Siis WAU, tämäkö kundi 23-vuotias??? Ö_ö
Mun tuntemat parikymppiset jätkät on kyllä ollu vähän eri kaliiberia kuin tämä leijonanharja!!!! SLURPSIS!!!!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1437183494033.html
Pitkät hiuksetko muka ei sovi miehille???
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:19"]Leikkais hiuksensa
[/quote]
Eikä. Kävis samalla tavalla ku Kaikkosen Ilpolle. Rumenis vaan.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1429929519242.html
[/quote]
Ei tommosta ananastukkaa! Yörghhhh!!!! :-X
Mitat ei voi mitenkään pitää paikkansa. Mun mies on 185cm ja 95 kg eikä näytä lähellekään tuolta vaikka lihasta onkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:53"]Mitat ei voi mitenkään pitää paikkansa. Mun mies on 185cm ja 95 kg eikä näytä lähellekään tuolta vaikka lihasta onkin.
[/quote]
Joo, jotain feilua tossa on
Uh ton hiuksia kun pääsis vähän laitteleen :)
N19
Joko tää "miehisyyden huipentuma" on unohdettu?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:22"]Tuon miehen käyttäytyminen ei kyllä ole mitenkään miehekästä tai alkukantaista:)
[/quote]
No yök. Ällöttävät hiukset, oksettava kroppa, rumat kasvot. Näyttää SPURGULTA. Etovaa, miten naiset voi tykätä tuollaisesta ulkonäöstä?? Olen järkyttynyt. Kyse ei siis siitä että näyttää vanhemmalta kuin 23, minunkin mies on päälle 30. N21
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:06"]No yök. Ällöttävät hiukset, oksettava kroppa, rumat kasvot. Näyttää SPURGULTA. Etovaa, miten naiset voi tykätä tuollaisesta ulkonäöstä?? Olen järkyttynyt. Kyse ei siis siitä että näyttää vanhemmalta kuin 23, minunkin mies on päälle 30. N21
[/quote]
Koska mielipiteitä on monenlaisia..? Sinä et tykkää, joku muu kyllä, get over it.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:06"]No yök. Ällöttävät hiukset, oksettava kroppa, rumat kasvot. Näyttää SPURGULTA. Etovaa, miten naiset voi tykätä tuollaisesta ulkonäöstä?? Olen järkyttynyt. Kyse ei siis siitä että näyttää vanhemmalta kuin 23, minunkin mies on päälle 30. N21
[/quote]
On kyllä ruma naamasta. Nenä on tuollainen kapea varresta ja levenee kohti kärkeä ja on muodoltaan samantyyppinen kuin Muumilaakson Nipsulla. Nipsu on kylläkin söpö mutta tuo mies on puhtaasti ruma.
Voi ei! Mut on huijattu puolipedofiiliksi! Yäk! Nelikymppinen ämmä, joka on vahingossa kuolannut tuommosta poikasta!
Märkäpillut täällä kiimaisena taas. Hinkatkaa niitä sillipillujanne omien ukkojen naamoihin.
Ihan kaunis mies, ei siinä. Mutta itse en kyllä tuollaisesta lihasvuoresta kiihotu.
Todella uuh! Oikeesti eipä oo todella pitkään aikaan tullu vastaan miestä mikä aiheuttais tämmösen kuumotuksen! ;)
Hyi helvetti mitä musiikkia tuossa ruutupaitavideolla. On varmaan homo. Olemus on todella hinttimäinen. Ällöjä mukaseksikkäitä ilmeitäkin. Hrrr.
Uuuuh!!! :P
Miasä tommosi miehiä on?! Tahtoo yhden HETI saman peiton alle!!!!
Hiukset kiinni oli todella komea mutta voi yök kun minusta vaan ei tuollainen pitkä tukka sovi miehelle yhtään :(
WAUH!! Ei uskois!
En oo koskaan katsellut nuorempia, mutta... eeei kai kolmevitonen oo liian vanha vislaamaan tuon perään..? ;)
googlen kuvahausta lisää
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]Tuossa on toimiva kokonaisuus, intensiivinen katse, lihaksikas vartalo ja tosi maskuliininen, samalla jotenkin "pehmeän" oloinen.
[/quote]
Juuri näin. Tämän miehen kuva pitäisi löytyä sanakirjasta kohdasta "MIES".
[/quote]
Siellä on Jason Stathamin kuva
[/quote]
Onko?
[/quote]
On. Aiemmin oli Vin Dieselin