Mies kuvasi minua salaa, kun tulin alasti suihkusta
Epäilin tällaista, kun puhelimen kamera osoitti minuun, joten vaadin nähdä mitä oli tehnyt puhelimella. Siellähän se video oli. En halua yleensäkään tulla kuvatuksi; saati sitten alasti. Halusi videon kuulemma r"nkkausta varten ja olisi poistanut sen hoidettuaan homman.
Itse olin juuri ajatellut miten hyvin meillä menee nyt, kun tuossa aiemmin muutaman kuukauden ajan meni melko huonosti. Tunnen itseni nyt täysin petetyksi.
Tämä ei muuten valitettavasti ole provo.
Kommentit (44)
On tämä aika hullua, saa jopa suhteessa pelätä että salakuvataan, yleensä tekijänä mies ylläri. Ei välttämättä ole edes seksikkäitä videoita vaan kuvaa milloin teet jotain tyhmää tai näytät rumalle. Hyi hitto, sinkkuna on pitkään oltu ja taidan jatkaa samalla linjalla.
Oksettava psyko se ukkos, hyi seidn.
Minä laittaisin sen kundin suihkusaippuapulloon chiliä ja pyyhkisin omaa perseenreikää sen hammasharjalla.
Itse olisin kysynyt naiselta lupaa, niin nainen ei voisi haastaa rahanahneuksissaan oikeuteen!
Kun eroatte niin silloin tiedät heittikö urpo videon roskiin, tuskinpa, kuulostaa nimittäin niin fiksulta Teuvolta.
Nyt meillä tuli riita ja se sanoi, että jos erotaan, niin vuotaa videon nettiin. Oli kuulemma vielä jossain pilvessä tallella
-Ap
Ei kovin salaa kumminkaan kun heti huomasit.
Mies vaan vertailee sun kuvaa sen uuteen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä tuli riita ja se sanoi, että jos erotaan, niin vuotaa videon nettiin. Oli kuulemma vielä jossain pilvessä tallella
-Ap
Ei ollut mun kirjoittama.
Ap
Oletko tosissasi? Etkö mieluummin olisi iloinen siitä, että miehesi noinkin pitkän suhteen jälkeen haluaa kuvata sinua alastomana? Tsiisus mikä haloo iloisesta asiasta.
Jäin miettimään todella, noin pitkä suhde takana, tunnet miehesi. Relaa.
Cool story, bro tai miten se nyt meni? Tätähän se on lähes aina.
Pitää sinua seksikkäänä ja luultavasti olikin runkkumatskuksi. Ymmärrän kyllä miksi se tuntui sinusta pahalta. Eihän tuo oikein ole mutta kannattaa varmaan kuitenkin keskustella asiasta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies?
Aviomies. Oltu yhdessä 15 vuotta.
Ap
Olet kyllä ihmenainen jos aviomies vielä 15 vuoden jälkeen preferoi sinua runkkausmateriaalina (en sano että et olisi viehättävä mutta olet kuitenkin tuttuakin tutumpi hänelle) eikä niitä tuhansia kaunottaria joita löytyy muutamalla klikkauksella. Siispä ikävä kyllä uskon minäkin että otti videon ihan muuta tarkoitusta varten. Onhan se kiva olla varalla kiristysmateriaalina kun taas tulee ongelmia. Tai jos sattuisit jättämään hänet, niin video menisi "vahingossa" kaikille hänen kavereilleen.
Tarkistitko että ei ole muita salaa otettuja videoita/kuvia sinusta?
No ei kaikki miehet halua muille runkata. Mutta sitä ihmettelen miksi mies ei kysynyt lupaa. Olisitko ap antanut?
Mua on kuvattu ja olen lähetellyt itsekin "runkkumateriaalia" miesystävälleni. Ei oo koskaan tullut mieleenkään pelätä, että niitä väärinkäytettäisiin.
oletko 15 aikana pysynyt painoltasi samana
Naiset :) muiden naisten kuvia ei saa katsoa ja omaa vaimoa ei saa kuvata runkkumateriaaliksi. Naiset tuo elämään lähinnä rajoitteita ja viikon verran henkistä väkivaltaa kuussa. Ei mitään järkeä.
Hae salasana, poista pilvestä. Tai jätä sinne ja lähde.