Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strippari polttareissa

Vierailija
19.07.2015 |

Olen melko vapaamielinen, mutta tämä vähän järkytti. Eli miehen parhaalla kaverilla oli polttarit ja mahdollisesti omatkin tulossa. Miehen kaverin polttareissa olivat järkänneet tälle illan päätteeksi stripparin juhlintapaikalle. Strippari oli aluksi vetänyt alusvaatteisilleen ja antanut sylitanssinkin parille miehelle. Lopuksi oli kuitenkin vetänyt pöksyt alas ja ilmeisesti joku heistä oli nainutkin tätä stripparia. Mietin vaan, uskallanko oman miehen polttareihin antaa periksi tällaiselle. Toivon myös, että puhui totta eikä itse sekstaillut tuolla. Miten ihmiset yleensä tulkitsevat polttarimenon? Onko muka ihan ok, että siellä "viimeisenä poikamiespäivänä" vedetään överiksi ja irstaillaankin? Miten pitkälle naiselta tilattu strippiesitys yleensä menee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa porukassa alkoi kaverit mennä salaa naimisiin, kun nämä polttarit alkoi mennä liian sairaiksi.

Vierailija
2/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärrys strippareista on, että jossain strippiklubilla ne riisuu, mutta polttareihin yleensä otettais vähän siivompia ja vaatteet pysyy päällä? Sivistäkää ihmeessä, jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se strippari ei yleensä ole huora :)

Vierailija
4/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ole vai. :D Eipä! Nimim. alalla työskentelevä. Parin vuoden sisällä alkanut myös tehdä noita polttarikeikkoja, ja kyllä..sulhasta tai vähintään bestmaneja pannaan illan jälkeen lähes aina. Siten tienaa myös enemmän.

27

Vierailija
5/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja morsiamelle ei kerrota? Koetteko tuon pettämiseksi vai onko siinä kohtaa muka vielä ok? Moni nykyään seurustelee vuosia ennen häitä.