Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupala Tallinnassa

Vierailija
18.07.2015 |

Olemme lähdössä miehen kanssa Tallinnaan. Usein ollaan käyty, mutta missään meidän edellisistä hotelleista aamupala ei ole ollut hirveän hyvä. Missä Tallinnan hotellissa on ollut paras aamupala?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole ihan tuoretta tietoa, mutta viime elokuussa olimme Hotelli Palacessa, jota suosittelen lämpimästi myös muun kuin monipuolisen ja hyvän aamupalan takia. Hotelli oli tuolloin juuri avattu täydellisen remontin jäljiltä ja tähän mennessä paras kokemukseni hotellimajoittautumisesta Tallinnassa.

Vierailija
2/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:55"]

Nyt ei ole ihan tuoretta tietoa, mutta viime elokuussa olimme Hotelli Palacessa, jota suosittelen lämpimästi myös muun kuin monipuolisen ja hyvän aamupalan takia. Hotelli oli tuolloin juuri avattu täydellisen remontin jäljiltä ja tähän mennessä paras kokemukseni hotellimajoittautumisesta Tallinnassa.

[/quote]

Se näyttää Tripadvisorin mukaan olevan Tallinnan paras. :) Laitetaan harkintaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä! Täälläkin hyvät kokemukset. Majoitus ei ollut edes kallis, kun oli hyvä matka+majoituspaketti Viking Lineltä

Vierailija
4/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swissotel. Suosittelen.

Vierailija
5/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:03"]Swissotel. Suosittelen.
[/quote]
Kyllä

Vierailija
6/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swissotel on aika iso minun makuuni. Onkohan missään pikkuhotellissa oikeasti monipuolista aamupalaa Tallinnassa?

Vierailija
8/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia?

Vierailija
9/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meette nyt ihan kiltisti vaan sinne Viru-hotellin baariin niin kuin muutkin. mitä sä nyt yrität hienostella.

Vierailija
10/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:04"]

meette nyt ihan kiltisti vaan sinne Viru-hotellin baariin niin kuin muutkin. mitä sä nyt yrität hienostella.

[/quote]

Viru kerran koettu eikä ehkä tarvitse toista kertaa. :D

Vierailija
11/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:49"]

Olemme lähdössä miehen kanssa Tallinnaan. Usein ollaan käyty, mutta missään meidän edellisistä hotelleista aamupala ei ole ollut hirveän hyvä. Missä Tallinnan hotellissa on ollut paras aamupala?

[/quote]

Mitähän tällä mahdat oikein tarkoittaa?

Vierailija
12/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tallink City hotellista kokemuksia?

Vierailija
13/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:04"]

[/quote]

Viru kerran koettu eikä ehkä tarvitse toista kertaa. :D
[/quote]

Apua olen menossa tänne kuukauden päästä? Mikä vikana?

Vierailija
14/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata syödä Tallinnassa muualla kuin hotelleissa. Itse asiassa kannattaa pysyä sen päiväristeilyn ajan koko ajan satamaterminaalissa.

Vierailija
15/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:04"] meette nyt ihan kiltisti vaan sinne Viru-hotellin baariin niin kuin muutkin. mitä sä nyt yrität hienostella. [/quote] Viru kerran koettu eikä ehkä tarvitse toista kertaa. :D [/quote] Apua olen menossa tänne kuukauden päästä? Mikä vikana?

[/quote]

Ei sinänsä mitään vikaa. Siisti ja persoonaton ketjuhotelli suomalaiseen makuun. Aamupala ok. Ei herätä oikein mitään tunteita suunnasta tai toiseen. Itse olen kokenut mukavampana yöpyä hotelleissa, jotka eivät ole täynnä suomituristeja. -ap

Vierailija
16/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:22"]

Joo, ei kannata syödä Tallinnassa muualla kuin hotelleissa. Itse asiassa kannattaa pysyä sen päiväristeilyn ajan koko ajan satamaterminaalissa.

[/quote]

Varmaan kannattaa kaljaa ostaa paljon? Superalkossa ehkä kannattaa käydä?

Vierailija
17/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic hotel Forum 

Vierailija
18/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:04"] meette nyt ihan kiltisti vaan sinne Viru-hotellin baariin niin kuin muutkin. mitä sä nyt yrität hienostella. [/quote] Viru kerran koettu eikä ehkä tarvitse toista kertaa. :D [/quote] Apua olen menossa tänne kuukauden päästä? Mikä vikana?

[/quote]

Ei sinänsä mitään vikaa. Siisti ja persoonaton ketjuhotelli suomalaiseen makuun. Aamupala ok. Ei herätä oikein mitään tunteita suunnasta tai toiseen. Itse olen kokenut mukavampana yöpyä hotelleissa, jotka eivät ole täynnä suomituristeja. -ap

[/quote]No nyt vihdoinkin ymmärrän mitä ap haluaa. Tunteita herättävän aamupalan! Meni aika vaikeaksi... Itselle jäi kyllä tosi lämpimät tunteet kun heräsin helvetinmoisessa krapulassa tallinnalaisen moottoripyöräjengin kerhotilassa ja aamupalaksi työnnettiin käteen lasillinen raakaa vodkaa. Haluatko ap, että yritän kaivella tuon kerhon osoitteen teille, tästä on kyllä jo muutama vuosi aikaa, enkä pysty tietysti takaamaan että teille syntyisi noin kultaisia ja tunteellisia muistoja aamupalasta?

Vierailija
19/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohi aidad . seisovapöytä 11,50. hintaan kuuluu 3 erillaista olutta, juo niin paljon kun haluat 

Vierailija
20/26 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]No nyt vihdoinkin ymmärrän mitä ap haluaa. Tunteita herättävän aamupalan! Meni aika vaikeaksi... Itselle jäi kyllä tosi lämpimät tunteet kun heräsin helvetinmoisessa krapulassa tallinnalaisen moottoripyöräjengin kerhotilassa ja aamupalaksi työnnettiin käteen lasillinen raakaa vodkaa. Haluatko ap, että yritän kaivella tuon kerhon osoitteen teille, tästä on kyllä jo muutama vuosi aikaa, enkä pysty tietysti takaamaan että teille syntyisi noin kultaisia ja tunteellisia muistoja aamupalasta?

[/quote]

Niin, siis viestissä tarkoitin, että Viru hotelli ei herättänyt tunteita. Mutta viestistä sai käsityksen, ettei aamupala herättänyt tunteita ja kyllä sekin piti paikkansa. Ja kyllä, haluan tunteita herättävän aamupalan. Ja lähinnä siis positiivisia tunteita herättävän. Perus pekoni, vaalea paahtoleipä ja väljähtänyt kahvi ei olisi toiveissa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi