Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette 40v. naisesta, joka

Vierailija
18.07.2015 |

Rakastuu 20v. naiseen? Iät on pyöristetty.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan se miten suhde voi onnistua, jos ikäeron vuoksi jo elämäntilanteet on yleensä kovin erilaiset.

Vierailija
2/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä välttämättä tarkoita sitä ettei olisi aikuistunut ja pyrkisi tasapainoiseen elämään.

Vierailija
4/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.. Keski-ikäinen kohta vaihdevuosia kärsivä nainen ja oman lapsen ikäinen typykkä, joopa joo. Sänkypuuhat onnistuvat varmasti kivasti ja vanhemman rouvan on mukava muokata tyttönen omaksi käveleväksi lelukseen, mutta jos enemmän haluaa, niin eiköhän molempien mielenkiinto lopu aika nopeasti. Mutta jos haluaa pelleillä ja olla koko kylän ja kahden suvun naurun aihe, niin menoksi vain. Voi alkaa jossakin vaiheessa nuorempaa alkaa häiritsemään mummoikäisen naisensa ei niin nuorekas ulkomuoto ja alkaa kiinnostamaan oman ikäiset raikkaat naiset. Tai miehet. Rohkea veto kuitenkin, en ajattelisi kuitenkaan elämänkumppaniksi, lähinnä korkeintaan parin vuoden leikkikaluksi. Muista että sinua on varoitettu.

Vierailija
5/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, ettei 40v nainen välitä muiden mielipiteistä tällaisessa asiassa niin paljoa, että antaisi sen olla esteenä suhteelle, jos se muuten tuntuu molemmista hyvälle ratkaisulle. Jos kyselet liikaa muiden mielipiteitä ja teet ratkaisut niiden pohjalta, niin moni hyvä asia jää kokematta. Ihminen katkeroituu silloin.

Vierailija
6/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Voisit olla sen ÄITI!!!

Vierailija
7/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miesparejakin samalla tai suuremmalla ikäerolla ja hyvin on mennyt jo vuosikausia, esim Teuvo Loman ja Niko mikä onkaan. Tai Pekka Haavisto ja Forelli (no ei ole mutta en muista nimeä).

Miksi naisilla olisi jotenkin eriasia?

Vierailija
8/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:51"]Haetko itsellesi omaishoitajaa? [/quote] En todellakaan hae! Törkeää edes väittää tuollaista. Ikinä ei voi tietää, miten elämä vie. Ja uskon/toivon itsellänikin vielä olevan aikaa jäljellä. [/quote] Päteekö sama Sauli Niinistön ja Jenni Haukioon? ;)

[/quote]Mikä sama?

Vierailija
9/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa tilanteessa ei ajattele tuollaisia. Onnea ap:lle, pidä kiinni rakastamastasi ihmisestä. Kaikille sitä onnea ei suoda.

Vierailija
10/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, parikymppisen äiti on taatusti mielissään :D

Vierailija
11/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:25"]

[/quote]Olisiko parikymmentä vuotta vanhempi mies ihan ok? Tai muutaman vuoden vanhempi nainen?

Oli miten oli, ei se äidin asia ole millään tavoin kenen ja minkäikäisen ihmisen kanssa tytär on parisuhteessa.

Vierailija
12/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:25"]

[/quote]Olisiko parikymmentä vuotta vanhempi mies ihan ok? Tai muutaman vuoden vanhempi nainen?

Oli miten oli, ei se äidin asia ole millään tavoin kenen ja minkäikäisen ihmisen kanssa tytär on parisuhteessa.

[/quote]

Ei taida tytär paljon äidin lupia kysellä. Ja voihan se tosiaan olla ettei äiti pistä pahaksi suhdetta. Eikö se ole tärkeintä, että tyttärellä on rakastava ihminen lähellä.

Vierailija
13/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:25"]

[/quote]

Mistäs minä tiedän, mutta arvaan kyllä, että muutaman vuoden vanhempi nainen ei tuntuisi missään. Mies, oli minkäikäinen tahansa, voisi myös äitiä ihmetyttää, ellei tuo tytär ole bi, oletin vain lesboksi.

Vierailija
14/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ikää tärkeämpää ole minkälainen ihminen itse on ja kuinka kohtelee kumppaniaan.

Vierailija
15/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:36"]Eiköhän ikää tärkeämpää ole minkälainen ihminen itse on ja kuinka kohtelee kumppaniaan.
[/quote]

Samaa mieltä

Vierailija
16/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa sellainen äiti-tytär-fiilis tulee. Aika ällöttävää.

Vierailija
17/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että kyse on ehkä jostain ikäkriisistä. Mielestäni 40- ja 20-vuotiaiden suhde sukupuolista riippumatta on kuitenkin ihan ok, jos aloite tulee siltä nuoremmalta. 40-vuotias iskemässä 20-vuotiasta häiritsisi, koska hyvin moni 20-vuotias ei kuitenkaan ole (kenties äitinsä ikäisistä) 40-vuotiaista kiinnostunut, ja pitäisi lähestymistä ällöttävänä.

Uskoisin että suhteella olisi heikommat mahdollisuudet kestää kuin samanikäisten suhteella, koska jossain vaiheessa se nuorempi haluaisi vielä elää nuoruuttaan. Kenties siinä vaiheessa, kun vanhempi osapuoli alkaisi rupsahtaa kunnolla.

Vierailija
18/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että ne on vaikka 35v ja 24v jos iät on pyöristetty... Mistä 20 vuodesta te oikein höpisette? Ja aika harvinaista jos jollain 11v olisi lapsi jos kerran vertaatte äiti-tytär suhteeseen.

Vierailija
19/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vastaavanlainen tilanne, mutta minä olen se nuorempi henkilö. Tuosta äiti-tytär-fiiliksestä sen verran, että meillä sellaista ei ole todellakaan ajateltu. Näen edessäni ainoastaan rakastamaan jumalaisen kauniin naisen. Se tunne, mikä minulla on häntä kohtaan, työntää tuollaiset ajatukset kauas pois :)

Joku oli aiemmin laittanut jotain omaishoitajan hankkimisesta. Itse olen ajatellut asian siten, että sellaisen tilanteen eteen tullessa, en ikinä voisi jättää rakastamaani ihmistä pulaan. Haluan olla hänen vierellään, tuli eteen mitä tahansa. Voinhan minäkin joutua onnettomuuden seurauksena apua tarvitsevaksi. Ei tuollaista kannata vielä miettiä. Nauttikaa tästä hetkestä ja toisistanne.

Vierailija
20/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:20"]

Itsellä on vastaavanlainen tilanne, mutta minä olen se nuorempi henkilö. Tuosta äiti-tytär-fiiliksestä sen verran, että meillä sellaista ei ole todellakaan ajateltu. Näen edessäni ainoastaan rakastamaan jumalaisen kauniin naisen. Se tunne, mikä minulla on häntä kohtaan, työntää tuollaiset ajatukset kauas pois :) Joku oli aiemmin laittanut jotain omaishoitajan hankkimisesta. Itse olen ajatellut asian siten, että sellaisen tilanteen eteen tullessa, en ikinä voisi jättää rakastamaani ihmistä pulaan. Haluan olla hänen vierellään, tuli eteen mitä tahansa. Voinhan minäkin joutua onnettomuuden seurauksena apua tarvitsevaksi. Ei tuollaista kannata vielä miettiä. Nauttikaa tästä hetkestä ja toisistanne.

[/quote]Mutta mitähän se sinun äitisi onkaan mieltä asiasta.. ja enenkuin sinä tai joku muu suuttuu niin tuo oli ironiaa.