta oma mielenterveytesi vaaraantuu ja mies murskaa itsetuntosi. Luultavasti epäilet itseäsi jo nyt - teetkö jotakin väärin, oletko nipo, johtuuko miehen kammottava käytös sinusta?

Lähde heti.

Vierailija
12/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko mukana letun lypsäys, ts. hyötyykö mies sinulle lässyttämisestä?

No jaa, väittää rakastavansa aidosti ja todella paljon ja siksi haluaa olla yhdessä. Saisihan hän itselleen exänsä takaisin, selvisi nimittäin, että exä kaipaa häntä edelleen. Mikälie todellinen intressi sitten. Teot ja haukkumiset ei minusta ainakaan kerro rakkaudesta. En tiedä, mihin luottaa ja uskoa, kun tuntuu touhuavan, mitä haluaa.

Vierailija
13/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pakenee kotiinsa ryyppäämään ja uhkaa tulla kotiinne, kun sitä vähiten odotat 🤔

Vierailija
14/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä johtuu. Kauheaa käytöstä ja manipulointia. Lopeta suhde.

Vierailija
15/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on nyt sellainen. Sillä ON päässä oikeasti vikaa! Ja hei. . Käy testeissä!!!

Vierailija
16/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule muuttumaan, paitsi pahemmaksi. Olet jo osoittanut, että sinulle saa haistatella, valehdella ja tehdä mitä vain. Se tulee lisääntymään. Lähde heti. Olet hullu, jos luulet, että mies rakastaa sinua. Lopulta oma mielenterveytesi vaaraantuu ja mies murskaa itsetuntosi. Luultavasti epäilet itseäsi jo nyt - teetkö jotakin väärin, oletko nipo, johtuuko miehen kammottava käytös sinusta?

Lähde heti.

Onhan monia ajatuksia ja mietteitä käynyt mielessä. Paljon itsetutkiskelua. Ehkä riittämättömyyden tunne kaikista päällimmäisenä, kun jotakin tarvetta hän selvästi täyttää, kun pitää exänsä kanssa salassa viestiä. Jotain, mitä ei minulta saa.

Vierailija
17/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen katsoo ja kuuntelee tuollaista miestä?

Vierailija
18/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen mies jolla hyvin  huonosti käyttäytyvä nainen.

t. vaativan erityistason asiantuntija.

Vierailija
19/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko tuo käytös sinulle oikeasti rakkaudesta? Oletko koskaan kokenut rakkautta. Se ei satuta eikä uhkaile. Älä kuuntele mitä sieltä suusta tulee. Tarkkaile käytöstä. Ja tee johtopäätöksesi.

Vierailija
20/23 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, teillä molemmilla. Kai sinä ymmärrät, että ei ole tervettä sietää tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan