Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työni ärsyttää muita ihmisiä ja ihmisarvoni lytätään sen myötä

Vierailija
18.07.2015 |

Ennen kaikki oli hyvin, tunsin, että minulla oli kivoja työkavereita ja kiva työ ja tunsin , että kaikki oli hyvin. Nyt mies on alkanut syyttää minua tekemistäni virheistä ja alkanut syyttää miksi ansaitsen niin vähän ja miksi olen tyhmässä työssä. Tunnen koko ajan olevani henkisessä narussa.

Kaikki yhteinen aika tuntuu piinalle ja haluaisin olla vain töissä, ettei tarvitsisi katsella toisen naamaa.

Mies pilkkaa koko ajan miten lyhyitä työpäiviä teen ja miten surkea olen työssäni.

Oikeasti olin tosi hyvä ja ihmiset olivat kiitollisia neuvoistani.

Saan vierailta ihmisiltä enemmän kannustusta kuin lähimmäisiltäni.

Tunteeni ovat täysin muuttuneet sen myötä koko elämässä , miten joku kommentoi työtäni. Nykyisin kaikki ihmiset arvotetaan työn kautta , esim. meidän Maija on hammaslääkäri , ihmisten onnistuminen mitataan ainoastaan työn kautta.

En koskaan saa kiitosta kotona , miten hyvää ruokaa vaikka olen tehnyt.

En halua enää matkustaa perheeni kanssa, koska vapaa-ajallakin työtäni pilkataan.

En tiedä mitä työtä minun olisi pitänyt tehdä, jotta minua olisi arvostettu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, iltapulujen toimittajat taas palstalla.....

Vierailija
2/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ei silti ottaisi hammaslääkäriä, koska sen ego ei kestäisi sitä. Nyt se pääsee haukkumaan.

Vierailija
4/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun päällimmäinen ongelmasi on? Mies? Työ? Arvostuksen puute? Heikko itsetunto?

Vierailija
5/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan nuo kaikki, pelkään kohdata muita ihmisiä, kun yleensä joutuu sanomaan, mitä tekee työkseen, asiakaspalvelutyötä työni on.

Haluaisin tietää, mikä olisi ollut muiden mielestä sellainen työ, jolla voisi ylpeillä.

Nyt tuntuu, että minut lytätään maahan, koska teen tätä työtä.

Olisiko pitänyt olla menestyvä kirurgi tai lentokapteeni.

Olen miettinyt toistakin ammattia, mutta on vaikea keksiä mitään, työ on kuitenkin kohtuu hyvin palkattu ja saan pitää lomia yleensä milloin haluan.

En ymmärrä miksi oma persoonani sekoittuu muiden silmissä työni kautta.

Harmittaa vain kun aina saa kuulla ikäviä asioita muilta. Eiväthän he edes käytönnössä tiedä mitä teen tai millainen työpäiväni on oikeasti.

Vierailija
6/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ongelma ei ole sun työ vaan mies. Ei hän saisi sua lytätä

Vierailija
7/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehen homma olisi kannustaa sua. Omituista käytöstä häneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme