Mies otti mun lompakosta mun pankkikortin
ja kävi alkosta viinaa itelleen hakemassa. Onko ookoo teistä? Minusta ei ole.
Kommentit (41)
Ei tietenkään olla sovittu. Olin nukkumassa kun tuon teki. Voiko ite vaihtaa pankkikortin tunnusluvun? ap.
Oma moka jos oot tunnarin antanut.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:52"]Ei tietenkään olla sovittu. Olin nukkumassa kun tuon teki. Voiko ite vaihtaa pankkikortin tunnusluvun? ap.
[/quote]
Ei kyllä voi vaihtaa. Uusi kortti uudella tunnusluvulla.
Suosittelen soittamaan pankkiin ja kysymään asiasta. Niin ja potkisin mokoman pihalle oppimaan tapoja.
Ja viimeiseksi, tosissasiko teit tästä aloituksen tänne?
Ei ole ok, suuttuisin kyllä. Ei sentään maailmanloppu, joten riita ei olisi mikään megaiso.
Minusta se ei ole ookoo, että miehesi käyttää alkossa Irma-Annikin nimellä olevaa pankkikorttia ja se menee myyjälle vielä läpi. Olisko aihetta katsoa miltä se kaljan pöhöttämä ukko oikein näyttää tai käyskenteleekö se ulkona transuksi pukeutuneena.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:58"]
Minusta se ei ole ookoo, että miehesi käyttää alkossa Irma-Annikin nimellä olevaa pankkikorttia ja se menee myyjälle vielä läpi. Olisko aihetta katsoa miltä se kaljan pöhöttämä ukko oikein näyttää tai käyskenteleekö se ulkona transuksi pukeutuneena.
[/quote]
Ihan niinkuin nykyään enää missään kassa ottaa sitä korttia käteensä nähdäkseen omistajan nimen.
Vai kertoiko äitis sulle, että kassantädeillä on sellainen taikalaatikko, jota kautta näkee aina kaikki maksavan asiakkaan tiedot nimestä verotietoihin?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:58"]
[/quote]
Ihan niinkuin nykyään enää missään kassa ottaa sitä korttia käteensä nähdäkseen omistajan nimen.
Vai kertoiko äitis sulle, että kassantädeillä on sellainen taikalaatikko, jota kautta näkee aina kaikki maksavan asiakkaan tiedot nimestä verotietoihin?
[/quote]
Tämä kävi mielessä :D
Paljonkos itse olet loisinut miehesi rahoilla? Kerro rehellisesti. Ostiko se ne viinat sulle, kun et itse päässyt tärinäkrapulassasi ovesta ulos?
(Tiedän vastaavani miesvihaprovoon, mutta jos leikitään ettet ole miesvihaajaprovo , niin mitä leikisti vastaat kysymyksiin?)
miten se tietää sun kortin tunnusluvun?
Miten hitossa miehesi tietää tunnuslukusi? Mun mies ei tiedä, ei verkkopankkien tunnareita eikä korttien tunnareita.Enkä minä hänen.
Ihan tavallista meillä, käytetään toistemme kortteja ristiin rastiin. Ei kyllä Alkossa useinkaan. Missään kaupassa ei ole koskaan mitään kyselty tai kieltäydytty myymästä.
Miksi ukkosi tietää kortin numeron? Ei mun pankkikortin numeroa ainakaan tiedä kukaan muu kuin pankki ja minä. Tyhmä mikä tyhmä, oma vika, mutta ehkäpä teillä on muitakin ongelmia..
Mä ainakin lainaan vaimon korttia aikaajoin jos omat rahat on vähissä ja tarvin esim viinaa. Tuedän tunnusluvun koska nostelen sillä kortilla rahaa monesti
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:03"]
Paljonkos itse olet loisinut miehesi rahoilla? Kerro rehellisesti. Ostiko se ne viinat sulle, kun et itse päässyt tärinäkrapulassasi ovesta ulos?
(Tiedän vastaavani miesvihaprovoon, mutta jos leikitään ettet ole miesvihaajaprovo , niin mitä leikisti vastaat kysymyksiin?)
[/quote]
haista sinä ihan vittus! ap.
No jos ette ole sopinut että voi ottaa ilman lupia niin sitten ei ole ok.