Nainen huijasi...
Maailman vanhin moka, mutta taas menin lankaan. Elikkä tapasin baarissa naisen (olin selvinpäin liikenteessä), kasvot muistikuvieni mukaan kauniit ja tissit arviolta c-kuppi. Päädyimme yön pimeydessä panemaan ja aamulla, kun näin hänet kirkkassa valossa ilman meikkiä, järkytyin! Suht ruma naama (oli todella taitava meikkaaja siis) ja tissit aivan olemattomat eli hänellä oli push-upit illalla.
Nyt naiselta tulee koko ajan viestiä, että nähtäiskö uudelleen, mutta eipä taideta nähdä...
Kommentit (11)
Minäkin oletin et olis ollu kova panomies! Mut onneton pili ei löytäny perille
Tota sun pitää nyt vastata textarilla suoraan sille naiselle että kiitos ei!Vai tännekkö se niitä viestejä laittaa?Minä en ole ainakaan törmänny..
Voi ei! Ne on just tollasia! Parempi varmaan kun vaan yksinkertaisesti kiertäisit kaikki naiset kaukaa!
Noinhan siinä yleensä käy kun baarista lähtee jonkun matkaan.
M30
Se nainen taisin olla minä. Anteeksi omasta ulkonäöstäni
Ap:lla on totuuden siemen kertomuksessaan. Miksei voisi olla oma itsensä alusta lähtien? Säästyisi molemmat osapuolet pettymyksiltä.
Olette täydellinen pari, jos sulle käy selvin päin noin. Nainen huijaa ja sinä pölkkypää et aavista mitään. Liki 100% avioliitoista perustuu juuri tuohon.
Höh. Aika naiivi ap jos ei ole tähän päivään mennessä tajunnu mitä meikillä saa aikaiseksi. Katoppa noiden julkkisten naamatauluja ilman meikkiä, kauheita kotkia.. Pitäiskö kaikkien naisten lähtee laittautumatta ulos? Siitähän se huuto vasta syntyis kun "naiset eivät huolehdi ulkonäöstään" Hohhoijjaa..
Onpa hupaisaa, heh heh. Itse asiassa ei ollenkaan ole. Ei ole kivaa haukkua ihmisiä noin. :( Sulla on ap selvästikin alkoholiongelma, jos vähäisellä harkinnalla menet yössä muna edellä minne sattuu ja ainoa mitä edes jälkeenpäin ymmärrät kuviossa surkutella, on jonkun satunnaisen sänkyhoitosi naturel ulkonäkö aamulla... Oletpa saalis. Eli sulla on alkoholiongelma, olet idiootti ja munasi on epäilemättä noilla tottumuksilla tautinen. Pysy erossa naisista, paskasika, ja mene kuule itseesi. (Mutta tämä on provo)
Siis anteeks nyt vaan mut käykö joku oikeasti baarissa ilman meikkiä? Tottakai naiset meikkaa ja sit koton ollaan ilman. Oliko tämä Ap tosiaan eka kerta kun tämän ymmärsit :D Siis me kaikki ollaan kotkia ilman meikkiä! Ei baarissa, facebookissa, kadulla MISSÄÄN tule vastaan montaakaan naista ilman. Tuo on AIVAN normaalia!
Ei kiinnosta