Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi tätä nykymaailman seurustelutrendiä

Vierailija
18.07.2015 |

Siis tätä että kaikki on jotain helkkarin peliä. Ei saa olla liian aktiivinen vaan sopivasti epäaktiivinen, muuten olet pelottava ja liian suora. Tapailuakin pitäisi harrastaa monia kuukausia ennen kuin seurustelua saa edes varovasti ehdottaa. Plääh.

Olen niin huono näissä jutuissa. Haluaisin vain luotettavan ja ihanan seurustelukumppanin, jonka kanssa saisi jakaa arjen ja tarkoituksena olisi oikeasti mennä naimisiinkin joskus, edes ajatustasolla. 

Ja olen vasta 22-vuotias. Tuntuu että arvoni miehille on joku panoalusta ja tästä roolista jos kehtaan poiketa, niin olen hankala, nirso ja kukkahattuinen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kyllä tulee vastaan se joka kolahtaa, molemmille. Ei silloin tarvitse mitään typeriä pelejä ja urpoja sääntöjä. Mutta siihen voi mennä aikaa.. Nauti elämästä!

Vierailija
2/3 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa seksiä nykyään niin helposti, ettei tarvitse samaa 5-7 akkaa katsella kovin kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole peliä, jos molempia oikeasti kiinnostaa. Jos kiinnostusta ja tunteita ei ole toisen puolelta, niin sitten se menee tuohon. Ja seurustelua ei saa ehdottaa siksi, että mies ei halua sitä vaan helppoa seksiä ja sitä ärsyttää, jos "vaadit" jotain. Eikä tietenkään halua keskustella asiasta, jotta et saisi selvyyttä asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme