Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti mun lompakosta mun pankkikortin

Vierailija
18.07.2015 |

ja kävi alkosta viinaa itelleen hakemassa. Onko ookoo teistä? Minusta ei ole. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette ole sopinut että voi ottaa ilman lupia niin sitten ei ole ok.

Vierailija
2/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sai sen maksettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään olla sovittu. Olin nukkumassa kun tuon teki. Voiko ite vaihtaa pankkikortin tunnusluvun? ap.

Vierailija
4/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos oot tunnarin antanut.

Vierailija
5/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:52"]Ei tietenkään olla sovittu. Olin nukkumassa kun tuon teki. Voiko ite vaihtaa pankkikortin tunnusluvun? ap.
[/quote]
Ei kyllä voi vaihtaa. Uusi kortti uudella tunnusluvulla.

Vierailija
6/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen soittamaan pankkiin ja kysymään asiasta. Niin ja potkisin mokoman pihalle oppimaan tapoja.

Ja viimeiseksi, tosissasiko teit tästä aloituksen tänne?

Vierailija
7/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika idiootti.

Vierailija
8/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, suuttuisin kyllä. Ei sentään maailmanloppu, joten riita ei olisi mikään megaiso.

Vierailija
9/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole ookoo, että miehesi käyttää alkossa Irma-Annikin nimellä olevaa pankkikorttia ja se menee myyjälle vielä läpi. Olisko aihetta katsoa miltä se kaljan pöhöttämä ukko oikein näyttää tai käyskenteleekö se ulkona transuksi pukeutuneena.

Vierailija
10/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan sai ostettua. ap

Vierailija
11/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:58"]

Minusta se ei ole ookoo, että miehesi käyttää alkossa Irma-Annikin nimellä olevaa pankkikorttia ja se menee myyjälle vielä läpi. Olisko aihetta katsoa miltä se kaljan pöhöttämä ukko oikein näyttää tai käyskenteleekö se ulkona transuksi pukeutuneena.

[/quote]

Ihan niinkuin nykyään enää missään kassa ottaa sitä korttia käteensä nähdäkseen omistajan nimen.

Vai kertoiko äitis sulle, että kassantädeillä on sellainen taikalaatikko, jota kautta näkee aina kaikki maksavan asiakkaan tiedot nimestä verotietoihin?

Vierailija
12/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Ihan niinkuin nykyään enää missään kassa ottaa sitä korttia käteensä nähdäkseen omistajan nimen.

Vai kertoiko äitis sulle, että kassantädeillä on sellainen taikalaatikko, jota kautta näkee aina kaikki maksavan asiakkaan tiedot nimestä verotietoihin?
[/quote]
Tämä kävi mielessä :D

Vierailija
13/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos itse olet loisinut miehesi rahoilla? Kerro rehellisesti. Ostiko se ne viinat sulle, kun et itse päässyt tärinäkrapulassasi ovesta ulos?

(Tiedän vastaavani miesvihaprovoon, mutta jos leikitään ettet ole miesvihaajaprovo , niin mitä leikisti vastaat kysymyksiin?)

Vierailija
14/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se tietää sun kortin tunnusluvun? 

Vierailija
15/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa miehesi tietää tunnuslukusi? Mun mies ei tiedä, ei verkkopankkien tunnareita eikä  korttien tunnareita.Enkä minä hänen.

Vierailija
16/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista meillä, käytetään toistemme kortteja ristiin rastiin. Ei kyllä Alkossa useinkaan. Missään kaupassa ei ole koskaan mitään kyselty tai kieltäydytty myymästä.

Vierailija
17/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus. Poliisiasia.

Vierailija
18/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ukkosi tietää kortin numeron? Ei mun pankkikortin numeroa ainakaan tiedä kukaan muu kuin pankki ja minä. Tyhmä mikä tyhmä, oma vika, mutta ehkäpä teillä on muitakin ongelmia..

Vierailija
19/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lainaan vaimon korttia aikaajoin jos omat rahat on vähissä ja tarvin esim viinaa. Tuedän tunnusluvun koska nostelen sillä kortilla rahaa monesti

Vierailija
20/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:03"]

Paljonkos itse olet loisinut miehesi rahoilla? Kerro rehellisesti. Ostiko se ne viinat sulle, kun et itse päässyt tärinäkrapulassasi ovesta ulos?

(Tiedän vastaavani miesvihaprovoon, mutta jos leikitään ettet ole miesvihaajaprovo , niin mitä leikisti vastaat kysymyksiin?)

[/quote]

haista sinä ihan vittus! ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän