Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi savolainen töpselinokka?

Vierailija
18.07.2015 |

Oliko se tutustuessanne ihan komea, mutta nykyään näyttää lähinnä Esa Pakariselta? Joo, näin käy. Pääkaupunki on täynnä noita savolasperäisiä ukkoja, Itä-Suomesta nyt puhumattakaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Pakarisella on pitkä nenä, ei todellakaan mikään töpselinnokka. Itselläni on, muehelä kapea, hieman kyömy nenä, kaunis nenä. Kasvot on hiukan kapeat. Minulla on J. Karjalaistyylinen nenu, mutta ollaankin samaa sukua, tosin kaukaista.

Vierailija
2/8 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Minun mieheni on hyväkroppainen ja hoikka suomenruotsalainen, jolla on suora nenä. Ei tulis mieleenkään koskee pitkällä kepilläkään junttimaisiin savolaisukkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:06"]

Ei todellakaan ole. Minun mieheni on hyväkroppainen ja hoikka suomenruotsalainen, jolla on suora nenä. Ei tulis mieleenkään koskee pitkällä kepilläkään junttimaisiin savolaisukkoihin.

[/quote]Unohdin mainita, että mies on aateliskalenterissa.

Vierailija
4/8 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mun mieheni on uljas viikinki :)

Vierailija
5/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkien muiden kuin teidän kolmen ukot on näitä töpselinokkia. Ensimmäisestä en ole kyllä ihan varma.

Vierailija
6/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on keski-eurooppalainen mies, mutta savolainen töpselinokka on ihan ihana miestyyppi. Älkää olko niin tyhmiä, että halveksitte omaa geeniperimäänne! Kun asuu muualla, oikein tajuaa, miten ihana se on.

Vierailija
7/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:06"]Ei todellakaan ole. Minun mieheni on hyväkroppainen ja hoikka suomenruotsalainen, jolla on suora nenä. Ei tulis mieleenkään koskee pitkällä kepilläkään junttimaisiin savolaisukkoihin.
[/quote]
yäk hoikka :D

Miehellä pitää olla kiinteää massaa (lihasta) että erottuu kukkakepistä.

Vierailija
8/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole , vaan isonokkainen Afrikkalainen. On hänellä myös muuta isoa hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä